Partnermishandeling

Voor en door slachtoffers van huiselijk geweld

Wie heeft ervaring met de Raad?

Op zoek naar iets? Plaats een oproep.

Wie heeft ervaring met de Raad?

Berichtdoor celine » 23 jun 2008, 07:39

Hallo,Wie heeft er al ervaring met de raad?Ik zal binnenkort met ze te maken krijgen en weet nog niet helemaal wat ik van ze moet verwachten.Heeft iemand tips, over wat je ze misschien juist wel of niet moet vertellen.Alles om mijn kleine uit de handen van die ellendige ex van mij te houden.Lees>> hij krijgt nooit meer iets van doen met mijn kind, daar zorg ik wel voor, maar ik wil het graag via een gerechtelijke uitspraak voor elkaar krijgen.Alvast bedankt voor de hulp!!!
celine
Junior Member

Re: Wie heeft ervaring met de Raad?

Berichtdoor E-tje » 23 jun 2008, 11:01

Ik bel je vanavond even nadat mn meiske naar bed is.Kan je uiteraard wel wat adviezen geven ;)
E-tje
Junior Member

Berichtdoor celine » 23 jun 2008, 11:41

Thanx girl,Dan kan ik je een volledige up-date geven....Hoe meer ervaringen van anderen, hoe beter...Mijn ervaringen tot nu toe, blijken gelukkig nuttig voor velen!! Maar hier ben ik nog niet bekend mee.De uitslag die miss-jo heeft gekregen schept weer moed he!!!Weer een kindje veilig!!Tot later meis, knuff voor jullie xxxxxxx
celine
Junior Member

Berichtdoor anaid » 23 jun 2008, 12:26

Hallo Celine,Ik lees dat E-tje je gaat bellen. Dat is mooi. Zelf heb ik inmiddels met de R.v.d. K te maken. In mei heb ik mijn eerste gesprek gehad en a.s. donderdag 26 juni willen ze mijn zoontje bij mij thuis(mocht ook op de Raad)observeren en een spelletje met hem doen. Ook ik loop tegen werkwijzes aan van de Raad en heb mijn vragen vandaag op het prikbord gezet onder Huiselijk Geweld. Misschien is het handig te weten dat ik inmiddels 3 rechtszaken heb gehad die gelukkig gewonnen zijn met dien verstande dat de R.v.d. K een onderzoek moest instellen. Als je specifieke vragen hebt dan mag je me mailen of via het prikbord waar ik ook al op sta. groetjes Anaid.
anaid
Junior Member

Keer terug naar Oproepjes