meloen24-10-2006 22:25
hallo

ik ben een meisje van 24 jaar die net een relatie van 8 jaar achter de rug heeft, waarvan ik 4 jaar heb samen gewoond.
alle 8 jaren ben ik geestelijk en lichamelijk mishandeld door mijn ex.ik ben nu inmiddels een jaar weg en heb een lieve nieuwe vriend.
alleen het gaat nog steeds niet goed met me.
ik heb moeite met mensen te vertrouwen.
ben erg zenuwachtig in mijn relatie.
erg bang hem kwijt te raken.
ik ben momenteel overspannen.
alles van al die jaren komt er nu uit.
ik zou graag willen weten hoe anderen er naderhand doorheen zijn gekomen.
wat kan ik doen om weer beter in mijn vel te komen.
kom ik hier ooit overheen.
ga ik ooit weer iemand vertrouwen.
ik wil zo graag gelukkig worden met iemand.



Laatste 20 reacties:
 hurt(v)  08-09 20:38 
 hurt(v)  08-09 01:00 
 hurt(v)  07-09 21:19 
 hurt(v)  07-09 21:08 
 hurt(v)  07-09 08:38 
 hurt(v)  06-09 22:35 
 hurt(v)  06-09 19:31 
 hurt(v)  05-09 23:19 
 bianca  04-09 23:34 
 madeliefj  04-09 23:31 
 Dinah  03-09 21:49 
 madeliefj  02-09 21:19 
 madeliefj  02-09 16:36 
 madeliefj  02-09 16:34 
 bianca  01-09 21:21 
 Helena  31-08 01:00 
 najat  30-08 17:43 
 najat  30-08 12:59 
 tweeling  29-08 11:30 
 geitje  24-08 12:39 
55 reacties:
Esther24-10-2006 22:45
Wat vervelend dat je er zo een nasleep van hebt. Het is ook niet niks 8 jaar.
Heb je al weleens contact gezocht met het maatschappelijk werk? Zij kunnen jou zeker helpen met het verwerken hiervan.
Mijn vorige relatie heeft 4 jaar geduurd, gelijk ook 4 jaar te lang. Gelukkig is het met mij steeds beter gegaan en heb ik er verder geen moeite mee. Best vreemd want het was ook niet niks wat hij mij heeft aangedaan. Ik wist dat ik verder moest en ben positief blijven denken. Ik heb oude vriendschappen weer opgepakt en ben veel leuke dingen gaan ondernemen, zoals salsadansen. Zoveel leuke mensen zijn er op mijn pad gekomen en die hebben min of meer de last van mijn schouders gehaald. Zelf werk ik bij het maatschappelijk werk en heb veel steun gehad van mijn collega's. Veel sterkte.


cj26-10-2006 13:35
he bedankt voor je reactie.
ik ben al 2 jaar bij een maatschappelijk werkster en ben nu doorgestuurd naar ggz.
wel toevallig ben ik zelf ook voor maatschappelijk werkster aan het leren.
ik moet in april toelatingsexamens doen.
ik heb wel veel aan de gesprekken gehad, maar kom er gewoon nog steeds niet uit.
vooral omdat ik moeite heb met nieuwe relaties.
ik zou ook best graag met meer lotgenoten in contact komen, maar op de chat is nooit iemand aanwezig.


Just-mii26-10-2006 14:42
Ik heb hier zelfs al last van, terwijl ik 'maar' anderhalf jaar bij mijn ex ben geweest.
Ik heb ook echt veel moeite met nieuwe relaties. Met mijn nieuwe vriend gaat het nu wel redelijk goed, maar ik heb bijna geen vertrouwen meer in jongens.

Dat er nooit iemand op de chat zit, vind ik ook wel jammer. Ik heb op het prikbord, in het stukje 'Chat' ook gevraagd of we niet één dag in de week, op een vaste tijd, kunnen chatten ofzo? Elke week. Maar er heeft nog niemand gereageerd.

xxx


rampje26-10-2006 17:14
rampje

IK heb het gelezen en antwoord gegeven ,Hi hi .Word vrolijk al 2 dagen gewandeld de zon doet de mens goed.

liefs rampje


cj27-10-2006 11:49
dat is een goed idee ja op een vaste tijd chatten.
anders moeten we gewoon zelf allemaal een vaste tijd afspreken.
als je laat weten wanneer en hoe laat je kan, laat ik ook weten of ik kan.dan kunnen we tegelijk op de chat zijn.
we kunnen als je wil msn uitwisselen dan.



meloen06-11-2006 20:33
he,

momenteel ben ik overspannen omdat het verleden mij maar niet met rust wil laten.kan maar niet vergeten wat er allemaal gebeurt is.
iedere nacht beleef ik het nog steeds opnieuw, ben nu door maatschappelijk werk doorgestuurd naar de ggz.hopelijk kunnen zij mij helpen met het verwerken van alles.
ook de tijd dat ik in het blijf van mijn lijf huis heb gezeten komt maar steeds terug.
nu heb ik een tijdje een nieuwe vriend.superverliefd.ik vertrouwde hem echt 100%.tot dat ik via via erachter kwam dat hij gelogen had tegen mij over iets.hij kreeg diezelfde week nog een berichtje van een meisje op zijn mobiel.
dus ik tegen hem gezegt dat dit moest stoppen.
nu iedere x als ie een smsje krijgt denk ik dat het haar is.of als hij aan het smsen is ben ik bang dat ze nog contact hebben.
de gedachte dat iemand vreemd gaat maakt me helemaal kapot.
ik vraag me af of het door mijn verleden kom.
waarom ben ik zo onzeker.
ik ben ook altijd bang dat ik niet goed genoeg ben.
hoor van anderen dat ik een hele mooie meid ben.
krijg veel aandacht van mannen.
maar toch ben ik super onzeker.
de ggz heeft mijn dossier van maatschappelijk werk bekeken en hebben geconstateerd dat ik een veel te laag zelfbeeld heb.
ze willen nu dat ik een assertiviteitscursus doe.
ik hoop dat dit helpt.
ik maak mezelf helemaal gek zo.
die avond dat mijn vriend dat smsje van dat meisje kreeg, heb ik mezelf voor het eerst pijn gedaan.
ik zat op de wc en haate mezelf echt.
ik heb mezelf toen geslagen en geknepen.
raar toch.
ik weet zelf ook niet waarom ik dit deed, ms omdat ik in het verleden gewend was als er iets is dat ik dan klappen kreeg en die pijn voelde.
weet iemand wat ik hier mee kan.
heeft iemand van jullie dit ook meegemaakt of ben ik de enige freak.

