rose18-06-2007 20:52
Hallo iedereen,

Ik wilde graag mijn verhaal kwijt.
Ik ben al 3,5 jaar samen met mijn vriend en we hebben een dochtertje van 14 mnd en een baby op komst, ben nu namelijk 34 weken zwanger en heb vandaag knallende ruzie gehad met mijn partner.
Mijn partner vind het vervelend als ik tijdens een discussie het laatste woord heb , en zegt dan ook van ( JIJ WILT ALTIJD HET LAATSTE WOORD HEBBEN. BEN JIJ DE MAN!)
Ik zie geen verschil tussen man en vrouw in een relatie. Ik vind dat beiden evenveel te zeggen heeft, en dat maak ik dan ook gelijk duidelijk.
Hij kan daar niet tegen en word erg kwaad en probeert mij te kwetsen door mij slet te noemen en te zeggen dat hij beter kan krijgen dan ik , en dat hij mij een zielig geval vind en dat ik aandacht tekort kom.
Op zulke momenten voel ik me vernederd en vraag ik me af wat ik voor hem beteken en dat vooral omdat wij kinderen hebben!
Wanneer we het uitpraten zegt hij dat hij het niet goed vind wat hij doet en dat hij ermee moet stoppen, maar dat het door mij komt dat hij zo kwaad word, want volgens hem moet hij op een bepaald punt komen om mij zo uit te schelden.
Ik voel me dan ergens schuldig en tegelijkertijd vind ik dat ik weinig eigenwaarde heb als ik me erbij neerleg en hem voor de zoveelste keer vergeef!
Ik zou het op prijs stellen als ik van iemand een reactie kreeg die mij zou helpen om mijn ogen te openen en meer van mezelf te houden ik hoop dat ik zo snel mogelijk een reactie krijg want ik word er gek van!

ps: hij wil ook niet naar een therapeut ,want dat vind hij onzin!

Groetjes Rose



Laatste 20 reacties:
 hurt(v)  08-09 01:00 
 hurt(v)  07-09 21:19 
 hurt(v)  07-09 21:08 
 hurt(v)  07-09 08:38 
 hurt(v)  06-09 22:35 
 hurt(v)  06-09 19:31 
 hurt(v)  05-09 23:19 
 bianca  04-09 23:34 
 madeliefj  04-09 23:31 
 Dinah  03-09 21:49 
 madeliefj  02-09 21:19 
 madeliefj  02-09 16:36 
 madeliefj  02-09 16:34 
 bianca  01-09 21:21 
 Helena  31-08 01:00 
 najat  30-08 17:43 
 najat  30-08 12:59 
 tweeling  29-08 11:30 
 geitje  24-08 12:39 
 Helena  18-08 17:33 
35 reacties:
sannie18-06-2007 22:10
Nou, ze zijn ook allemaal hetzelfde wil ik bijna zeggen.
Jij brengt hem op dat punt?
Heel herkenbaar ja.
Nee nee dat doet hij zelf! Hij gaat keer op keer jouw grenzen over! Kan zich
niet beheersen en maakt er een
machtsspel van.
Dat mag hij niet op jou afschuiven.
Lees hier maar de verhalen Rose,
ook op het prikbord, bij geestelijke mishandeling.
groetjes Sannie


freedom19-06-2007 00:59
Zolang hij blijft zeggen dat het aan jou ligt en hij niet inziet dat hij fout zit en geen hulp uitzichzelf wil zoeken dan spijt het me, maar dan zal er zeker geen verandering inkomen en waarschijnlijk zal het dan uiteindelijk alleen maar erger worden! geloof me ook al hebben jullie worden het geeft hem nooit, maar dan ook nooit het recht om je zou te behandelen!! blijf in jezelf geloven!!, want je bent het wel waard!! ik kan je niet zeggen wat je moet doen, maar vergeet nooit dat je het waard bent om hier te zijn en dat in jezelf moet blijven geloven en zeker dat zoals je bent ok is, wat iemand anders ook zegd! als je in jezelf blijft geloven dan weet ik zeker dat je tot een goeie beslissing komt en dat je het geluk samen met je kindjes vind.
sterkte!! dikke knuffel freedom


