serina03-06-2008 12:53
hoi, ik ben serina, 21 jaar en van belgie.ik heb vele verhalen gelezen en wil het mijne ook kwijt.het is een lang verhaal maar kon het niet korter verwoorden.
ik ben bijna 4 jaar samen met mijn vriend. ik was 17 toen ik hem leerde kennen.ik was toen op het slechte^pad ik gebruikte drugs ging om met de verkeerde mensen.maar hij toonde interesse in mij. hij was lief en grappig maar wel 30jaar ook al zag je het niet aan zijn uiterlijk of aan zijn doen.
toen ik 18 was zijn we een relatie begonnen ik voelde me zo goed bij hem.hij deed alles voor me. hij was lief romantisch. hij kocht me rozen cadeautjes en kleren.ik stopte met drugs dankzij hem.mijn ma had en heeft hem nog steeds graag.ze wist toenn wel niet zij leeftijd.
mijn vriend vertelde veel over zijn ex die in amsterdam achter de rame had gewerkt e echt veel geld verdiende. ik vrioeg me af hoe; hij bij zo iemand kon zijn. maar na een tijd stuurde hij me ook die richting in want dan hadden we genoeg geld. hij werkte immers niet en ik ging nog naar school.ik ben toen in de escort gaan werken voor hem.in het begin walgde ik van mezelf. maar dat minderde het ging wel niet weg, maar het geld stroomde binnen en mijn vriend was blij. we waren gelukkig.
maar mijn vriend veranderde . ik mocht niet met jongens praten of alleen weg.met de escort had hij eer st geen problemen maar later verweet hij me het hij zij dan zeker fijn met andere mannen neuken . dan voelde ik me zo slecht want door hem deed ik het en als ik het niet deed was hij ook niet tevreden. we heben vaak ruzie gehad maar hij sloeg me niet. hij tierde kleineerde me en smeet met dingen. een goed eigenbeeld heb ik niet meer.
toen ik mijn school afhad heb ik eerst alleen escort gedaan. maar er kwam te weinig geld binnen en hij moest gaan werken van de dop dus moest ik ook maar gaan werken. ik werkte gewoon deed escort en het huishouden. het was vermoeiend maar deed het zonder zeuren. ik kreeg geen hulp alleen verwijten.ik kon niet koken, was lui, lelijk,... ik deed niets goed, hij deed niets.
hij deed alles wat hij wou kocht wat hij wou hij ging weg als hij wou. en ik zat alleen thuis. als ik wegging was het met hem of voor de escort.
maar ik hield en hou nog steeds van hem.hij kon ook heel lief zijn, hij was niet altijd een tiran. toen we verhuisden ging het even goed maar daarna slechter.mijn vriend ging niet meer werken hij sloeg me nog steeds niet maar werds agressiever smeet dingen tegen mij en duwde me tegen de muur of de grond. hij werd ook jaloerser. als ik naar de winkel ging en het lang duurde vroeg hij of ik misschien nog ergens had liggen neuken ofzo.ik kon niet veel meer goed doen.
ik raakte zwanger van mijn vriend. niet verwacht want veel seks hadden we niet en ik gebruikte de pil. de ellende leek voorbij. ik ging nog steeds werken maar stopte met de escort.hij deed nog steeds niets ook niet op het einde van de zwangerschap als ik doodop terug kwam van het werk. dan kon ik nog eten maken en het huishouden doen. ook al kon hij het gemakkelijk doen want hij ging niet werken. of gewoon helpen zou ik al fijn gevonden hebben. hij durfde zelfs te klagen dat alles zo lang duurde. ik heb veel last gehad van steken en pijn in de buiken ben veel ongerust geweest.ik heb er nooit met hem over kunne prate . hij wilde er niet over praten, over niets eigenlijk dan word hij alleen maar kwaad. ik kan nooit zeggen tegen hem hoe ik me voel. dat moet hij niet horen.
ik ben ondertussen bevallen en heb een gezonde zoon van 2 maanden. hij is ondertuseen an het werk maar het gaat niet goed. we slapen niet samen wan t de baby huilt snachts. hij heeft me voor het eerst geslaan omdat ik met de buurman praatte terwijl hij aan het werk was dat doet en moeder niet. hij sloeg me zelfs terwijl ik de kleine vasthad.hij word ook kwaad als ik iets niet direct kan doen omdat ik met de kleine bezig ben. hij doet wel heel lief met de kleine en ik smelt als ik het zie. hij helpt niet in de verzorging dat moet ik maar doen. ik vind het niet erg om het te doen maar vind het erg dat hij het niet doet het is toch ook zijn zoon.
ikj weet niet wat de toekomst gaat brengen. bij iedere ruzie dreigt hij me te slaan. hij gaat het ook nog doen dat weet ik, maar toch kan ik niet bij hem weggaan.ik hou echt van hem en wil dat mijn zoon bij zijn mama en papa kan opgroeien. ik wil het beste voor mijn zoon en datr is nu bij beide ouders opgroeien. ik moet de slechte dingen er maar bijnemen want ondanks alles hou ik van hem. ik weetd at de situatie niet normaal is maar ik kan niet anders.
het heeft me goed gedaan mijn hart eens te luchten want heb er nooit met iemand over gepraat.