-edit- verplaatst door admin


sannie06-11-2006 21:15
Lieve meloentje,
je bent geen freak hoor.
en je mag best onzeker en jaloers zijn maar als je jezelf gaat pijn doen kun je daar ook hulp voor krijgen.
Het komt wel vaker voor je bent niet de enige.
Goed dat je hulp krijgt.
Praat de dingen goed uit met je vriend, da's echt belangrijk hoor.
En behalve een assertiviteitscursus denk ik dat je ook een schouder nodig hebt om eens flink bij uit te huilen.
spaar je verdriet niet op. Probeer je te uiten. Dan kun je je onmacht een beetje uiten en hoef je jezelf neit pijn te doen.
Veel sterkte van sannie gewenst.


rampje06-11-2006 22:38
Ik denk dat je de tijd moet nemen dat het ,eerst alles moet gaan verwerken .Het is heel normaal bij mij spookt het 24 uur per dag door me hoofd .Wat er allemaal is gebeurd .Heel soms hen ik de neiging om met iets te gooien .Jaren geleden had ik een goeide huisarts die zei ga naar het park toe en schreeuw maar alles er eens uit.Heb ik nooit gedaan hoor .En je vriend ik zou zeggen stop er gelijk mee .Zorg eerst eens goed voor jezelf .En dat je weer je eigenwaarde terug krijgt en wat sterke bent anders blijf je het zelfde patroon hangen .

liefs rampje


Just-mii07-11-2006 14:33
Allereerst wil ik even zeggen dat ik het goed van je vind dat je hulp gezocht hebt. Bij mij heeft het ruim een jaar geduurd voordat ik die stap genomen heb. Ook ik beleef elke nacht alles opnieuw en heb een veel te laag zelfbeeld. Ben vooral kwaad op mezelf dat ik er niets aan gedaan heb om de mishandeling te stoppen.
Ik heb ook een nieuwe vriend, maar dat gaat helemaal goed. Ik heb het alleen nog erg moeilijk en huil daarom veel. Ik dacht dat ik hem daarmee 'belastte' (om het zo maar even te noemen), maar hij vindt juist dat ik erover moet praten.
Ik weet niet of jou vriend je verleden kent, maar misschien moet je eens een goed gesprek met hem beginnen. Want het lijkt er in je verhaal op alsof je niet echt gelukkiger wordt door je vriend en zn smsjes enzoo..

Ik wens je heel veel sterkte!
xxx


sannie07-11-2006 19:25
Just-mij wat fijn dat je nu een partner hebt bij wie je zo jezelf mag zijn.
Ik gun dat iedereen.
Maar je hebt gelijk hoor, die sms'jes, dat maakt het allemaal zo kwetsbaar.
Eigenlijk zou iedereen moeten gaan voor de volle honderd procent vertrouwen. Maar ja, het hoeft ook niet meteen het ergste te betekenen. Al is het wel zo denk ik, dat als je uit een gewelddadige relatie komt, je dit soort dingen er niet bij kunt hebben.
Het voelt goed of het voelt niet goed.
Vertrouwen is iets heel essentieels.
Misschien wel het belangrijkste.
Maar je wordt soms ook te paranoia.
Veel praten, dat helpt. Maar als dat niet gaat, sta je uiteindelijk met lege handen. Want het is iets wat moet groeien. En niet iets waar je van uit kunt gaan. Dat is misschien ons kwalijke lot.


meloen15-11-2006 13:05
he,
hier weer even een berichie van mij.
voel me steeds slechter eigenlijk.
ben nu onzekerder dan ooit.
als ik geen relatie heb ga t goed, maar als ik t wel heb ben ik steeds onzeker.voel me eigenlijk niks waard en lelijk.
het gekke is dat ik van veel mannen te horen krijg dat ik mooi ben en een lekker wijf ben.
kom aan sjans ook niets te kort.
maar het probleem is dat ik sinds kort een nieuwe vriend heb, die eerlijk tegen mij gezegt heeft dat ie helemaal op mij val behalve op mijn borsten.
ik ben nu bang dat ie vreemdga.
ik maak mezelf helemaal gek en voel me lelijk.
hij heeft ook gezegt dat een meisje van het dorp waarmee hij weleens mee naar bed is geweest, wel grotere en hele mooie borsten had.
ik vind zelf mijn borsten wel mooi, maar ben altijd al onzeker geweest over de grote.ik vind ze zelf ook iets te klein.
nu als ik bij hem in bed stap kleed ik me onder de dekens uit.
ben bang dat ie mijn borsten zie.
sex is nu voor mij ook anders.
ik heb volgende week een afspraak in het ziekenhuis en heb toch besloten een borstvergroting te ondergaan.
hebben nog meer van jullie meiden dit meegemaakt?

-edit- verplaatst door admin


pukkie15-11-2006 13:32
mag ik zeggen dat ie behoorlijk oppervlakkig is,als ie zegt dat ie helemaal op jouw valt behalve je borsten!?
Ik zou helemaal op hem vallen,als hij maar niet zo achterlijk was.
En dat jij nog gaat twijfelen over een borst vergroting,vind k uit de boze!
Gaan niet knutselen aan een lichaam wat gezond is!
Ik ben 4x geopereerd,omdat ik in levensgevaar was,en snap niemand die t voor cosmetische doeleinden doet.
je kunt je beter afvragen waarom je op mannen valt,die je uiterlijk bepalend vinden.
Of vind jij dat ook t belangrijkste?
Ik heb mannen afgezworen,maar zou voor iemand kiezen met gevoel en vertrouwen en respect!
Sterkte |
Liefs


ieniemini15-11-2006 14:06
hallo,
ik ben een vriendin van bobo.ik zag jou reactie op haarverhaal.
ik heb haar dit advies ook al gegeven, maar het is niet makkelijk om deze stap te zetten. vanwege het kind zal ze waarschijnlijk nooit echt los van hem komen en als hij erachter komt waar ze mee bezig is flipt hij misschien helemaal door..voor een buitenstaander (ook al heeft hij/zij hetzelfde meegemaakt) is het allemaal makkelijk praten.