Patsy2228-06-2007 00:09
Lieve Rose,
Vreselijk om jouw verhaal te lezen! Ben hier lange tijd niet geweest, omdat het naar omstandigheden veel beter met me gaat.
Vorig jaar om deze tijd zat ik er hetzelfde bij als jij. Zwanger van mn eerste kindje wat uitliep op een drama.
Het doet me aan heel veel ernstige dingen herinneren. Ik hoop dat het jou allemaal bespaard mag blijven!
Is allemaal te lezen hier onder de naam Patsy22...
Ik wens je heel veel sterkte toe!!!
Bedenk in ieder geval dat het echt niet beter wordt en van kwaad tot erger loopt.. Het spijt me omdat te moeten zeggen, maar denk aan jezelf en bovendien aan je 2 kleintjes!!
Want ook zij hebben recht op een zorgeloos bestaan in de o zo belangrijke jeugdjaren. Alleen hij kan zichzelf veranderen, maar wil dit niet; sterker nog hij ziet eigenlijk helemaal niet in wat nu eigenlijk het probleem is.
Kies voor jezelf, kies voor je kids; jullie verdienen allemaal veel beter!

Sterkte


rose02-07-2007 00:41
Hallo allemaal,

Hartstikke bedankt voor jullie reactie op mijn verhaal,ben er wel blij mee.
Ik denk dat ik er wel wat mee kan met jullie goeie raad.
Soms is het ook hard om te beseffen dat sommige mannen nooit willen veranderen of het soms maar voor eventjes proberen en toch weer in hun oude patroontje vallen.Ik zie wel dat ik het begin te beseffen en hoop nu nog dat ik op een gegeven moment de juiste inzicht zal krijgen, om te kijken wat het beste is voor mij en de kinderen.

Nog bedankt allemaal.
dikke knuffel Rose.


rose05-07-2007 18:28
Hallo allemaal,

Ik weet het niet meer in mijn relatie!
Mijn partner scheld mij uit en zegt dingen zoals je bent een zielige vrouw,hoer,ik ben je zat omdat je op alles ingaat en daarna komt hij zijn excuses aanbieden bij me en zegt dat hij het niet meent.
Hij zegt ook dat ik hem geen gelegenheid heb gegeven om een keus te maken in zijn leven, omdat ik onverwachts zwanger was en het ging al een tijd niet goed.
En hij zegt dat hij geen ergere vrouw zou kunnen tegenkomen DAN IK IN ZIJN LEVEN, omdat ik de ergste ben en dat puur omdat ik altijd zeg wat ik op mijn hart heb. Dus vind hij dat ik dan zeik en beledigt hij me met van alles en het ergste is dat ik nu 36wk zwanger ben van onze tweede kindje dus kan ik dit er niet bij hebben.
HELP HELP AUB!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik voel me niet meer speciaal door al die uitspraken.
Zou iemand me raad kunnen geven.
Alvast bedankt
Rose.

-edit- verplaatst door admin


E-tje05-07-2007 19:49
wil je daar blijven of wil je weg?


mariska09-07-2007 12:09
Om zwanger te raken heb je altijd 2 mensen nodig! Dus waar haalt hij het lef vandaan om "de schuld" op jou af te schuiven?
Waarschijnlijk zit hij gewoon met zichzelf in de knoop en reageert hij het af op jou.
Vraag jezelf af, of je dit accepteert of niet... Zo niet, pak je spullen en zoek je eigen geluk. Met je prachtige kinderen.
"Geen hand vol, maar een land vol met mannen die je wel met respect behandelen."

Succes!


ingridje709-07-2007 16:39
Lieve Mariska

Ik kan me voorstellen dat je zegt: Ga weg met je kinderen, geen hand vol maar een land vol.
Maar ik kan me ook voorstellen dat Rose nu graag wat meer begrip wil voor haar verdriet en situatie.

