Partnermishandeling

Voor en door slachtoffers van huiselijk geweld

Hulp gezocht van slachtoffers voor script korte film

Op zoek naar iets? Plaats een oproep.

Hulp gezocht van slachtoffers voor script korte film

Berichtdoor sabka » 14 nov 2009, 17:23

Hallo,Ik ben zelf geen slachtoffer van huiselijk geweld of mishandeling. Maar ik ben wel op zoek naar jonge vrouwen die dit wel zijn of zijn geweest. Ik ben een filmstudent en ben momenteel een korte film aan het voorbereiden die over mishandeling zal gaan.Mijn hoofdpersonage bereidt zich in de film voor op de confrontatie die ze zal aangaan met haar ex die in de gevangenis zit. Zij zal aan hem precies vertellen hoe zij zich voelt en hij zal alleen moeten luisteren. Op deze manier hoop ik dat het personage kan spreken voor elke mishandelde vrouw die haar gevoelens niet durft te uitten. Hopelijk door het zien van de film, zien vrouwen te inspireren om je hart te kan ik jullie inspireren om jullie harten te luchten bij diegene die het je heeft aangedaan, ookal weet ik dat het soms onwaarschijnlijk lijkt om dit ooit te kunnen. Daarom zoek ik bij jullie hulp om de monoloog die het personage naar hem gaat houden, zo oprecht mogelijk is.Ik hoop dus dat een van jullie misschien zo\'n monoloog, precies zoals je hem zou houden tegen hem zouden willen opschrijven en plaatsen of mailen naar mij. Ik zal die mensen dan ook natuurlijk op de hoogte houden en de link naar de film doorsturen als hij af is.Sabine[Edited by sabka on 14-11-2009 at 17:51 GMT][Edited by sabka on 14-11-2009 at 17:51 GMT]
sabka
Junior Member

Keer terug naar Oproepjes