Just-mii15-11-2006 14:25
Als hij echt van je houdt, accepteert hij je zoals je bent.. Ookal ben je niet helemaal perfect, dat is niemand..
Als ik jou was zou ik nooit voor iemand anders een borstvergroting laten doen.. Ben blij met jezelf zoals je bent. Borstvergrotingen kunnen ook fout gaan en dan ben je helemaal ver van huis..

Ik vind het echt belachelijk dat hij tegen je zegt dat hij op alles valt, behalve op je borsten. Zoiets hoort hij al niet te zeggen.

Laat je niks wijsmaken meid!

Sterkte!

liefs,
Just-mii

P.S.
Even een reactie op ieniemini; je zegt dat het voor buitenstaanders, ookal hebben ze hetzelfde meegemaakt, het allemaal makkelijk praten is. Ik ben het hier totaal niet mee eens. Wij geven advies, maar we weten zelf natuurlijk OOK hoe moeilijk het is, en dat het natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan is.. maar er MOET gewoon wat gedaan worden. Dit is ook niet goed voor haar zoontje EN niet voor haar.. Wij weten dondersgoed waar we het over hebben en als je in zo'n situatie blijft (zoals velen van ons veel te lang gedaan hebben), dan wordt het alleen maar erger. De meeste hier hebben nu nog last van hun ex en zijn er bang voor.. Vele hebben ook PTSS (post traumatisch stress syndroom).. dus we weten ookwel dat het ook nog steeds niet gemakkelijk is, nadat je weggegaan bent..


pebbles15-11-2006 14:25
Lieve Meloen, Je bent vast mooi zoals je bent. Ik vind het echt gemeen en dom en oppervlakkig wat hij tegen jou zegt..als je je eigen borsten mooi vond ga er dan alsjeblieft niet in snijden voor hem..Ik heb om me heen veel mensen gezien die borstkanker hebben gehad en waarvan er een aantal dus een of twee borsten hebben laten afzetten. ze zijn blij dat ze nog leven.
Als hij echt van jou houdt maakt het toch helemaal niet uit hoe groot jouw borsten zijn..en als dat hem wel uitmaakt vind ik hem gewoon niet goed genoeg voor jou...schaam je niet omdat hij wat vervelends heeft gezegd ..hij moet zich schamen vind ik .... De man in je leven zou je juist beter moeten laten voelen over jezelf in plaats van slechter..Zo zou het toch eigenlijk moeten zijn....en als dat niet zo is zou ik nog wel tig keer nadenken voordat ik met hem verder ging..Je verdient veel beter meisje..je verdient iemand die van je houd zoals je bent!!..En doet hij dat niet dan verdient hij jou niet!!
liefs, pebbles


Girl15-11-2006 14:39
He meloen,
ik heb even je oude berichten erop nagelezen maar je hebt echt een probleem met je zelfbeeld. Dat lijkt vooral op de meningen van anderen gebaseerd te zijn. Misschien is het een idee om met die operatie te wachten tot je 'klaar'bent met alle cursussen en behandelingen en jij weer lekker in je vel zit?
Ik vertrouw je huidige vriend zowieso niet, je schreef in je vorige bericht dat hij smste met andere vrouwen. en ik vind zijn opmerking ook raar. Ga niet aan jezelf laten prutsen voor iemand die je niet vertrouwt!


Just-mii15-11-2006 14:52
ook ik heb net je vorige berichtje nog een keer gelezen (daar had ik al eens op gereageerd).. Maar ik denk echt dat je eens goed na moet gaan denken of je wel gelukkiger wordt van deze jongen. Er zijn ook jongens die je WEL steunen en die wel erg lief voor je zijn.. Die niet steeds aan het smsen zijn met andere meiden en die juist je zelfvertrouwen een beetje opkrikken. ik heb er nu zo eentje gevonden en ik ben daar zo blij mee, daardoor vergeet ik af en toe ook even het verleden..

Ik kan met hem ook heel erg goed praten over wat er gebeurd is de afgelopen jaren en dat doet me ook goed.

Ik hoop echt dat je eens goed met je ventje gaat praten.. Als dat niet helpt zou ik echt eens na gaan denken of hij wel goed voor je is..

Die borstvergroting ben ik nog steeds niet voor. Ik heb ook heel veel moeite met intieme delen van mijn lichaam te laten zien, terwijl mijn vriend zelfs zegt dat hij me gewoon mooi vindt.. Je zelfvertrouwen is sowieso na wat je hebt meegemaakt in je vorige relatie waarschijnlijk om laag gehaald en dat moet je niet nog verder omlaag laten halen.

Je bent mooi zoals je bent.. Ookal ben je niet perfect, maar dat is niemand..

liefs,
Just-mii


Eindelijk15-11-2006 16:12
Tja....het kleineren is begonnen. Zou er maar niet teveel waarde aan hechten als ik jouw was. Is hij wel zo perfect????
Bij mij deugde er ook nooit iets van m'n uiterlijk. Liet hem praten en vond mezelf goed zoals ik was. Laat je niet in de hoek zetten waar hij je hebben wil, Doe wat jezelf het beste lijkt. Er zal altijd wel wat te vinden zijn wat "hij" niet goed aan je vind. Wens je sterkte en liefde. Eindelijk


sannie15-11-2006 17:36
Sjonge jonge, wat een eikel, sorry hoor.
zet hem op zijn nummer zou ik zeggen.
Jezus, sorry hoor maar je gaat toch niet je borsten laten vergroten voor zo'n sukkel die jou niet weet te waarderen?
Ik heb problemen gehad met huiselijk geweld en weet best wat het is om tijdens ruzie vernederd te worden, maar heb nooit denigrerende opmerkingen gekregen over mijn uiterlijk en dat is maar goed ook, want het is zo totaal tekenend, als die jongen daar moeilijk over doet wat is hij dan zelf? Een oliedomme oppervlakkige en bovendien arrogante rotzak. Sorry, maar dit maakt me zo kwaad he. Echt waar. En vrouwen zijn daar echt gevoelig voor, dat is nu eenmaal zo.
Ik vind dat jij veel beter verdient en als je zoveel sjans hebt, nou, dan heb je geen vent nodig die jou niet mooi genoeg vindt. Het klinkt als een cliche maar schoonheid is zo betrekkelijk, kijk maar naar hem, is hij zo perfect en kan jou dat wat schelen?
Hoop dat je snel van hem afkomt. Heb je hem eigenlijk wel duidelijk gemaakt dat je hier niet van gediend bent, dat ie je gaat vergeleken met een vrouw met grote borsten? Jij gaat de grootte van zijn ding toch ook niet vergelijken met die van anderen? whahaha wat zou ie raar opkijken als je daar wat van zei.
Liefs Sannie.