serina (serina_007hotmail.com)




Laatste 20 reacties:
 bianca  04-09 23:34 
 madeliefj  04-09 23:31 
 Dinah  03-09 21:49 
 madeliefj  02-09 21:19 
 madeliefj  02-09 16:36 
 madeliefj  02-09 16:34 
 bianca  01-09 21:21 
 Helena  31-08 01:00 
 najat  30-08 17:43 
 najat  30-08 12:59 
 tweeling  29-08 11:30 
 geitje  24-08 12:39 
 Helena  18-08 17:33 
 geitje  18-08 17:16 
 Dinah  18-08 16:35 
 Helena  10-08 20:56 
 najat  29-07 19:34 
 Helena  29-07 19:31 
 geitje  29-07 19:28 
 geitje  29-07 15:26 
38 reacties:
manon203-06-2008 14:43
lieve serina, ga aub bij hem weg, ook ik heb vroeger via n loverboy in clubs en in de escort gezeten, waar hij me naartoe bracht, ik dacht toen ook,het is mijn lichaam maar en niet m,n hart en ook ik walgde van mezelf, maar jaren later, heb ik gemerkt dat het wel zo,n impact op m,n leven heeft gemaakt, dat ik nu heel erg bang voor mannen ben geworden, paniekaanvallen, ik heb n chronische ptst, echt je kunt het je niet voorstellen wat dit werk met je brein doet, iemand die van je houd, stuurt je niet in het,leven,dat weet ik nu!Mede door dit gedoe is mijn hele leven op z,n kop, ik durf ook bijna niet meer naar buiten, of met mensen of in de auto, maar niet alleen. Dit wens je toch niet voorjezelf, jij en ik hebben zoveel gezien, hoe achterlijk en vies mannen zijn geloof me dit vergeet je nooit meer, bij mij was het zo erg dat ik er bijna niets meer van weet, alleen nog maar n paar kan ik mij herinneren, zo erg was het en dat gebeurt jou ook als je daar niet weggaat!!jij stuurt diegene waar je van houd toch ook niet naar andere vrouwen!!! STOP meissie aub voor het te laat is, laat dit niet met jou gebeuren, je kunt mijn verhaal ook nog eens nalezen, heel veel sterkte en liefs van manon2 xxxx


mona03-06-2008 15:00
ja een hartje eff luchen doet goed maar zo hoe nu leef is niet goed voor jou en kind voor ontwikkeling maak zelf een keuze ik gun je niet dat ooit raad van kinder bescherming aan deur staat en dan is huilen net als ik
denk goed na wat echt wil je ben nu nog jong en staat nog heel toekomst voor de deur deze knuffel heb van mona en ben mee eens wat manon2 zegt DENK NA MEID


Door03-06-2008 15:30
Serenia,

Ik geloof je niet, ik geloof niet dat jij niet weet wat de toekomst zal brengen....ik ben ervan overtuigd dat jij dat HEEL goed weet....

Je zult geslagen worden...
Je zoontje zal opgroeien met een vreselijk vaderbeeld.....
Je zult weer de prostitutie ingestuurd worden...
Je gevoel voor eigenwaarde zal verdwijnen...

Serenia, je bent nog zo jong, laat jouw leven en dat van je zoontje niet kapot maken...

Knuffel, Door


mona03-06-2008 16:38
SUPER DOOR VAN JE GOED GEZEGT IS OOK ZO WAT SCHRIJF SUPER VAN MONA


Madeliefje203-06-2008 21:49
lieve Serina,

Ga aub gauw weg, jij houdt van hem, maar hij houdt niet van jou, want iemand die echt van je houdt doet de dingen niet die hij met je doet,
Geloof me, het is beter voor een kind om op te groeien met een ouder, de moeder in jou geval, dan met twee ouders, waarvan in jou geval de vader een ziek persoon is...

Jongens identificeren zich met meest met de vader. Wat zal er dan van je zoon worden? Hij is dan wel lief voor hem, maar kinderen gedragen zich naar wat ze als voorbeeld meekrijgen.
Je zoon zal ook geen respect voor jou hebben wanneer hij ouder is, omdat hij zal denken dat de manier waarop zijn vader met zijn moeder omgaat, normaal is. Zo zal hij dan ook met andere vrouwen omgaan en dit wil je toch niet voor je kind..geloof mij en de anderer vrouwen hier, het wordt er niet beter op, alleen maar slechter...hij slaat je al met het kind op je arm. Hij zal dus ook later niet schuwen om je in elkaar te slaan voor de ogen van je zoon, je zoon zal getekend worden voor het leven..hij zal je kwalijk nemen dat hij hem in zo een situatie hebt laten opgroeien en dat wil je niet...dit is geen liefde...je bent nog jong en je werkt, dus ga voordat het te laat is..alsjblieft..