Lieve Rose

Wat wil jezelf?
Kan en wil je bij hem blijven?
Op dit moment loopt er waarschijnlijk veel in je hoofd doorelkaar.
Maar ik denk dat het erg belangrijk is dat je de veiligheid van je kinderen en van jezelf voor ogen houd.
Heel veel sterkte en liefs


rose31-08-2007 17:49
Hallo iedereen,

Ik had even een kort vraagje,vinden jullie het normaal als je partner tijdens een ruzie op je spuugt.En dat telkens herhaalt.

alvast bedankt.

Groetjes Rose

-edit- verplaatst door admin


maria31-08-2007 18:05
slaat hij jou ook of verbaal hij naar jou toe of fystiek geweld of sexuwele kanten of agressie naar jou of is het alleen spugen als meer is dat niet normaal of beetje aan meer worden is dan ook niet goed of alleen begin met spugen zal je vragen vragen aan hem waarom hij dat doet
en is meer dan zal zegen ga goed hulp halen is nietoveral te krijgen hulp ik heb 23 jaar gehad agressie fystiek verbaal geweld enmishandelingen en seuwel misbruikt ik zit scheiding nu is heel moelijk nu en ben door hem mijn kids kwijt mijn msnadres is maria045-hotmail.com ik zit pas erin in schding vanaf 20 juli maar zijn personen hier op mishandeling die weten meer die hebben mij ook stukje geholpen ben er nog lang niet hoor is lange rotte weg wat moet door gaan als jong ben zegt apcepteerd het niet ik ben nu 45 mijn leven is al stuk verder en ik ben rest van leven alleen plus hoop dat kids terug krijgt doei beste met je maria


sannie31-08-2007 18:35
Laat ik het zo stellen: als het normaal was kwam je hier niet,
nee, het nis niet normaal, het is
een stukje vernedering waar jij geen raad mee weet.
Het volgende is een klap in je gezicht of erger.
Stel je grenzen Rose, ik weet hoe het kan lopen, het gaat van kwaad tot erger.
Liefs van sannie.


avalon31-08-2007 19:06
hallo rose, nee spugen is niet normaal dat is vernedering!!!!!en dat moet je niet toelaten, vraag mij af wat hij nog meer doet, wat is er nog meer aan de hand? groetjes avalon


ingridje731-08-2007 20:21
Lieve Rose.

Een vraag waar jezelf denk ik heeeeeel goed het antwoord op weet!
Maar nog even extra:NEEEEEEEE!!!!!!
Ben duidelijk naar jezelf en naar hem.
Net wat Sannie zegt het gaat van kwaad tot erger.

Sterkte Liefs
Ingridje


admin31-08-2007 20:37
Om eerst je vraag te beantwoorden: Nee, dat is zeker niet normaal en uiterst denigrerend en respectloos.

Ten tweede, zou je dit soort vragen volgende keer in het prikbord willen doen? Het verhalenboek is voor het schrijven van je (levens)verhaal.
Anders wordt het zo onoverzichtelijk.

Groetjes, Admin


rose31-08-2007 22:14
Hallo,

Nou ik zie dat jullie door hebben dat er meer gebeurt, dan alleen spugen en dat klopt ook.
Ik ben een moeder van 2 kinderen, de oudste is 16 mnd en de jongste 3 wk, dus ik heb het hartstikke druk en pas 3 wk een keizersnede achter de rug.
Vandaag heb ik voor de zoveelste keer ruzie gehad met mijn vriend waar ik al 3,5jaar een relatie mee heb.
Hij spuugt, noemt mij een hoer is soms handtastelijk door nu nog maar mijn gezicht weg te duwen tijdens ruzies, ik weet het niet meer.Het doet mij pijn omdat ik van hem hou maar, ik weet ook dat ik mezelf dit niet aan kan doen en ook mijn kinderen niet.
Daarom hoop ik hier raad te mogen krijgen van de mensen die ervaring hebben met dit soort problemen.

alvast bedankt.
Groetjes carina

-edit- verplaatst door admin


rampje31-08-2007 22:47
Als het mogelijk is kan je hulp zoeken ,boven in bij hulpinstantie s.Eigelijk zou ik je aanraden die te bellen ik weet niet wat de mogelijke heden zijn .Ook voor je kinderen dit houd nooit op .

rampje


avalon01-09-2007 09:19
hallo rose, ga alsjeblieft hulp zoeken,anders loopt het uit de hand!!! mijn ex is ook begonnen tijdens mijn zwangerschap, en nu eeen tijd verder word ik nog geterroriseerd door hem.Mijn jongste word over een paar mnd 2jr en het is alleen maar erger geworden, zo erg dat ik aangifte moet gaan doen voor stalking!!! groetjes avalon


ingridje701-09-2007 11:14
Lieve Rose.

