Partnermishandeling

Voor en door slachtoffers van huiselijk geweld

zelfhulpgroep relatieverslaving

Op zoek naar iets? Plaats een oproep.

zelfhulpgroep relatieverslaving

Berichtdoor Evelien » 04 jan 2008, 18:07

Hallo allemaal,In Utrecht ben ik bezig een zelfhulpgroep op te zetten voor vrouwen die lijden aan relatieverslaving. Wat dit precies is kun je lezen op www.norwoodgroep.nl.Zelf kamp ik met dit probleem en heb in Amsterdam deelgenomen aan zo\'n groep, wat me zeer goed is bevallen. Daarom zou ik dit graag van de grond laten komen in Utrecht.Wil je hier ook aan deelnemen?Hieronder vindt je iets meer informatie over wat het is.Groetjes,EvelienROBIN NORWOOD ZELFHULPGROEPvoor:Vrouwen die zichzelf herkennen in het boek \'Als hij maar gelukkig is\' van Robin Norwood.Vrouwen die steeds in situaties en relaties terecht komen waarin ze zich niet gelukkig voelen. Vrouwen die veel meer in hun relatie investeren dan ze ervoor terug krijgen.Vrouwen die zich aangetrokken voelen tot behoeftige mannen, mannen die problemen hebben met drank of drugs, gewelddadige mannen, getrouwde mannen of mannen die op welke manier dan ook emotioneel onbereikbaar zijn.Voor vrouwen die moeite hebben een ongezonde relatie los te laten.Zelfhulpgroep waarin vrouwen met onderlinge steun en herkenning aan zichzelf kunnen werken, aan de hand van een twaalf-stappen-programma. Deelname is gratis.Voor informatie: 06-33885054norwoodgroep@hotmail.comwww.norwoodgroep.nl
Evelien
Junior Member

Keer terug naar Oproepjes