Madeliefje203-06-2008 21:57
En je zegt, je moet de slechte dingen er maar bijnemen, want je houdt van hem, jij kan kiezen misschien, maar je zoontje niet..dus als je het niet voor jezelf kan, doe het voor je kind...je kindje verdient liefde, rust, warmte, regelmaat, het leven met een man die er emotioneel niet voor je is, hou je niet vol, je raakt uitgeput en leeg, hij heeft geen oog voor jou gevoelens en emoties, dat had mijn ex ook niet, als ik huilde omdat mijn hart zo zeer deed, deed ik volgens hem alsof en was ik dramatisch, nooit een troostend woord, nooit begrip voor mijn gevoelens..
Dit houdt een mens niet vol...je partner hoort degene te zijn die je steunt, die het leven probeert lichter te maken, die er voor je is als het even tegenzit, die je werk uit handen neemt, die opmerkzaam is, die je probeert te ontzien, vooral wat de kleine betreft, je bent bevallen, slapeloze nachten, je partner moet het op een gegeven moment overnemen van je,zodat je kan bijkomen...

Denk goed na, het is moeilijk, want je houdt van hem, we zijn geneigd te denken dat als we van iemand houden, we dus eigenlijk de persoon moeten accepteren zoals die is, ja, tot op zekere hoogte en zolang jij er niet onder gaat lijden.

Wat zal er gebeuren als je zoon ouder is, zal hij je dan weer de escort wereld insturen omdat er anders niet genoeg geld binnenstroomt, nu is de kleine er immers ook en is er nog meer geld nodig..wat krijgt de kleine dan mee en bedenk dat kinderen veel meer doorhebben, zien en horen dan wij denken...

denk na lieve Serina, denk na, het is sinds je hem kent alleen maar slechter geworden..ook ik dacht, als ik van mijn vent hou dan moet ik proberen hem te nemen zoals hij is en moet ik ermee proberen te leven..het is niet gelukt, ik ging kapot en werd leeggezogen, al mijn energie weg weg weg...je verliest je zelf op een gegeven moment en verlegt steeds je eigen grenzen..die strijd blijft even duren..maar het is een strijd die waard is om te leveren..


serina04-06-2008 11:24
bedankt iedereen voor de reactie. ik moest wenen toen ik het las. jullie zullen wel gelijk hebben dat ik bij hem weg moet gaan maar kan ik dat wel. je moet er sterk voor zijn en eerlijk gezegd ben ik dat niet. ik zou met niets moeten beginnen want hij neemt al het geld.en ergens hoop ik dat hij verandert. maar ik ben nu echt aan het nadenken over de toekomst en zal de juiste keuze moeten nemen maar heb tijd nodig en moet zorgen dat ik iets in handen heb en zo een goed thuis en toekomst voor mijn zoon heb.want ik verdien niet veel op mijn huidig werk niet genoeg om alleen te wonen.dus misschien als ik ander werk en dus zekerheid heb dat ik de stap wel neem. maar hoop dat jullie begrijpen dat het moeilijk is want hou van hem, maar hou meer van mijn zoon. nog eens bedankt groeten


manon204-06-2008 12:34
lieve serina, je bent het met smoesjes aan het uitstellen, omdat je ergens denkt dat het nog goed komt, ik heb 4 jaar in het leven gezeten en er geen cent van gekregen, ben met hulp van de sociale dienst eruit gekomen en dat was mijn geluk, jij zit er straks ook weer in, dat geef ik je op n blaadje, denk ook vooral in de eerste plaats aan je kindje en dan vooral aan jou, je kunt het, ga weg, hier zijn speciale adressen waar je heen kunt als je onder invloed van n loverboy bent, ga aub daar weg,anders kom je niet uit!!! trouwens nog een vraag, heb je met condoom gewerkt, zo nee, laat je je testen op ziektes, moet wekelijks he!! als je in het werk zit!! aub stop ermee!! liefs manon2 xxx


Door04-06-2008 12:51
Lieve, lieve Serina,

Jij niet sterk? Jij bent kei sterk, zo sterk dat jij kan overleven in zo'n afgrijselijke situatie daar is enorme kracht voor nodig en die heb je dus!!!

Geweldig om te lezen dat je meer van je zoon houdt!

Gebruik je kracht en GA.
Hij zal NOOIT veranderen, het zal alleen maar erger en erger worden......

GA voor het te laat is en je een keer zo'n dreun krijgt terwijl je je kindje op de arm hebt dat je je zoontje laat vallen...of nog veel erger.

Vraag jezelf eens af hoe je van die man kunt houden zonder respect voor hem te hebben? Bij houden van hoort ook respect!

Geld is 1% van het probleem, die man is 99% van het probleem, los he hoofdzaak op en de bijzaak komt vanzelf.

Het meest belangrijke, JOUW zoontje, kun je meenemen.

Knuffel, Door


manon204-06-2008 15:54
lieve serina, soory als het lijkt dat ik hard en cru overkom, zo voel ik het niet, maar ik weet waarover jij praat en onthou deze vreselijke tijd vergeet je je hele leven niet meer, je zult er de rest van je leven last van hebben, ga er uit met je kindje en ga n mooi leven voor jullie twee maken, als je hierboven op hulpinstanties klikt, zie je ook huizen in vlaanderen waar je met je kindje heen kunt en dan krijg je alle hulp die je nodig hebt, ik reageer zo heftig omdat ik je er het liefst persoonlijk uit zou willen slepen, want dit wens ik niemand toe, dus serina wees sterk want dat ben je, als je dit leven hebt aangekund ben je sterk, maar als je hiermee doorgaat ben je straks n wrak, heel veel sterkte en veel knuffels van manon2 xxx laat weten hoe dit afloopt aub!!!!