KAPPEN!!!!!
Alsjeblieft ga hulp zoeken.
Dit wordt alleen maar erger.
Meisje je hebt 2 hele jonge kinderen en zelf nog niet eens opgeknapt na je keizersnede.
Je moet echt een veilig onderkomen hebben.
Net wat rampje zegt klik hierboven bij hulpinstanties en maak er direct werk van.
Niet hopen dat het ooit goed komt maar de realiteit, hoe moeilijk ook, onder ogen gaan zien!
Doen hoor!!!!!!!!.

Veel sterkte
Liefs Ingridje


rose01-09-2007 16:12
Hallo,
bedankt voor jullie reacties.
Maar ik wil het nog proberen goed te maken.Ik hou veel van hem.
we hebben erover gepraat en hij zegt, dat hij door mij zo boos word omdat ik autoritair overkom bij hem.
Hij houd er namelijk niet van als ik boos tegen hem praat dus, dat ik even een wat hardere stem gebruik als hij iets verkeerds heeft gedaan, dus wil ik er aan gaan werken dat ik niet meer echt kwaad tegen hem praat want volgens hem begint het daar dat hij zijn respect verliest.
Ik ben van mezelf direct en laat hem niet over mij heen lopen, dus als ik boos ben dan zeg ik ook wat ik voel en ja soms ook op een minder leuke manier door aan mijn houding en stem ook te latn zien dat ik iets niet leuk vind, maar dat moet kunnen vind ik.
Hierdoor kunnen wij het niet vinden en hij vind ook dat mannen net iets meer mogen dan vrouwen en daar ben ik het absoluut niet mee eens.
Maar ik zoek de schuld nu het meest op mij dus ben van plan ook al ben ik boos op een lieve rustige manier tegen hem te praten.
Ik weet niet of ik goed zit hoor, maar ik hoop dat jullie mij daarbij kunnen helpen.

alvast bedankt
Rose

-edit- verplaatst door admin


rampje01-09-2007 18:49
Nee,je zit er helemaal naast hij fout en nu je gelijk gaat geven vrees ik dat het enkelt erger word ik kan enkelt advies geven ga hulp zoeken en als hij respect voor je heeft heeft hij ook hulp nodig.

Lees eens de verhalen begint allemaal met dat wij naar hun moeten luisteren niet boos mogen worden enz.

Iemand houd van je zo als je bent met al je gebreken .

Denk goed na en ik hoop dat de kinderen hier niet onder lijden .

sterkte rampje


wilma v01-09-2007 19:11
nee dan ben je echt fout bezig,

ik praat op een rustige en directe manier tegen mijn dochter van 3.5 jaar.

hij is geen klein kind.


ingridje701-09-2007 19:33
Lief Naief meisje!!

Wat begrijp ik je goed en vele vrouwen met mij!!
Je hoopt en denkt dat als jij maar anders doet hij je met respect gaat behandelen en van je gaat houden.
Je bent er nog niet aan toe om in te zien dat hij NOOIT zal veranderen!
Ik zou zeggen ga er nog maar even voor maar alsjeblieft doe voorzichtig en bedenk goed dat wij er op deze site voor je zijn.

