Partnermishandeling

Voor en door slachtoffers van huiselijk geweld

Waarom lotgenoten?

Op zoek naar iets? Plaats een oproep.

Waarom lotgenoten?

Berichtdoor Polly » 16 jun 2010, 11:25

Dag lotgenoten,Voor een serieus artikel in VROUW, de zaterdagbijlage van de Telegraaf, ben ik benieuwd wat de meerwaarde is van lotgenotencontact via internet? Waarom durf je online wel te vertellen hoe het er thuis aan toe gaat en waarom niet aan, bijvoorbeeld, je vriendin of familie? Waarom is dit contact belangrijk? Kun je aangeven hoe het jou heeft geholpen?Het interview kan telefonisch of zelfs via email plaatsvinden. Je anonimiteit is uiteraard gegarandeerd!Ik hoor graag,Audrey Zonneveldfreelance journalist
Polly
Junior Member

Re: Waarom lotgenoten?

Berichtdoor biancaatje » 18 jun 2010, 08:34

hallo ik kwam hier toen ik zelf in shit zat regelmatig maar ben nu meer meelezer en af en toe toch weer even geheugen opfrissen.lot genoten is
biancaatje
Junior Member

Re: Waarom lotgenoten?

Berichtdoor desteny » 20 jun 2010, 22:37

Ik denk dat het ook veel met schaamte en falen te maken heeft. Ook ben je bang voor de reactie die je krijgt. Mensen die dit niet mee hebben gemaakt zijn gauw geneigd te zeggen, waarom ga je niet bij hem weg dan. Dat je dit pikt. Hier op deze site kan je anoniem je verhaal doen kan andermans verhalen en ervaringen lezen. Zowel tijdens als erna. Je kan hier iets van opsteken. Als ik voor men zelf moet spreken, is het toch het anoniemen gedeelte. Je kan alles van je afschrijven, delen etc. Zonder dat iemand weet wie je bent, zonder dat je bang moet zijn dat 'hij' erachter komt dat je actief ben op bv deze site. Nadat ik deze site had gevonden voelde ik me niet meer zo alleen. Ik was niet de enige die dit doormaakte en er waren mensen die weg durfde te gaan en voor zich zelf durfde te kiezen. Dus dan kon ik het ook.Liefs desteny[Edited by desteny on 20-06-2010 at 23:40 GMT]
desteny
Junior Member

Keer terug naar Oproepjes