Naam onbekend15-11-2006 17:50
bedankt dat jullie reageren op mijn verhaal.
maar wil wel duidelijk stellen dat niet alleen hij maar ikzelf ook problemen met mijn borsten ervaar.
voor de rest is hij heel lief, maar hij vind cup c gewoon mooier.en daar zit ik mee, omdat ik graag de borsten wil hebben waar hij op valt.begrijp dat sommige van jullie mij stom vinden dat ik dit doe, maar wil gewoon niet langer die onzekerheid.nu heb ik eindelijk iemand die lief is en me niet sla enzo, dat wil ik graag behouden.


- streepje15-11-2006 19:40
skat,ik snap de reacties van de anderen best wel hoor, maar ik snap jou ook....vooral omdat ik dus een borstvergroting heb! En dat heeft niets te maken met dat mijn vriend me geslagen en vernederd heeft en alles....tzit puur in mezelf. Ik had het problemen al, allang voor hem al. En ja,hij maakte het er in iedergeval niet beter op, maar ook niet slechter, want dat gevoel was er toch al. En op een gegeven moment kon ik er echt niet meer mee omgaan, ik werd gewoon geobseseerd door en knettergek van als die borsten om me heen haha...Ik ben mega blij dat ik het heb gedaan, ben er geestelijk een ander mens van geworden. Tis ontzettend mooi en fijn en alles is goed met mij. Ja het gaat ook fout, maar het gaat ook goed. De keuze is aan jou...kijk es op www.borstenforum.nl voor meer info en laat je goed informeren en denk goed na. Ik heb er 10 jaar overgedaan al met al haha. Maar als je vraag eg over die borsten gaat, los van mihandelingen ed, meid stel em niet hier, maar op bv zo'n site als wat ik op noemde.
Heel veel succes van -streepje


E-tje15-11-2006 20:36
je zegt : nu heb ik eindelijk iemand die lief is en me niet sla enzo...
nee lichamelijk slaat hij je niet nee... oh hij zal zeker stukken beter zijn dan de vorige maar toch is het WEER een mishandelaar die je gekozen hebt, alleen in een ander opzicht.
Deze mannen hebben allen een ander gezicht.
aan het wel of niet goed vinden van een borstvergroting ga ik niet aan tornen.. dit is voor een ieder heel persoonlijk.
als je het alleen voor hem deed dan zou ik me als ik jou was idd afvragen of dit degeen is waar je oud mee wilt worden en het dan over hebt voor hem... want wat nou als de volgende zegt... nou ik vind nepborsten helemaal niets.. zou je het dan weer operatief laten verwijderen?
maar dit is iets wat je zelf ook graag wilt en ach... als je het geld er voor hebt... why not!!!

als ik t geld had dan zou ik ook wel t 1 en ander aan mezelf verspijkeren ;o)

zolang je het maar niet doet om hem bij je te houden want het gras is altijd groener aan de overkant voor je vriend meis.


sannie16-11-2006 11:57
Hi naam onbekend,
sorry als ik wat bot was, maar het is gewoon dat ik er niet tegen kan als vrouwen zich voor mannen zo perfect moeten maken, terwijl bepaalde mannen gewoon naar anderen gaan loeren als hun eigen vrouw niet aan hun eisenpakketje voldoet. Maar als je het echt puur voor jezelf wil doen, om je mooier te voelen wie ben ik om daar over te oordelen?
Ik kreeg alleen de indruk dat het je vriend was voor wie je het wilde doen.
En ik vind het gewoon zo mooi als vrouwen zichzelf ook gewoon kunnen waarderen als ze niet helemaal voldoen aan het zogenaamde schoonheidsideaal.
Al moet ik eerlijk zeggen dat ikzelf ook niet altijd zelfverzekerd ben over mijn uiterlijk hoor.
Als je het toch doorzet hoop ik dat het je goed zal doen, maar dat je niet weer over iets anders onzeker gaat worden.
Liefs Sannie.


abbygail23-11-2006 00:26
ik heb jou verhaal gelezen,en daarna de reacties van andere op jou verhaal,ik lees bij al die personen wel iets van hoe ik er zelf ook over denk....bv:als je het echt puur en alleen voor jezelf doet en je goed laat informeren zoals degene die het had over die speciale site,en je ,je er zelf niet voor in de schulden hoeft te steken(niet dat ik me met jou portemonaie wil bemoeien want dat mag en kan ik niet)maar het is best prijzig,maar inderdaad zoals E-tje zegt als je het kan permiteren why not.maar als je het voor hem doet krijg ik inderdaad een gevoel erbij van geestelijke mishandeling,want dan begint het met je borsten,en waar eindigt het....snap je me?.....maar zoals ik las had jezelf geen problemen met je borsten maar met de cup maat,....mijn 2 tips zijn:ga zelf (heb je waarschijnlijk al vaak gedaan )eens uitgebreid voor de spiegel staan bekijk je totaal plaatje van je lichaam ,en kijk dan of je cupmaat overeen komt met het geheel,je kunt het bv ook vergelijken door je bh aan te doen en hem wat op te vullen om het verschil te zien..tip 2 je kunt proberen om via een psycholoog het vergoed te krijgen als je er echt zo erg mee zit........