Een extra dikke knuffel
Ingridje


Ina01-09-2007 22:06
Lieve Rose,

Iemand deed het ooit bij mij en het was het vernederenste wat ooit iemand me liet voelen..
Het is NIET normaal,onthoudt dat heel goed.
Liefs:Ina


Mayo01-09-2007 23:34
Lieve Rose

Kap er mee!!!!!
zo begint het en wordt het van kwaad tot erger!!!!!
bij mij was het in het begin ook niet zo veel maar het werdt steeds meer en harder.
tot dat ik met kneuzingen en blauwe plekken liep en kol truien droeg om de plekken de verbergen!
en als me ma of vrienden weer eens blauwe plekken zagen gaf ik de hond de schuld had toen een duitse dog en ja hij was wel eens lomp maar niet zo lomp dat ik der door onder de blauwe plekken zat maar dat was erg makelijk om te zeggen toen!!
tot me beste vriendin het ook meegemaakt heb toen trapte ze er niet meer in en het werdt ook steeds gekker!

dus wees slim en zoek hulp en ga weg is ook beter voor de kleintje geloof me die voelen alles aan en voelen dat jij ongelukkig ben en dat doen hun ook pijn.

en meis vergeet niet wij zijn er voor je en je kan hier altjd je ei kwijt en we zijn er om je te steunen met alles!!!!

veel liefs mayo


Ina02-09-2007 01:15
Lieve Rose,

Heb veel respect voor jou.
2 kindjes en net pas een keizersnede.
Je verdient zorg en aandacht..en wat hulp met de kleintjes.
Mijn eigen dochter kreeg ook een keizersnee,een wond infect...en drie maanden later moest ze een keuze maken om haar "liefste"buiten de deur te zetten.Ze deed het voor haar kindje.Ook al had ze haar droompjes..
Ik uit me alleen uit zorg voor je weerstand..je hebt nu andere dingen nodig.Moeder worden en zijn is een heel groot biologisch proces waarvan je moet opknappen..niet af-knappen.
Liefs:Ina.


sannie02-09-2007 13:27
Lieve Rose,
sorry dat ik dit zeg, maar uit eigen ervaring: begin van het einde.
Ik kon op een gegeven moment alleen nog een lief, meisjesachtig stemmetje tegen hem opzetten, en dan was het nog niet goed.
Ik walgde van mezelf,
want zie mezelf liever als een directe eerlijk soms felle vrouw dan als
onderdanig zielig meisje die zichzelf
niet meer is. Ik weegde zelfs al mijn
woorden op een gouden weegschaaltje
voordat ik hem wat kon zeggen. Sorry maar
dat hij niet tegen je op kan is zijn probleem. Je bent zijn mama niet,
deze mannen zijn zwak en hoe je je ook opstelt, het haalt niks uit, want ze hebben hoe dna ook een stok nodig om je op je vingers te slaan.
sorry meis, maar ik heb het allemaal gezien. Ben zover gegaan tot ik dacht:
als ik jankend als een hond voor hem kruip is het nog niet genoeg, want
dan loopt ie nog des te meer over me heen. Kappen met die handel.
Ik ben fel, maar niet voor niets.
Ik ken die mannen.
zij hebben echt een probleem hoor,
en daar zadelen ze jou mee op tot
je er onderdoor gaat.
Je bent veel meer waard.
Laat hem een psychiater zoeken.
sorry sorry, maar ik vind het erg voor je. Ik hield ook van hem, nog steeds.
maar wat heb ik me aan laten doen en daar kom ik nu pas echt goed achter,
nu ik puin moet gaan ruimen.
liefs van sannie.


rose19-09-2007 14:43
Hallo iedereen,

Ik ziet met iets waar ik zelf niet uit kom.
Mijn vriend en ik hebben 2 dochters allebei zijn ze nog jong de oudste is 17 mnd en de jongste 6 weken.
Wij hebben veel ruzie thuis, en ik wil dat we hulp nemen hij zegt ook wel dat hij dat ook wil.Maar uiteindelijk zegt ie altijd dat ie me zat is.
Wanneer ik hem vraag of hij het niet alleen voor de kinderen doet, zegt ie ja meerendeels wel.
wanneer ik tegen hem zeg of hij genoeg van mij houd om ervoor te vechten samen op therapie , dan zegt ie dat hij me dan geen antwoord geeft om mij een goed gevoel omdat ie dan boos is en het niet kan zeggen.
Maar ik geloof er telkens minder in dat ie genoeg van mij houd zijn antwoorden die die dan geeft veradden hem.
Want ik zei tegen hem de eerste vraag die ze je zullen stellen is of je genoeg van elkaar houd en het niet alleen maar voor de kinderen doet.
Toen zei ik ik maak vandaag een afspraak omdat we weer zaten te schreeuwen tegen elkaar waar onze dochter bij was en wij vonden dat beidde erg,maar toen zei hij opeens maak een afspraak voor jzelf toenzei ik ja je zegt toch dat je niet wilt dat onze dochter dit langer meemaakt, nou dan dan kunnen we toch beter snel actie nemen toen, antwoordde hij ik weet niet of ik wel verder wil met jou zo .
Dus nu vraag ik me af of ik mezelf voor de gek hou of dat ik wakker geschud moet worden.
Kunnen jullie me aub helpen hierbij.

