Partnermishandeling

Voor en door slachtoffers van huiselijk geweld

In mijn jeugd.

Op zoek naar iets? Plaats een oproep.

In mijn jeugd.

Berichtdoor Martha » 25 sep 2004, 22:27

Vroeger ben ik als kind geestelijk en lichamelijk mishandeld.De eerste 20 jaar van mijn leven wil ik nooit meer overdoen.Zo erg was mijn jeugd.Door alles wat is voorgevallen ben ik op latere leeftijd zwaar depressief geweest en dat heeft me weer 6 jaar van mijn leven gekost.Nu heb ik zo nu en dan daar nog eens last van.Met mijn ouders heb ik geen contact meer.Ik zou graag willen mailen die dit ook hebben meegemaakt.
Martha
Junior Member

Re: In mijn jeugd.

Berichtdoor Sandy » 22 jan 2005, 16:27

Hoi Martha,Nu pas lees ik je oproepje, maar ik herken wel dingen in wat je over jezelf vertelt. ik wil ook absoluut mijn lventej niet meer over doen, never!!!Ik weet niet of je al meer reacties gehad hebt, maar bij deze even een reactie van mijsandy
Sandy
Junior Member

Berichtdoor Rica » 19 apr 2005, 17:42

Helaas moet ik zeggen dat ik het ken ik ben in mijn jeugd van mijn 5de tot mijn 17de sexueel mishandelt, in een latere relatie ben ik nog is mishandelt door mijn man, zware depressies gehad en blijf zo nu en dan depressies hebben. Ondanks de nodige uren en jaren terapie in verschillende vormen. Nu slik ik medicijnen en gaat het goed, ik kan mijn leventje weer op pakken, ook door de steun van mijn vriend waar ik nu al 3jaar mee samen woon. Heb je hier iets aan, groetjes
Rica
Junior Member

Berichtdoor maurice » 22 sep 2009, 14:30

hoi ik ben maurice ben een man van 32 jaar oud en ik heb een vriendin en 2 zoonsik ben zelf ernstig mishandelt door mijn vader en het beinvloed nog steeds mijn leven en ben zelfs nu nog dagelijks bezig met wat mij is overkomen als u mij wilt toevoegen aan msn mag datmaur575@hotmail.com
maurice
Junior Member

Keer terug naar Oproepjes