meid...wat je ook besluit,geloof in jezelf....dus lipjes getuit borstjes vooruit....sterkte van mij( ook zelf super onzeker over mezelf en ptts )


meloen24-11-2006 15:40
hoi,
ik weet niet zo goed hoe ik moet beginnen.
ik voel me vandaag heel klote.
mijn vriend wilde het gister uitmaken, omdat ie vind dat ik hem niet goed genoeg vertrouw.
door mijn verleden met mijn ex die mij mishandelde is dat m,s ook wel zo.
maar er zijn gewoon bepaalde dingen die ik niet wil.
ik wil niet dat ie met andere vrouwen sms en bel.
en ik vind t vervelend als ie iedere x met een bepaald meisje een andere kamer ingaat en mij in de andere ruimte bij zijn vrienden laat zitten.
ik word er onzeker van.
als ik dit bespreek krijgen we ruzie.
hij vind dat ik hem moet vertrouwen, maar voor mij heeft t niet zo zeer met vertrouwen te maken.
ik wil het gewoon zo niet.
ik merk ook dat ik mezelf weer in deze relatie ga verliezen.
ik zou alles voor hem doen, m,s wel te veel.
zo ging t met mijn ex ook.
ikheb wel goed over die borstvergroting nagedacht, maar dat is iets wat ik zelf ook echt wil.
ik ben nu bang dat ik nooit een normale relatie zal krijgen.
ik zou graag een zijn met iemand.
dat je echt voor elkaar staat.
ik merk dat ik steeds deperesiever word.
zit met mijn handen in het haar.
weet niet goed hoe ik eruit moet komen.
heb eigenlijk niemand die ik echt vertrouw waar ik mee zou kunnen praten over alles.
voel me daarom ook vaak alleen.
t verleden komt steeds terug.
vooral als we ruzie hebben en mijn vriend tegen me gilt, dan ben ik best bang.
ik weet dat ie me niet zal slaan.
maar omdat ik het in t verleden heb meegemaakt heb ik toch angst.
ik wil weer lekker in mijn vel komen. weer van t leven genieten.
maar ik zie niet hoe ik die weg terug kan vinden.
voel me op t moment echt ongelukkig. op dit moment denk ik soms dat ik niet weggelegd ben voor een relatie.

-edit- verplaatst door admin


sannie24-11-2006 17:44
Hoi meloen,
ik vind het helemaal niet raar dat je ervan baalt zoals je vriend doet.
ALs hij gewoon vriendschappelijk met die meiden omgaat moet dat kunnen, maar hij kan niet voor jou bepalen hoe jij je erbij moet voelen. En als het niet goed voelt voor jou, zou hij er toch rekening mee kunnen houden lijkt mij.
Ik ken je vriend niet, maar uit je verhalen blijkt wel steeds dat je je niet happy bij hem voelt. Dat hoeft niet alleen aan je verleden te liggen, echt niet. Misschien respecteert hij jouw grenzen niet. Ik moet zeggen dat ik zelf ook erg veel moeite heb in het vertrouwen van mannen. Dat vertrouwen verdient iemand ook niet zomaar. Dat kost heel veel tijd. Als je denkt dat je door de relatie zoveel ongelukkiger wordt, moet je misschien afstand nemen van hem en eerst zelf sterk worden.
Dan kom je op een dag misschien een man tegen bij wie je je echt goed voelt.
Ik weet hoe moeilijk het is en dat je je eenzaam en onbegrepen voelt.
Maar wees trots op wie je bent meloentje en laat je leven niet zo bepalen door een ander. Succes.
Ik hoop zo voor je dat het je lukt.
Liefs Sannie


Naam onbekend24-11-2006 18:03
Hoi,

als ik jouw verhaal lees, denk ik idd dat jij nu niet goed in deze relatie staat. Je voelt zelf goed genoeg aan dat je je er zelf in kan verliezen. En als je dat zo aanvoelt, is dat ook zo. Ik hoop dat jij de kracht vindt om naar jou zelf te kijken en aan jou zelf te werken. Jij hebt inzicht in de relatie, dat is een begin. Ik ga er van uit dat jij ook iets hebt meegemaakt waardoor je in zulke relaties belandt. Het is mss goed als je daar naar gaat kijken. Mss is je focus nu nog helemaal op je partner en ben je bang om naar je zelf te kijken. Maar ik geloof bij jou aan te voelen dat dat moment wel zal komen. De relatie is destructief voor jou, probeer te uit zoeken waarom jij destructieve dingen doet en probeer daar dan aan te werken. Ik wens jou veel succes, en probeer in tussentijds toch goed voor jezelf te zorgen.

Lieve groetjes,
Tamara


Girl27-11-2006 14:54
Ja ik heb ook het gevoel dat ik niet weggelegd ben voor een relatie.
En dat jij zo bang bent tijdens ruzies, ik ben bang dat ik ook zo bang ga zijn en dat zorgt ervoor dat ik helemaal geen zin heb in een toekomstige relatie. Maargoed.
Ik sluit me aan bij tamara, zorg goed voor jezelf. Zorg dat jij lekker in je vel zit.
Met je huidige partner vind ik heel moeilijk om daar een oordeel over te vellen. Ikzelf heb ook veel mannelijke vrienden en ik zou het heel vervelend vinden als een toekomstige vriend daar problemen mee zou hebben. Maar aan de andere kant vind ik het stom dat ie wegloopt. Als hij nix te verbergen heeft, waarom doet ie dan zo?
Ik denk ergens ook, ja oke hij slaat je niet, maar dat wil nog steeds niet zeggen dat je alles hoeft te pikken.
Knuffel en nogmaals, zorg goed voor jezelf!


Naam onbekend02-12-2006 17:15
zie je fout kan ik je zeggen,in het leven is het delen en nemen.zoals ik het zie wil jou vriend meer dan jij kan geven.ten eerste moet jou vriend eens leren luisteren naar jou.hij weet die dingen die jou dwars zitten,maar uit jou verhaal blijkt dat hij schijt aan jou heeft.dus op mijn beurd zeg ik dan hij is niets voor jou,maar hier zit jij nie op tew8 op dit soort berichten.maar is mijn mening hij left nie met jou mee,dus wil zeggen hij is je nie waard.zo zie ik het nie anders hij speelt met jou gevoel en dat is nie goed.wees duidelijk naar hem toe doet hij er niets aan geeft hij nie om jou klaar


meloen06-12-2006 19:14
he,
momenteel ben ik overspannen thuis van het werk.
ik ben doorgestuurd naar de ggz om mijn verleden te verwerken.
alleen nu doet mijn leidinggevende allemaal moeilijk.
hij heeft mijn adres vrijgegeven aan collega,s, terwijl ik duidelijk had gezegt dat ik dit niet wil en dat t een geheim adres is.heb hem ook uitgelegd waarom ik het niet wil en toch heeft ie dit gedaan. hij beschuldigd me ook ervan dat ik niet echt overspannen zou zijn.
ik zit hier heel erg mee.
ik moet eigenlijk nu halve dagen werktherapy doen, maar t gaat gewoon niet.
ik weet nu gewoon echt niet wat ik moet doen.
ik ben ook een beetje bang van mijn leidinggevende.
hij dreigt met dingen en maakt stomme opmerkingen.
ook deed ie een x net tegen mij dat iedereen over moest werken en toen ik kwam was ik de enige.
ik hoefde niet te werken hij wilde gewoon kletsen met mij.