mona04-06-2008 17:07
serina als door gaat moet ook zelf weten je bent dadelijk niet allen vrak zoals manon2 zegt maar ben meschiens alles krijt JE KIND en eigen WAARDE heb niets mee voor een poot te staan want dat zegt hulp je wist het maar wilde niet na denken en kind is dan ook nog beschadig door jullie 2e zowel psychis en geestelijk beschadig door al die jaren doe wat je zin in heb maar manon2 heeft gelijk dat zo praat vind heel normaal en super van haar ik vind kind belangreijke en jij wat vind jij belangrijk hem of je kind of kind en jezelf


manon204-06-2008 17:27
dank je mona, weet je, ik ben door dit verhaal weer helemaal over mijn toeren, kon ik serina maar door middel van n film laten zien, wat er met haar geestelijk gebeurt, ik vind dit zo erg, weet niet hoe ik haar er uit krijg, want dat wil ik, dat ze n mooi leven gaat opbouwen voor zichzelf en haar kindje. serina schrijft zo mooi, ik was op het slechte pad, maar hij had belangstelling voor mij, NATUURLIJK, deze mannen weten toch precies welke vrouwen ze moeten pakken, en sirena ziet dat niet!!! ik vind dit heel moeilijk en gun haar toch het allerbeste, dank je wel voor je lieve berichtje veel knuffels van manon2 xxxxx


mona05-06-2008 08:00
lieve manon2
dit zal ze zelf moeten ontdekken jij en ik weten wat is ja we hebben ook niet geluisterd toen we jong waren alleen snap niet waarom op deze sit schrijf als niet nedenkt snapje wat heeft doel om dan haar verhaal te doen manon ik 17 toen ik mij ex leerde kennen pas toen ik 25 was werd hij gemeen snap manon2 ik vind erg als over toeren raak leer dat om te gaan ik heb ook gehad mijn GEEEST zegt dan marria kom op je kan het dus als nu over toeren voeld gaan zegt tegen je zelf kom ik kan het aan ik laat me niet gek maken door ander mensen met hun gevoelenis

VOOR SERINA WIL OOK IETS ZEGGEN
kijk meid je moet allemaal zelf weten over 2 jaar zit diep in nest maar oud gezegt wie niet luisteren wil moet maar voelen en jou kind is dan heel erg de duppe dat zegt ik je maar ja liefde is belangrijk en leven zonder geweld bij jou en zonder dat vrij bent nu kan je nog weg er zijn genoeg blijf van huizen daar kan kan je heen en leg zaak heel goed meg ook dat nog wat voel voor en ze zullen heel duidelijk maken wat doet niert GOED is en dat helpen ze je wel je eigen weg te gaan oooooooooooooooit zul de waren vinden maar dan zeg ook weer let op niet via chatten niet via internet want daar zijn mannen die toch ene na ander elend heeft mee gemaakt gewoon dag je stappen gaan laat man niet jou zoeken want dat zijn meestal mannen die grote ? achter hun geschiedenis hebben maar jij moet een zoeken ik wens veel ideeen en sterkte en knuffel uit zuiden van limburg en manon2 laat niet onder krijgen door gevoelenis ik heb ook verdriet en eenzaamheid en voel me ook wel eens dat gefaalt heb tegen over de kinderen maar denk dan ook weer ik kon er NIETS aan doet is onze machtenloosheid snap


bevrijd?06-06-2008 15:57
Serena,

Je zegt dat je de kracht niet heb maar ik ben het eens met de anderen, jij hebt de kracht om dit te ondergaan, dan heb je zeker de kracht om bij hem weg te gaan.

Hoe moet het later met je zoon, moet hij opgroeien en zien dat het goed is dat je je vrouw slaat, onderdrukt, en als prostituee laat werken zodat hij dat misschien ook bij zijn (verre)toekomstige partner gaat doen en geen respect voor haar heeft.

Bij mij is het juist de kinderen die mij de kracht hebben gegeven om weg te gaan, mijn nu ex gaf mij een vuistslag tot bloedens toe met mijn oudste (toen bijna 3) op mijn schoot waardoor mijn zoontje onder het bloed zat, hoe kan mijn zoon mij respecteren als ik zoiets toelaat, toen ben ik weggegaan, het is moeilijk maar uiteindelijk zal je zoon en jij je gelukkiger voelen. en je zal zien als je de stap zet dat je van alle kanten opeens geholpen wordt.

