Partnermishandeling

Voor en door slachtoffers van huiselijk geweld

Weggaan loont

Partnermishandeling / thuisgeweld

Weggaan loont

Berichtdoor destiny » 05 aug 2015, 09:58

Probeerde van de week ook al te posten ma zie dat het niet goed gegaan is helaas. Dan maar opnieuw proberen ;)

In 2008 of 2009 ben ik hier zelf voor de eerste geweest. Er is veel gebeurd en heb heel veel aan deze site gehad. Ik kon men verhaal kwijt. Adviezen gekregen en werd naar me geluisterd. Nu zoveel jaar verder kan ik eindelijk zeggen dat ik alles weer een beetje op rit heb! Bijna 7 jaar geleden heb ik de stap genomen om weg te gaan samen met men kindje. Het was geen gemakkelijke weg. Jarenlang rechtbank in en uit. Therapieën gehad zowel voor mezelf als voor men kindje. Helemaal genezen zullen we nooit. Maar wel genoeg om verder te kunnen gaan. Het voordeel dat ik heb en dat veel vrouwen waarschijnlijk niet hebben, is dat mijn kind geen contact heeft met vader en dat er een verbod op zowel omgang als contact ligt. Dit scheelt natuurlijk een hele hoop stress! Maar het feit dat ik gekozen heb voor mezelf en men kindje heeft ons een hoop op een betere toekomst gegeven. Dus voor iedereen die nadenkt om de stap te maken om weg te gaan. Doen!! Er is een leven na deze ellende.
En Ja het wordt zwaar, en Ja het kost tijd, en Ja je zult waarschijnlijk nooit dezelfde meer worden. Maar Ja je kunt weer gelukkig worden! Het begint allemaal met de stap om weg te gaan. Zodra je deze stap voor jezelf kunt nemen, kun je de rest ook aan! Het is een zware en lange weg, maar het weggaan loont!!
Kies voor jezelf en/of kinderen. En kies voor een betere toekomst. Uit eigen ervaring weet ik dat alles beter is, dan bij zo iemand te blijven.

Dikke kus en knuffels
destiny
Junior Member

Re: Weggaan loont

Berichtdoor Sterre » 06 feb 2017, 16:49

Hmm, ja, das t advies dat ik van alle kanten hoor en ik wil zelf ook weg, alleen, da's niet zo makkelijk als dat mensen denken dat het is :S
Sterre

Re: Weggaan loont

Berichtdoor Doortje » 01 okt 2017, 19:27

Hoi hoi,

Ook hier in dezelfde situatie. Mijn gevoel, hart en verstand zeggen om weg te gaan.
Maar toch durf ik de stap niet zetten. Help!
Doortje

Keer terug naar Huiselijk Geweld