-edit- verplaatst door admin


abbygail06-12-2006 22:51
lieve meloen,wat lees ik nou...BANG VOOR JE LEIDINGGEVENDE???
lieve meid,je hebt toch een c.a.o. je kunt hem een flinke duw geven ,naar zijn baas.....want zoiets mag absoluut niet op de werk vloer is hij helemaal van de pot ger*kt,......maak je al niet genoeg mee in je prive leven?????laat het alsjeblieft niet doorvloeien in de zin dat dit voor jou normaal gedrag is omdat je niet anders gewend bent,...echt ben zo BOOS zou hem zo een klap voor....of doe maar beter OP zijn smoel willen geven(leidinggevende)
meloen ik bedoel hier niet mee dat jij iets fout doet he,dat snap je toch wel,maar laat dit niet toe ,meld je anders ziek (helemaal)want ik denk dat je echt een break nodig hebt lieverd en dan komt er vanzelf wel iemand bij je kijken (bedrijfsarts ofzo werkt in elke gemeente anders snap ie)en dan kan diegene zien dat je er doorheen zit,zet hem op ......en laat het er niet bij zitten kom is.....wat denken die kerels toch allemaal dat wij vrouwen alles maar moeten pikken dacht het niet heeeel veeeel beterschap,een figuurlijk bosje bloemen geef ik je .......en sorry dat het een beetje aggresief over komt maar dat is zeker niet voor jou bedoelt...-xxx-abbygail...ik denk aan je x x x


girl07-12-2006 10:12
ja ook een bosje bloemen van mij!!
Wat een eikel zeg! Vooral dat met je adres vind ik echt niet kunnen.


Just-mii07-12-2006 13:19
Ik vind dit ook echt niet kunnen en ik zou het zeker bekendmaken bij de baas. Hij heeft het recht niet eens om zo te doen. Je moet eerst aan jezelf denken en gewoon niks aantrekken van die leidinggevende. Kan je niks bij de baas van het bedrijf proberen te regelen?

Succes ermee!

Liefs,
Just-mii


pebbles07-12-2006 13:44
Ja ..ik zou officieel een klacht indienen hoor..echt waar..en inderdaad..meld je ziek en zeg bij controle precies wat er aan de hand is..ook van dat adres en dat overwerkverhaal...dit klopt niet hoor meid, waar die man mee bezig is..
Dikke knuffel voor jou!!!!
xx pebbles


sannie07-12-2006 14:58
Sluit mij volledig aan bij de reacties van de anderen meloentje.
Geef die man wat ie verdient. Wat een rotzak zeg. JIJ hebt de touwtjes in handen, niet bang zijn voor die vent, zo'n lafaard, hij schijt in zijn broek als hij erachter komt dat jij straks een officiele klacht indient. Zulke personen hebben het echt nodig flink op hun bek te gaan. DIT DEUGT NIET.
Meloen. laat je niet op je kop zitten.
Liefs Sannie


kimyajax08-12-2006 09:20
sorry hoor maar ik zou gaan navragen wat je tegen je baas kan doen want volgens mij ken je een rechtzaak beginnen tegen hem

heel veel sterkte en die man spoort echt niet


meloen26-12-2006 16:19
he.

ik heb vanacht iets vervelends meegemaakt.
de buurman 1 huis verder was de buurvrouw in elkaar aan t slaan.
ondanks dat ik dit zelf mee heb gemaakt, wist ik niet goed wat ik moest doen.
kreeg een paniekaanval alles van mezelf zag ik weer voor me.
ik durfde er niet heen te gaan ,dus heb met een anonieme tip de politie gebeld.
wat vinden jullie heb ik hier goed aan gedaan?
voel me nu echt kut. heb ik wel juist gehandeld enzo.
ben zelf nu ook weer helemaal gestresst.
woon hier net,maar wil ook eigenkijk weg hier nu.

-edit- verplaatst door admin


sannie26-12-2006 17:07
Hoi lieve meloentje,.
ja , je hebt er goed aan gedaan, dat vind ik wel.
Ik heb het ook meegemaakt, dat ik zag hoe bij de overburen alles mis ging. Kreeg hartkloppingen en trok wit weg, Heb er toen ook voor gezorgd dat de politie kwam maar was heel de nacht overstuur ervan.
Alsof het jezelf overkomt.
Meloentje. Je hebt er toch goed aan gedaan. Als je je er niet lekker bij voelt, je hoeft niet meteen weg te gaan. probeer je een beetje af te sluiten en tot je zelf te komen, hoe moeilijk dat ook is. Ik weet het.
Trots op je.
Sterk je aan het feit dat je je kop niet in het zand hebt gestoken. Je hebt gedaan wat je moest doen.
Liefs van Sannie


Joanne26-12-2006 17:48
Ik vind dat je het super hebt gedaan, even de politie bellen is ook een stap! en een hele goede ook! Het is ook heel moeilijk in te schatten wat je wel of neit kan/moet doen! En je moet jezelf ook neit zomaar in gevaar brengen, ik snap heel goed dat het hartstikke klote is dat dit moest gebeuren, maar vind dat je heel trots op jezelf kan zijn, want je hebt er wel op gereageert!