Succes met je besluit en stel het niet te lang uit, je zoontje heeft er nu nog geen benul van, die van mij heeft er een trauma van.


serina07-06-2008 16:17
julie hebben gelijk maar kan het niet van de ene dag op de andere.
heb al gekeken voor een appartementje op het internet en voor ander werk. ik ga de stap nemen maar wil toch wat zekerheid hebben. maar heb de stap al kunne zette dat ik weet dat dit het beste is voor mij en mijn zoon. de rest komt ook ik heb het besef al nu de ergste stap nog het weggaan zelf als ik iets voor ons 2 heb gevonden. bedankt voor de goede raad allemaal groeten


mona07-06-2008 16:56
lieve serins heb dat echt in zo korte tijd al voor mekaar ? woning en werk ik twijfel eraan dat na 13 x berichten ineens de stap doet wat heeft nu wel tot bezinnen gemaakt of is iets anders ik wil niet aan vechten maar uit mijn eigen ervaring heb zelf vaak mensen gezegt ja dat is wat ga doen uit eindelijk ben trots alle voornemers bij hem geblijven uit ANGST nu ben echt VRIJ EN EIGEN BAAS


mona07-06-2008 17:31
SORRY LIEVE SERINA xxxxxxxxxx

van mona


serina08-06-2008 10:40
lieve mona , heb nog geen woning en werk gevonden maar ben al aan het zoeken dat is al heel wat voor mij. als ik iets heb gevonden moet ik de grote en dus ook moeilijke stap zetten, het echte weggaan. maar zal nog even duren voor ik iets gevonden heb, want jong zijn en een kind hebben maakt het moeilijk om iets te kunnen huren , men denkt dat je het financieel niet aankan daarom ook ander werk zoeken zodat ik het kan bewijzen.heb een diploma in de zorgsector dus mag dat normaal niet moeilijk zijn (hoop ik). ik weet dat ik er nog niet ben mona zal ook nog even duren. is heel moeilijk voor mij. ik hou van die jongen met al zijn fouten maar mijn zoontje mogen ze niet afnemen hij is mijn alles. ik moet sterk zijn voor hem kan niet anders. ik kan leven zonder mijn vriend maar niet zonder mijn zoon. groeten


mona08-06-2008 11:39
hallo serina

ik weet alles af ik ben mij kinderen kwijt door mij ex in tehuis nu ik ben vechten om terug te krijgen en laat a.u.b je kind niet afnemen want buro jeugdzorg is heel streng nu en weet niet hoe oud jou kind nu is maar kinderen onder 12 jaar word hardde aangepak dan boven 12 jaar ik waarschuw je voor dat weet staat buro jeugdzorg op stoep en probeer dan maar te ontkennen en te winnen hun woord en raad van kinderbescherming zijn meer waard dan jouwe woorden WAARSCHUWJE ik ben niet in boze zinne wat tegen zeggemn maar kijk uit voor dat het te laat is


mona08-06-2008 11:42
lieve serina
je moet niet sterk zijn maar SLIM zijn want dat is wat dse jeugdzorg verwacht van moeders SLIM EN BEHOEDZAAM anders raak kind kwijt moeders met lage iq onder de 75 iq raken zo al zo hun kind kwijt ik heb 107 iq hhihi pas me laten testen


Door08-06-2008 13:33
Lieve Serenia,

Wat een geweldig nieuws dat je op zoek bent naar andere huisvesting en ander werk, knap hoor, jeetje wat GOED van je!

Wees ondertussen wel voorzichtig, soms kan het geweld toenemen als ze in de gaten krijgen dat je weg wilt, of je krijgt alle zoetgebakken broodjes te horen, de loze beloftes voor verbetering en de eindeloze spijt....

De stap om weg te gaan is groot, heel groot en het is doodeng om weg te gaan, en toch als je zo leest hier is het nadehand zo'n opluchting weer baas te zijn over je eigen leven.

Stel je voor Serina, stakjes kun jij je zoontje zonder angst, zonder dreigingen in harmonie grootbrengen, zorgeloos al je liefde geven aan je kindje...dat is geluk en geluk verdient ieder mens, JIJ OOK!

Kom het hier maar vaak van je af praten als het moeilijk wordt.

Knuffel, Door



serina08-06-2008 15:05
ik heb vele angsten maar de grootste is dat als ik bij hem vertrek hij overal gaat zeggen dat ik escort heb gedaan en hierdoor mijn kind word afgenomen. ik ben geen slechte moeder omdat ik het gedaan heb.ben er zelf niet trots op. maar het is taboe en mensen denken direct verkeerd over je. ook al deed ik het tegen mijn wil. de meeste mensen begrijpen niet dat dat kan iets doen terwijl je het niet wil. zou ik hierdoor mijn zoontje kunnen verliezen omdat ik het in het verleden gedaan heb. jullie zeggen steeds let op dat ze je kindje niet afnemen. maar kan dat nu ook niet ook al doe ik het niet meer .zo niet om welke reden dan wel.ik zit met vele vragen maar wil niet naar een vluchthuis gaan of met proffesionele mensen praten want dat kan slecht aflopen. ze kunnen je kinderen laten afnemen in plaats van je te helpen weet dat zeker heb genoeg gehoord en gelezen.ik kom er ook niet graag voor uit (voor de escort en de slagen) uit schaamte vooral en omdat ik me soms zo dom voel. hier kom ik er voor uit, maar dit is anoniem jullie kennen me niet. pff ik zit met zoveel vragen lig 's nachts wakker ervan maar als ik naar mijn zoontje kijk dan krijg ik terug moed , hij houd me op de been . nog eens bedankt voor jullie reacties allemaal. groeten


mona08-06-2008 15:07
serina

alleen zul je het nooit moeten doen voor ofwel vader van kind zal altijd in buurt blijven net als ik daar zul hele goed hulp moeten hebben een hele goede tussen persoon om je 1 beschermen 2 je help 3 kontak tussen vader en kind 4 bescherming kind


