Partnermishandeling

Voor en door slachtoffers van huiselijk geweld

vrouwen gezocht voor onderzoek

Op zoek naar iets? Plaats een oproep.

vrouwen gezocht voor onderzoek

Berichtdoor amberella » 13 feb 2008, 17:17

Hoi mensenik ben een studente en voor ons onderzoek in school hebben we vrouwen nodig die ervaring hebben met slachtofferhulp en politie . Willen jullie meewerken stuur dan een mailtje naar amberella19668@hotmail.com
amberella
Junior Member

Re: vrouwen gezocht voor onderzoek

Berichtdoor abbygail » 14 feb 2008, 01:48

hoi amberella,hier even een reactie van abby,ik las jou stukje en zag dit mail adress:amberella19668@hotmail.com nou vroeg ik me af of het goed is geschreven,ik lees hier nl een geboorte datum in DENK ik,dus voor de zekerheid wou ik je vragen of het niet amberella1968@......is of zelfs 1966,ik kan het helemaal fout hebben,maar voor de zekerheid schrijf ik je even voor het geval het inderdaad niet klopt anders krijg je weinig mails snap ie.........nou succes met je opdracht groetjes abby doegggg
abbygail
Junior Member

Berichtdoor verdrietig » 19 feb 2008, 14:00

hihi dan kan het toch kloppen...oei oei wat een gespeculeer ook weer he hahha we maken onzelf ook gek met allesmaar kan dus kloppen 19-6-68 snappiedus dat kan ook
verdrietig
Junior Member

Berichtdoor abbygail » 19 feb 2008, 15:30

hahahahahaha ja dat kan ook,maar zoals ik al schreef beter een keer teveeel geschreven dan niet any way het was aardig bedoelt hahahahaha doegg gekke abby ;)
abbygail
Junior Member

Keer terug naar Oproepjes