Zo maakte ik laatst mee dat de buurmeid ruzie had met dr ex aan de deur, en toen die ex wegwas, hoorde ik dr kleine meid (2/3 jaar) naar dr toe komen huilend en die gaf ze zo een klap, ik voelde die hand van die trut zo op me eigen wang, nou ik wist ook neit wat ik moest doen. Binnenkort wil ik melding gaan maken bij de jeugdzorg want hoor dr elke dag tegen dr kleine schelden. Gek word ik dr van, heb zelf ook een dochtertje. Maar om ou zelf bij dr aan de deur stennis te gaan maken vind ik ook geen plan, dus doe ik t zelf ook maar zo.

liefs Joanne


sannie26-12-2006 18:37
zo'n weerloos kindje,
ik krijg er tranen van in mijn ogen.
Joanne, misschien kun je anoniem melding maken.
Liefs sannie


pebbles27-12-2006 10:12
Ja buiten jeugdzorg kan je ook naar het A.M.K.(algemeen meldpunt kindermishandeling) bellen..je melding daar kan anoniem..


leeuw27-12-2006 12:01
je hebt heel goed gehandeld.
ik wou dat mijn buren eens voor mij zouden bellen als ze weer eens geschreeuw van hem zouden horen en gegil van mij dat ie moet ophouden maar ze zijn bang voor hem omdat ie gestoord is.
maar als hun zouden bellen hoef ik het niet te doen en hoef ik mischien niet bang te zijn wat ie doet als ik bel ik vindt het in ieder geval heel moedig van je vooral omdat je het zelf heb meegemaakt er moeten meer mensen zijn zoals jij.


pebbles27-12-2006 13:06
O ja precies..vergeet ik te zegen meloen..goed gedaan hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!


suzie27-12-2006 22:08
je hebt er onwijs goed aan gedaan....hadden de buren dat ook maar voor mij gedaan....dat had me heel wat schoppen en klappen gescheeld....XXX


meloen30-12-2006 19:07
bedankt voor jullie reacties.
blij om te horen dat jullie vinden dat ik er goed aan heb gedaan.
eerlijk gezegt had ik zelf ook graag gehad dat de buren voor mijn ex de politie hebben gebeld, maar die waren ook altijd bang van hem.
daarom dacht ik nu zo van ik heb t zelf meegemaakt ik mag t bij een ander niet langer laten gebeuren.


meloen27-01-2007 03:21
he,

ik heb de uitslag van de ggz binnen en ze hebben besloten dat ik naar een dagbehandeling moet voor therapy.
ik heb t er erg moeilijk mee.
nu is het op het moment ook nog zo dat mijn partner ook nog niet eens zeker is of dat ie met me verder ga.
ik ben bang dat ik dit alleen niet kan.
maar met een onzekere relatie lukt het zeker niet.
terwijl ik zo zeker van hem ben. weet zeker dat ik met hem oud wil worden.ik wou dat alles anders was. t punt is dat ie niet begrijp dat ik hem niet 100% kan vertrouwen, maar dat komt door mijn verleden. weet niet of ik ooit iemand wel 100% kan vertrouwen. ik vertrouw hem 95% en vind dit al heel wat na mijn verleden. heb nog nooit iemand zo vertrouwd. t gevoel nooit goed genoeg voor iemand te zijn doet erg pijn. ik weet nu ook niet meer wat ik moet doen om mijn relatie goed te krijgen. eigenlijk wil ik steeds met hem praten en gerust gesteld worden dat ie wel zeker is van me. t maakt me gek en onzeker dat ie dat niet is.

-edit- verplaatst door admin


sannie27-01-2007 12:06
Hoi Meloen,
Weet je,
Ik snap dat je gek word van onzekerheid, maar misschien moet je toch proberen minder daarmee bezig te zijn, met de vraag of hij nog met je verder wil. Ik zou dan echt proberen zelf een stap terug te doen, want misschien wordt zijn twijfel juist groter als je teveel aan hem gaat hangen de hele tijd. Ik bedoel het niet negatief hoor, en ook niet dat je een spel moet gaan spelen, maar het kan echt wel je relatie ten goede komen als jij vol trots aan jezelf gaat werken, en hem niet teveel het gevoel geeft dat jouw geluk alleen maar van zijn goedkeurig afhangt.
Enneh, vraag je ook dit af: Je houdt van deze jongen, maar je kunt ook denken: hij moet mij ook accepteren, met onzekerheid en al. Hij weet immers dat je er hulp voor zoekt. Geduld is ook vertrouwen, dus dat stukje vertrouwen dat het met jou wel goed komt mag hij ook naar jou toe laten zien.
Ik hoop echt voor je dat de therapie je sterk zal maken. Dat je die bevestiging van de ander niet steeds meer nodig zult hebben.
Liefs Sannie


abbygail14-03-2007 02:04
he lieve meloen ik heb je al lang niet meer gelezen hoe is het nu met je???
liefs abby.....xxx


cil18-03-2007 22:17
lieve meid
ik maak het zelfde mee en maak het al bijna 5 jaar mee en voel me net zoals jij en heb ook hetzelfde als jij gedaan maar ben gaan inzien dat dat niet werkt en dat ik me zelf alleen maar meer naar beneden haal terwijl dat helemaal niet hoeft
je hoeft me niet te geloven hoor maar ik heb al zoveel mee gemaakt en ben nog heel jong en voel me zo klote maar toch ga ik door omdat ik weet dat ik het kan het is erg moeilijk
maar geloof mij dat je het kan en laat je eigen niet zo onzeker voelen
en je zelf pijn doen dat heb ik ook gedaan maar lieve meid dat werkt niet
voelt diegene ook die pijn die jij voelt????
ga je eigen niet pijn doen of je eigen niet accepteren hoe je bent want dat is niet nodig
er zijn genoeg mensen die je wel mogen en een leuke meid vinden
meid je kan het groetjes en veel sterkte
cil


abby19-03-2007 00:01
abbygail 14-03-2007 02:04
he lieve meloen ik heb je al lang niet meer gelezen hoe is het nu met je???
liefs abby.....xxx




meloen01-04-2007 20:30
hoi,
het is weer effe geleden dat ik wat van meelf heb laten horen.
zag dat er al een berichie was geplaatst met de vraag hoe t met me is.
nou de borstvergroting heb ik al ondergaan en is heel mooi geworden, alleen heb ik er niet meer zelfvertrouwen door gekregen.
ben er ook inmiddels achter gekomen dat ik t meer voor mijn vriend deed dan voor mezelf.
wat mijn relatie betreft is alles nog steeds hetzelfde.
die vriendin stookt nog steeds tussen ons,waardoor ik t vaak moeilijk heb. laats waren we daar op visite en we hadden kaartjes voor een feest gekocht. zegt ze ineens tegen mijn vriend"wij gaan daar kwijt raken he met zijn 2" waarmee hij gewoon lachte en ik weer voor lul zat. dus ik sprak hem daarna op aan en toen gaf hij een cadeau terug wat ik hem die dag gegeven had. en ik was een stoker die tussen hem en zijn vriendinnen kwam. ik kreeg nog veel meer dingen naar mijn hoofd gegooid was ook weer helemaal overstuur. ik wilde nu eindelijk eens een relatie waarin ik speciaal ben en dat we achter elkaar staan. maar ik denk dat dat bij ons niet mogelijk is. diezelfde week belde m,n ex (die van huiselijk geweld) en kreeg ik vervolgens van hem ook nog eens de volle lading. nu kreeg ik ook nog eens zijn vriendin aan de telefoon. ze noemde me een leugenaar. en ze zeiden dat hun heel gelukkig zijn en dat hij veranderd is. ze hebben nu 5 maanden. ze vertelde ook dat ie nu alles doet wat ie met mij niet wou doen. dit deed echt veel pijn joh. ik had nu gelukkig moeten zijn in plaats van hem.
heeft iemand van jullie dit ook meegemaakt? dat hun geweldadige ex een goeie nieuwe relatie kreeg en zijzelf nog steeds niet gelukkig was. en zelf weer in een slechtlopende relatie terecht kwam?