mona08-06-2008 15:10
WANT MANNEN ALS ZO WEL VROUWEN KUNNEN DOORDRAAI EN HUN GEVOELENS EN HUN HAAT EN JALOERSHEID EN HUN VRAAK OP KIND DOEN KIJK UIT WIL NIET BANGH MAKEN MIJN EX DREIGD MIJN KINDEREN MET DOOD EN TROTS DOEN ZE NIKS GEZINSVOOGD ZEGT ZO LANG IK NIET UIT HEM ZIJN MOND DOE ER NIETS MEE PS JE DENK TOCH NIET DAT MIJN EX DAT TEGEN HAAR ZAL ZEGGEN HIJ VLIJT HAAR ZELF NOG AAN ALS OF HIJ VERLIEFD IS ZO NOEM IK DAT EFF JE MAAR SNAP JE


manon208-06-2008 15:42
lieve serina, schijnbaar heb je mijn verhaal nog steeds niet gelezen, ja, dit zal altijd n taboe zijn, en net als ik zul je er op de een of andere manier ( en ik denk toch dat je met de tijd hulp hierbij nodig hebt) mee om moeten gaan, als hij je dreigt het te zullen vertellen, ook daar moet je mee leren leven, daarom is het ook beter om naar n andere plaats te verhuizen, dat heb ik toen ook gedaan, als je NU goed voor je kindje zorgt en niet meer in het leven gaat of met andere delicten of geweld in aanraking komt, kunnen ze je eigenlijk je kindje niet afpakken, daarom wil ik ook zo graag dat je er zo snel mogelijk n einde aan maakt! ik hoop niet dat je denkt, die weten niet waarover ze praten, hij houd echt van mij en zij zijn jaloers omdat ik iemand heb, want zo is het echt niet, ik zit veel met jou in mijn gedachten, dat ik er ook weer veel verdriet over had, ik ga automatisch weer naar het verleden en dit doet zo,n vreselijke pijn!!! praat met je moeder, die is er toch ook!! maar ga aub daar zo snel mogelijk weg, denk aan je toekomst maar NIET in de zin van eerst dit en dan dat, want dan kom je er niet uit en zit je straks met alle gevolgen van dien weer in het leven, en ik weet wat dat met je doet, dat kan ik je vertellen, ga meis, voordat het te laat is, veel sterkte en liefs van manon2 xxx


MONA08-06-2008 15:56
lieve manon2 ik weet het is wat voeld serina nog niet zit er nog niet in echt met begrippen snap je leees mijn verhaal serina op maria - mona - ab-mona samen opgesteld door abby en nu mijn hoop en als dat lees dan pak je bize en neem kans zoals manon2 het zegt


...........08-06-2008 22:27
Serina, ze nemen eerder je kind af wanneer je in een geweldssituatie blijft! En niet wanneer jij met al je kracht weg gaat een laat zien dat je voor je kind en zijn veiligheid kiest!!!!
En daarnaast, die mannen dreigen met praatjes dat je kindwor afgenomen omdat je slechte moeder bent blabla....dat zijn praatjes omje bang te maken zodat je bij hem blijft! vergis je niet!!!!

Wat jij ook in het verleden hebt gedaan. Het gaat om wat je nu laat zien wat voor moeder je bent. Als je laat zien dat je geweld niet tolereert en weggaat voor en met je kind, en voor een goede toekomst voroje kind je kind kiest, zullen instanties je helpen.

En als laatste wil ik nog opmerken dat er honderden mischien wel duizenden moeders zijn die in de sex industrie werken...die hebben gewoon kinderen hoor! Het werk zelf is een feit dat niet een reden alleen is om een kind weg te halen.Dan moet er wel heeeel wat anders aan de hand zijn!

Ik raad je zeker aan te praten met een vertrouwenspersoon of een istantie, iemand die al je vragen kan beantwoorden. Het gaat de stap om weg te gaan, zeker kleiner maken!

Succes


Door09-06-2008 02:43
Lieve Serina,

Je angst dat je zoontje afgenomen zal worden om iets wat TOEN gebeurde is echt niet gegrond, de hulpverlening kijkt naar hoe het NU is.
Geen enkele instantie heeft er belang bij een kindje weg te nemen bij een liefdevolle moeder die het kindje een veilig huis biedt, wat voor werk de moeder ook doet.

Knuffel, Door






bianca09-06-2008 07:48
hallo serina

ik geloof er ook niets van dat je kind word afgenomen omdat je in de escort hebt gewerkt. wat is dat nou voor reden? dat zou dus betekenen dat elke vrouw die in escort werkt geen kind mag hebben/opvoeden!?

nee geloof dat niet het is net wat Door en .... ook schreef het gaat erom of je goed voor je kindje zorgt en verzorgt.ongeacht wat voor werk je doet of gedaan hebt.

als je echt bang bent dat je kind word weg gehaalt moet je nu gewoon je biezen pakken en vertrekken! en wat de mensen zeggen,denken moet je maling aan hebben! en wat je werk betreft misschien kan je meer uren gaan werken en anders heb elk mens recht op aanvullende uitkering!dus eigenlijk is dat probleem op telossen ,blijft over woonruimte..maar als je de stoute schoen aantrekt en hulp gaat zoeken heb je kans dat je daar ook mee geholpen word hoor! onderneem enkel stappen!!

succes bianca


........09-06-2008 09:37
Juist........en mocht alles te moeilijk en ingewikkeld zijn. Er zijn altijd blijf-instanties. Zij helpen je met uitkering aanvragen, urgentie voor een woning, bescherming tegen je ex, cursussen alles alles alles! Ik zou echt eens gaan bellen.

