Partnermishandeling

Voor en door slachtoffers van huiselijk geweld

Bijna 3 keer dood door mij exvriend.

Partnermishandeling / thuisgeweld

Bijna 3 keer dood door mij exvriend.

Berichtdoor Anoniem96 » 28 apr 2016, 21:47

Wat fijn om eindelijk eens een forum te zien waar mensen hetzelfde hebben meegemaakt als mij.
Ik ben een jonge vrouw van 20 jaar. Ik heb een relatie gehad van 1 jaar.

Hier ben ik nu net 2 maanden vanaf, ik dacht ik ben er vanaf alleen nu begint de ellende pas echt.
Ik kan hier een heel verhaal schrijven, alleen jullie weten ook hoe het is om dit mee te maken.

Ik werd iedere dag geslagen, geduwd, vernederd en zo kan ik nog wel even verder gaan.
Dit werd steeds erger, op straat liet hij me expres struikelen en lachte dan zich een hoedje. Hij gooide regelmatig volle wijnflessen naar mijn hoofd op straat, of scheld me uit terwijl er allemaal mensen bij zijn. Als we dan ruzie hadden stond hij beneden midden in de nacht bij me deur. Om 3 uur in de nacht stond hij dan te schelden, hij ging vaak op de weg liggen om mij dan over te halen om met hem te praten. Ik schaamde me dood en liet hem binnen, dan wurgde hij me weer. Ik woon thuis bij me ouders, hun hebben hier nooit wat van gemerkt. Hij word thuis ook geslagen door zijn moeder en daarom hebben mijn ouders ons huis opengesteld voor hem dat hij er mag komen wonen. Dit waren de laatste 3 maanden van onze relatie. Ik was te bang om tegen me ouders de waarheid te vertellen dat ik dit niet heb gedaan. Ik had weinig keus, hij bepaalde wat ik aandeed, hij bepaalde wat voor make-up ik op mijn gezicht deed. Als ik even niet reageerde belde hij me werk of school of ik wel daar was. Als het hem niet beviel qua make-up dan gooide hij het weg. Dit was iedere dag het geval, ik had het gevoel alsof ik niet meer zelf kon leven. Ik ben verschillende 'mannelijke' vrienden kwijt geraakt omdat hij niet wilde dat ik met hun omging. Er is zoveel gebeurd dat ik op een gegeven moment er niet meer tegenkon. Ik heb alle moed verzameld en heb hem gezegd dat ik het uit wil maken. Mijn ouders wisten nog steeds van niks dus die probeerde het op te lossen, en weer lukte me het niet om door te zetten. Ik begrijp mijn ouders en het is juist heel lief dat ze het beste voor me willen alleen hun wisten niet wat er speelde. Op een dag hoorde mijn zusje van 12 een klap, ze kwam binnen en hij deed alsof ik hem geslagen had. Dit vond ik nog het aller ergste en mijn zusje voelt zich hier nog steeds schuldig over. Hoe kon hij mijn zusje hierin manipuleren. Maar dat deed hij bij iedereen. Vanaf dat moment heb ik met hele kleine stapjes vertelt aan me ouders wat er aan de hand was. Sommige dingen heb ik nog steeds niet vertelt, ik wil hun geen pijn doen. Hij heeft een strafblad, zijn moeder heeft al 3 keer aangifte gedaan voor mishandeling. Hij heeft hiervoor ook vastgezeten, taakstraf heeft hij nog open staan. Oplegt door de rechter loopt hij al 2 jaar bij GGZ voor een agressie probleem, niemand wist daar dat hij me mishandelde.

Hij heeft mij 3 keer geprobeerd om te leggen, dit probeerde hij door me door het raam te gooien. Gelukkig nooit gelukt.

Ik praat nu met mijn maatschappelijke werker op school. Al 7 maanden lang, ook al in de relatie maar je 'houd' toch van diegene dus ik hield mijn mond. Ik had verwacht dat ik hem wel kon helpen. Ik ben nu door de dokter doorverwezen naar een psycholoog, ik wil dit niet omdat hij dit ook niet verdient. Maar het is beter dus ik moet maar. Ik blijf er maar over praten en ik word er helemaal gek van. Ik heb nu last van driftbuien, paniekaanvallen en vooral de angst voor hem. Hij woont nog geen 500 meter van mijn huis af, en dit maakt het alleen maar erger. Ik heb ondertussen 3 aangiftes gedaan en mijn moeder 1 aangifte. Het is nu wachten op de uitspraak van de rechter.

Ik vraag jullie hulp, hoe kan ik mezelf op de been houden? Ik ga gewoon naar school en ik blijf niet thuis omdat ik bang ben. Maar ik heb veel hyperventilatie en ik wil gewoon dat het klaar is. Het liefst vandaag nog, maar dit kan niet. Hij verpest zoveel in mijn leven op dit moment en ik word er zo gek van. Ik zou super graag jullie wille horen, mensen die me misschien kunnen helpen. Ik ben nog maar 20 en ik wil niet op deze manier leven.
Anoniem96

Re: Bijna 3 keer dood door mij exvriend.

Berichtdoor Stalkertje » 03 mei 2016, 09:01

Hi!

Wat een verschrikkelijk verhaal.
Omdat veel vrouwen hier last van hebben, zijn wij bezig met een nieuw programma om deze vrouwen te helpen.
Wij zullen dit doen met hulp van professionals. Wil je misschien contact met mij opnemen?
Dit kan via mail janetta.ubbels@masmedia.tv
Stalkertje

Keer terug naar Huiselijk Geweld