Nog iets, ik vind dat als je van elkaar houd je gelijk antwoord moet kunnen geven.
En ik vind dat het gevoel van houden van apart staat van wat je meemaakt, je kan bijv de situatie zat zijn, maar nog van iemand houden dat is wat ik ermee wil zeggen.
Vandaar dat ik niet begrijp dat mijn vriend soms zegt dat ie niet weet wat ie precies voelt voor mij.
Of dat hij er om moet nadenken, en op momenten dat het goed is zegt ie dat ie met em wilt trouwen enzo.
help ik weet het niet meer.

Alvast bedankt.

-edit- verplaatst door admin


cienna20-09-2007 13:23
Ik denk dat je zelf al goed weet wat je te doen staat. Geef hem maar dat ultimatum: of hulp of alleen! Zo kun je in ieder geval niet verder, ook niet voor de kinderen. Als hij zijn steentje daarin niet wil bijdragen is hij je niet waard!


marjon01-10-2007 08:17
ga weg bij die man ik dacht jaren geleden ook zo en ben nog steeds bij hem en ongelukkig Het wordt daardoor namelijk niet minder
nu heb ik alweer problemen en wordt hij steeds agressiever en vernederd me continu


rose29-11-2007 18:10
Hallo allemaal,

Ik weet niet meer wat ik moet doen.
Ik heb 2 kinderen de 1 is 19mnd en de ander is 4 mnd, ik heb elke dag ruzie met mijn partner.
Ik kan weinig hebben , omdat ik me niet begrepen voel door hem ik barst soms in tranen uit van ellende en zie mijn relatie dan niet meer zitten, zodra hij van zijn werk kom irriteer ik me al, Ik zou graag willen weten wat er aan de hand is . Hij maakt me zo kwaad wanneer ik hem altijd moet vragen om mij te helpen thuis, ik moet het zo vaak doen dat ik het nu niet meer rus tig kan vragen hij begrijpt niet dat dit me teveel is geworden en dat ik daarom niet meer normaal kan reageren dan boos worden.
Ik heb allebei de zwangerschappen onrustig doorgemaakt,omdat hij me niet begreep wanneer ik iets van hem wilde hij gaf me altijd maar een grote mond en dat irriteerde me enorm , dat ik zelfs met 9 mnd zwangerschap in de nachtzat te schreeuwen en stampen tijdens ruzies . Hij kon nooit rekening houden met wat ie zei tegen me en het intereseerde hem niet of ik kwaad werd. Na de bevalling 4 mnd geleden werd ik somber , onzeker en prikkelbaar .
Nog steeds voel ik me niet lekker in mijn vel , volgens de huisarts zat ik aan een postnatale depressie en moest ik rust hebben en dat had ik niet want doordat hij me niet begreep werd ik alleen maar bozer en bozer!
Hij liet me alleen thuis na ruzies en bleef 12 uur lang weg.
Ik bleef alleen met 2 kinderen een depressie en een hoop woede tegenover hem, al deze dingen hebben ervoor gezorgt dat ik er niet zo goed meer tegen kan , zoals ik al zei als hij thuis is irriteer ik me soms al. Wij zitten soms allebei apart op een bank alsof er niks is en soms hebben we momenten dat we verdrietig zijn en een oplossing willen we willen allebei op therapie en hebben binnenkort een afspraak maar als er dingen nu gebeuren thuis en ik wil erover praten om elkaar te begrijpen dan vind hij mij een zeikerd, soms blijven de kinderen bij mijn moder slapen in het weekend en dan zijn we alleen en altijd voelen we ons gedwongen om wat leuks te gaan doen met elkaar omdat we teveel ruzies hebben om echt met lol weg te gaan we doen het eerder gedwongen en dat is toch meer van zijn kant
dat hij zich gedwongen voet . Ik heb het gevoel alsof hij alleen lol heeft als hij met zijn vrienden weg gaat .
Wat moet ik doen en vinden jullie normaal dat ik twijfel om nog op therapie te gaan met hem.