Als je blijft waar je blijft,maak je kans je kind kwijt te raken...en daarnaast ben je ook jezelf kwijt....


manon209-06-2008 10:43
lieve..... met je allerlaatste zin , kan serina wat, waar eigenlijk niemand van jullie aan denkt is, wanneer zij daar te lang blijft en hij in de gaten krijgt dat ze weg wil. dan zijn die ,,mannen ,, zo, dat sommigen hun vrouwen vastketenen in n kamer, zodat ze niet weg kan, om er maar niet over te spreken wat dit psychisch met je doet, je zegt zo makkelijk laat de mensen maar praten, maar dat is in dit geval heel moeilijk, omdat jullie niet beseffen wat dat met ons doet, hoe mannen( oh die houd er van want die heeft dat toch gedaan) vrouwen( die H..r) moet uit de buurt van mijn man blijven! terwijl ze niet beseffen en dat kun je ook weinig mensen didelijk maken, dat wij ervan walgden!!! en wat zou dit psychisch met haar kindje doen als hij beseft wat moeder heeft gedaan, hoe reageerd zo,n kinje later op relaties, daar moet aan gedacht worden en dat probeer ik serina duidelijk te maken, wegwezen daar, voordat het te laat is, veel sterkte en liefs van manon2 xxxx


serina10-06-2008 10:47
hallo iedereen
het is een hele opluchting te horen dat ik mijn zoontje niet kan kwijtraken omdat ik escort gedaan heb.

en manon je hebt gelijk je walgt van jezelf en de meeste mensen denken je kon toch nee zeggen. ja dat kon ik maar waarom deed ik het niet, was het de 'liefde'. ik weet het niet en vraag het me vaak af.

waar ik ook bang van heb is hoe mijn zoontje me gaat bekijken als hij het weet. zal hij het begrijpen en zal hij me nog respecteren? geen idee hoop echt van wel, het beste zou zijn als hij het niet zou weten, maar dat hangt van mijn vriend af.

ik moet ook geen bang hebben dat mijn vriend het te weten komt.kan goed komedie spelen heb dat altijd in de escort gedaan en tegenover de mensen wat ik ken zelfs. zij weten niets van de escort en denken dat mijn vriend de perfecte vriend is en waarom doe ik dat. geen idee. misschien omdat ik in het begin zo blij was dat hij mijn vriend was, hij was mooi grappig,...en ook al mocht mijn vriend te weten komen dat ik wegga den k ik niet dat hij me zal tegenhouden alleen het leven zuur maken, dat wel. hij heeft succes bij de meisjes, dat weet ik en dat laat hij me ook genoeg weten.maar dat moet ik normaal gezien niet erg vinden toch is het wel zo.

ik heb ook probere te belle naar een vluchthuis maar voordat ze opnamen heb ik neergelegd, weet niet waarom kon het gewoon niet meer. hier schrijven is gemakkelijk, jullie kennen me niet ben anoniem. maar praten is moeilijk ook al is het aanoniem langs de telefoon. moeilijk te begrijpen maar toch is het zo. het zal met kleine stapjes moeten gaan want heb moeite met hele kleine dingen, zoals huisje en werk zoeken op internet. maar zal wel lukken want zelfs die kleine dingen is al een grote stap voor mij.

ik wil ook zeggen dat ik jullie verhalen gelezen heb en ik er kracht uit put dat jullie al zijn weggegaan . als jullie dat kunnen moet ik het ook kunnen. ik vind het erg dat die dingen moeten gebeuren en vind jullie sterke personen en vind het fijn dat jullie begrip tonen voor mijn verhaal en me raad geven. danku daarvoor, het lijkt nu alsof ik niet alleen sta gewoon door jullie reacties te lezen
groeten serina


manon210-06-2008 12:31
lieve serina, ik begrijp je angsten maar al te goed,praten hierover is zo vreselijk moeilijk, maar de mensen in het vluchthuis daar hoef je NIET bang voor te zijn, zij begrijpen je voor 100%, echt!!! dan naar je zoontje, nu is hij nog klein en weet hier niets vanaf en later als hij groter is, dan ligt het bij jezelf of je het vertelt, je kunt het natuurlijk beter zeelf vertellen dan wanneer hij het van n ander zou horen, maar daar hoef je je nu nog niet druk om te maken, wegwezen daar dat is nu het allerbelangrijkste!! en toneel spelen ja dat kunnen wij als de beste, maar ik heb gemerkt dat het mij vreselijk is op gebroken en dat kun jij ook nog krijgen, want wij doen iets tegen onze zin en natuur en dat breekt op z,n tijd, ik kan het niet meer, ben alleen maar bang geworden voor mannen. hoe het komt dat je zo verlieft op hem werd, ga eens het boek,, als hij maar gelukkig is,, van robin norwood lezen, is misschien n openbaring voor je en leer je ook wat van jezelf!! veel sterkte en knuffels van manon2 xxxx