-edit- verplaatst door admin


abbygail03-04-2007 10:04
ha lieve meloen,ja ik ben de dader ik had je geroepen bij verhalen omdat ik lang nix van je hoorde.......
lieverd ik had toen met het verhaal over de borst vergroting al met je gepraat,en zij tegen je als je het voor jezelf doet,is het fijn als je het kunt,maar niet als je het voor hem doet..........kan het enigzins ook wel begrijpen lieverd want wat wordt jij ontzettend onzeker gemaakt en dat van 2 kanten ,bah bah..........lieverd wat die vriendin van je ex betreft dat ze nu gelukkig met hem is,lach erom......zo zal het bij jullie in het begin toch ook zijn gegaan.......en ze hebben pas 5 maanden,en je weet een vos verliest zijn haren maar niet zijn streken,ben blij dat je daar weg bent echt schat.

wat betreft die ""nieuwe"" vriend,kijk wat je allemaal voor hem doet en al gedaan hebt lieve schat vriendschap kun je niet kopen,hij vind in jou een goed slachtoffer,omdat je zo onzeker bent van alles....zodat je een mooie prooi voor hem bent,hij kan jou kneden tot een persoon hoe hij wil ,onderdanig,onzeker,en alles op zij zetten voor hem.......

lieve meloen ik heb makkelijk praten maar lieverd,jij moet eerst van je eigen gaan houden,voordat je ook maar wat voor relatie aangaat al jou zelfrespect is weg wat logisch is zoals jij WORDT geleefd.......ok nu heb je nieuwe borsten(doen ze je naam eer aan hihi geintjuuuuuuh dacht er ineens aan hihi).....maar wat is het volgende:

A: nieuwe haren
b:andere kleding dan dat jij zelf van houdt
c:strax niet meer naar buiten mogen
d:hij jou geestelijk kapot maakt door heel zielig jou jaloers te maken zoals je beschreef over het feest,gaan we lekker samen met zijn 2 kwijt raken,puberaal van de hoogste klasse hoor.....ik zou hem een lolly geven,heeft ie wel verdiend.......kan die daar op zuigen ipv jou uit te zuigen
E:dat jij strax niet meer weet wat jou eigen ik is zolang je ,je laat cloonen door die kerels............

lieverd ik bedoel het allemaal naar jou toe positief,maar misschien komt het met schrijven toch anders over.....hoop dat ik je iets heb kunnen helpen,

meis echt je mag er ook zijn op deze aardbol.......maar leef alsjeblieft voor en met jezelf.......je komt over als een lieverd,ga voor jezelf en uiteindelijk lach jij ze allemaal uit echt.

nou dikke vette knuffel en kus abby xxx


Pebbles03-04-2007 10:51
Lieve Meloen,

Ik ben het helemaal met Abby eens..
Het word echt tijd dat jij beseft dat je mag zijn zoals je bent en dat je iemand verdiend die lief voor je is, die rekening met jou houd..die je respecteerd..
Lieve schat deze man is helemaal niet goed voor je..maar zolang jij niet voor jezelf gaat , zolang jij niet gaat beseffen en voelen dat je meer waard bent dan dit blijf je in dit soort ellende rondhangen...en ik gun jou echt wat beters lieve Meloentje...
Echt waar die man verdiend jou niet ..waar haalt ie het vandaan om zo tegen de vrouw te doen die hij zijn vriendin noemt!!!!!!!!?????????????????????
Lieve schat..als hij echt jouw vriend was was jij toch het belangrijkst en niet een of ander grietje met wie hij jou wel kwijt gaat raken..als hij van je hield en respect voor je had zou hij meteen voor jou opkomen als iemand zoiets gemeens zei en de deur uitlopen met zijn arm om jou heen!! En zeker niet reageren zoals jij beschrijft dat hij doet..
Word wakker meis..ik begrijp dat het moeilijk is, maar deze man hoort niet bij jou anders behandelde hij je wel beter!!Zoek een manier om meer zelfvertrouwen te krijgen..ga iets doen waar je goed in bent, of wat je fijn vind om te doen...of ga met een therapeut praten..Doe iets, maar laat je niet zo behandelen..je verdient het om gelukkig te zijn en dat word je zo niet..
Liefs en sterkte , Pebbles


meloen03-04-2007 20:31
bedankt voor jullie lieve reactie,s. ga zeker aan m,n zelfvertrouwen werken


Iselin16-04-2007 10:08
Lieve Meloen,

Allereerst wil ik je zeggen dat je dat telefoontje van je ex en zijn vriendin niet serieus moet nemen. Deze vriendin zal het zelfde overkomen als wat hij met jou heeft gedaan. Misschien is dat wel al zo en heeft hij haar onder druk gezet om dit tegen jou te zeggen! Jij verdient veel beter dan deze loser! Kom voor je zelf op, ga s'morgens voor de spiegel staan en zeg tegen jezelf: Ik mag er zijn, ik ben het waard om van gehouden te worden. Ga leuke dingen doen met vriendinnen maar ga niet op overhaast op zoek naar een nieuwe relatie. De ware komt echt wel, en meestal op een moment dat je het niet verwacht. Maar leer eerst van jezelf te houden. Je bent een uniek persoon en er loopt hier op deze aardbol ook iemand rond die perfect is voor jou!
Ik wens je alle goeds en veel wijsheid en moed toe. Laat je er niet onder krijgen, Get a Life!!
Liefs Islin


   Reageer