-edit- verplaatst door admin


sannie29-11-2007 19:03
Hoi Rose,
ik heb nog even je eerdere verhalen gelezen en las dat je al langer worstelt met problemen in de relatie.
Je partner schijnt je nogal respectloos te behandelen, en je niet serieus te nemen. Vorige keer wilde hij nog niet in therapie en dit keer wel. Misschien kun je dat dus proberen, als een soort laatste redmiddel of zo? Het lijkt me ontzettend frustrerend dat je niet gehoord wordt, en dan is een postnatale depressie ook niet zo vreemd.
En dat hij zomaar 12 uur wegblijft nou, dat is ook behoorlijk respectloos lijkt me.
Maar als jullie je allebei willen inzetten voor therapie zou ik dat denk wel aangrijpen. misschien kom je er dan achter of er verandering mogelijk is en wat je partner nou beweegt jou steeds de rug toe te keren. Lijkt mij dat je juist tijdens en net na je zwangerschap zo veel mogelijk steun van je geliefde nodig hebt anders is het toch onmetelijk zwaar. Ik wil je veel sterkte wensen. liefs sannie


jolie11-04-2008 17:44
Hallo Rose,

iedereen heeft gelijk, je kan beter weg gaan bij hem. Als ik jou verhaal zo hoor, past dat precies in mijn leven. Ik heb dezelfde problemen net als jij. Er is iets met hem mis dan met jou. Bij mij gaat er geen dag voorbij dat we geen ruzie hebben. Ik ben blij als hij weg is en dat ik samen met mijn zoontje alleen ben. Ik vind het heerlijk als hij nachtdienst heeft dan ben ik lekker de avond alleen en de ochtend slaapt hij en heb ik geen last van hem.
Zelf zit ik ook over te denken om bij hem weg te gaan, ik vind het alleen moeilijk omdat ons kleintje nog maar 8 weken oud is. Ik weet niet of je inmiddels al bij hem weg bent? Misschien hoor ik nog van je.

groet, sterkte Jolie


Naam onbekend28-10-2008 10:53
Hallo Rose,
je zegt dat je van hem houd.
Verwar je liefde niet met afhankelijkheid??
Dat doen heel veel vrouwen namelijk en daardoor verliezen ze zichzelf.
Je partner heeft een diepe minachting voor vrouwen, therapie zou hem kunnen helpen uit te zoeken waar dat vandaan komt en hem leren anders naar jou te kijken, met meer respect.groet Tonia


TONIA28-10-2008 10:53
Hallo Rose,
je zegt dat je van hem houd.
Verwar je liefde niet met afhankelijkheid??
Dat doen heel veel vrouwen namelijk en daardoor verliezen ze zichzelf.
Je partner heeft een diepe minachting voor vrouwen, therapie zou hem kunnen helpen uit te zoeken waar dat vandaan komt en hem leren anders naar jou te kijken, met meer respect.groet Tonia


ANNET28-10-2008 11:00
bESTE ROSE VROUWEN DURVEN GEEN GRENZEN AAN TE GEVEN,ZE ZIJN BANG OM ALLEEN ACHTER TE BLIJVEN OMDAT ZE VAAK AFHANKELIJK ZIJN.
mANNEN HEBBEN MACHT OMDAT ZE NIET ECONOMISCH AFHANKELIJK ZIJN.
WAAR BEN JE BANG VOOR WAT HEB JE ECHT TE VERLIEZEN BEHALVEN JE EIGENWAARDE EN ZELFRESPECT???


   Reageer