manon210-06-2008 19:37
lieve serina, klik hierboven ook nog even op documentatie, dan zie je n checklist over psychopaten, klik daar ook op en lees dat eens na en laat het op je inwerken, veel knuffels en liefs van manon2 xxxxx ps je bent bang dat je niet sterk genoeg bent, onthou dit wat ik je zeg, jij bent heel sterk, je kunt dit(weggaan)lijkt angstig maar als je weg bent en je je rust krijgt met je kindje weet je niet wat je overkomt, heel veel sterkte van manon2 xxxx


bianca11-06-2008 07:32
hallo serine!
ik wil eerst even zeggen dat je goed bezig bent! en wat vluchthuis betreft kan gerust begrijpen dat je weer opgehangen had hoor ,maar je mag gelukkig nog een poging doen!!hihi

en wat je escortverleden aangaat meid lig dat naast je neer tenminste je gedachtes wat andere er van zullen denken!! lekker belangrijk.zijn waarschijnlijk toch mensen die niets toevoegen aan je leven! mestal is het even een nieuwtje en als dat bekent is hebben ze weer wat anders om tekletsen!

en je kindje is nog zo klein maand of twee toch??..nou tegen de tijd dat hij weet wat het woord escort is en betekent..ben je jaren verder(nog jaar of 12,13 of verder) en komt dan tijd komt ook wel de raad! met grote kans dat hij het nooit teweten komt!.want wie denkt daar tegen die tijd nog aan??

heb zelf een vriendin die ook in escort gewerkt heeft en nog nooit is zij er op aangevallen..soms hoor je wel..zij is toch hoer geweest en dan zeg ik of zij yep! en reactie is dan vaak ooh hoorden al zo iets..en klaar!

nee lieverd maak jij je nu maar druk om het nu! treft je maatregelen! en je schreef zelf al hij laat mij wel gaan mar zal mij wel lastig vallen..en dat is ook weer ""optelossen''tegen die tijd.
ander telefoonnummer,onbekent adres en in uiterste geval aangifte van stalking!

dus meid leef in het nu,handel voor het nu en denk niet aan wat andere zeggen ,vinden,doen maar denk aan jezelf en je kind!!!!

veel en veel belangrijker!

succes xxxx


Door11-06-2008 21:51
Serina, wat goed dat je naar een vluchthuis gebeld hebt! Best begrijpelijk dat je de hoorn er oplegde, het is wel weer een stap in de goede richtig, jij bent echt goed bezig!

Over wat je zoontje ooit, misschien over je verleden zou komen te weten zou ik me niet druk maken, dat zie je dan wel. Voor jou is het een nare ervaring geweest, maar joh als je er nuchter naar kijkt ...je hebt niks strafbaars gedaan, hoe ellendig het ook voor jou was, een misdaad is het niet hoor.

Zodra jouw zoon trots op je kan zijn omdat je hem een goede, veilige en liefdevolle jeugd kan bieden doet de rest er voor hem waarschijnlijk echt niet toe.

Veel sterkte met je 2e telefoontje naar het vluchthuis, misschien is het een idee om er voor te zorgen dat je een briefje bij de hand hebt met een paar belangrijke punten die je wilt vermelden.

Ga ervoor meidje, het leven kan zo leuk zijn!

Knuffel, Door




Vlinder15-06-2008 19:58
Lieverd, wou even zeggen dat ik je een ontzettend sterke meid vind en laat alle andere mensen maar denken wat ze denken hoe moeilijk dat ook is mijn moeder is vroeger door haar exman onzettend geslagen en vernederd en natuurlijk zeggen mensen ook wel eens hoe dom kon je wezen om bij hem te blijven maar weetje oordelen geven over een ander is altijd makkelijker dan als je zelf voor een keuze staat! alsjeblieft, kies voor jezelf en dat voor je kindje zo'n vent ben je niet nodig die houdt niet van je want anders zou hij je zulke dingen niet aandoen!! Je zoontje gaat je vast en zeker respecteren voor wie je bent maar niet als je hem laat opgroeien bij zo'n vreselijke vader. Je zegt dat je niet sterk bent maar als ik zo lees ben je een hele sterke vrouw! Pak gewoon nogmaals die telefoon om meis, en bel gewoon vraag of je kan komen en ga gewoon zorg dan dat je leven weer op de rails komt, een fijn huis jouw eigen huis, een nieuw geheim nummer en nog beter een goed gevoel van veilligheid je hoeft dit niet te toleren mensen zoals hem kunnen niet veranderen.


Bel het vluchthuis en zeg dat je eraan komt......
Wees zeker dat je alles klaar heb voor je gaat een grote weekend tas met kleren, je documenten en natuurlijk spulletjes voor je kereltje.


Heel veel sterkte lieved kop op je kan het!!




mona15-06-2008 20:42
hallo Vlinder het klop men weet niet wat mens dagelijk mee maakt maar kabn wel beeld maken en soms wat schrijf herken in eigen leven ik heb rot leven en nog ben nog niet leees maar een mijn verhalen en je schrijf wat ander schrijf moet niet of wel luisteren ik vindf alles wat mense me vertel neem ik van harte aan


   Reageer