kimyajax14-01-2003 21:53
hoi allemaal
sorry dat ik nou eve kom lastig vallen met mij verhaal. ik ben twee jaar heel erg mishandeld en ik ben ook nog is misbruikt ik vind het heel moeilijk om er over te praten maar typen lukt mij vaak wel hebben jullie meschien nog een oplossing hoe ik dit een beete ken verminderen ik heb elke nacht nachtmerries elke dag denk ik er wel aan ik wou dat ik hulp had maar dat heb ik ook nietzijn er hier meschien vrouwe of meide van mij leeftijd die meschien een idee hebben dat het wat minder word ik ben nou sinds 17 april daar weg bij die mensen ik heb al aangifte gedaanik weet dat het niet mijn schuld is maar toch geef ik mezelf de schuld het s nooit je ijge schuld zeggen ze maar toch dat gevoel zet je niet in een keer op zij en nou willen er mensen mij in een beglijd kamer projecht dowen maar ik ben heel erg bang om bij vreemde mensen tewone wie weet daar een oplossing voor ik ben voor heel veel dingen bang toen ik bij die ensen woonde mocht ik niet naar een dokter of een tandarts wiehebben er dat nog meer meegemaakt ik moes ook heel veel vieze dingen eten ik moest ook achter een lijn werken ik wou dat helemaal niet all dede ik iets goed toch kreeg ik klappen ik ben tot 2 keer toe bijna vermoord en 10 keer zelfmoord gepleegd en dat wil ik niet meer doen god wil toch niet hebben dat ik dood ga weet jij meschien een oplossing of je wilt met mij chatten over die oplossing of je wilt me gewoon dat berichje sturen waar je een oplossing voor hebt stuur het dan naar loide6hotmail.com met voorbaat dank

verdrietig meisje



Laatste 20 reacties:
 hurt(v)  08-09 01:00 
 hurt(v)  07-09 21:19 
 hurt(v)  07-09 21:08 
 hurt(v)  07-09 08:38 
 hurt(v)  06-09 22:35 
 hurt(v)  06-09 19:31 
 hurt(v)  05-09 23:19 
 bianca  04-09 23:34 
 madeliefj  04-09 23:31 
 Dinah  03-09 21:49 
 madeliefj  02-09 21:19 
 madeliefj  02-09 16:36 
 madeliefj  02-09 16:34 
 bianca  01-09 21:21 
 Helena  31-08 01:00 
 najat  30-08 17:43 
 najat  30-08 12:59 
 tweeling  29-08 11:30 
 geitje  24-08 12:39 
 Helena  18-08 17:33 
93 reacties:
kimy21-01-2003 20:48
hoi met kimy ik had een imail aderes op geschreven maar die klopte niet sorry elke dag wordt ik gek an de herinderingen ik reageer het altijd op mn vriend af terwijl hij het heelemaal niet verdient wie weet hoe ik hier mee om ken gaan ik ben twee jaar lang mishandeld en misruikt ik hoop dat iemand mij hier antndwoord op kan geven laatst werd ik lastig gevallen op mn msn dus ik moest weer een nieuwe nemen afz kimy as je mij advies ken geven of je hebt het zelfde mee gemaakt stuurdan een berichje naar loide6hotmail.com of je wilt gewoon met me chatten

-edit- verplaatst door admin


Kimyajax07-02-2003 12:50
hoi allemaal daar ben ik weer ik ben nou gevlucht waar ik woonde een zondag de 3 stonden die gemene mensen openeens voor mijn deur ik had glijk een angst aanval plus epilepsie die avond wou ik glijk uit die stad ik ben daar heel bang ik durf nou niet meer bij mn vriiend thuis alleen thuis te zijn dat wil ik wel maar durf niet hij is heel erg lief voor mij maar ik durf toch niet om in dat huis tezijn ik ben bang en weet niet hoe ik er mee ommoet gaan help weet jij het wel geef me dan een tel naar mijn imail aderes

-edit- verplaatst door admin


Kimyajax05-03-2003 16:44
hoi iedereen daar ben ik weer 3 weken trug stonden die geene mensen op eneens voor mij deur ik werd ook al bedreigd over mn msn e nou staan ze steeds vaker voor de deur ik durfde eerst eindelijk weer over straat nou durf ik absoluut niet meer nou krijg ik zelfs medicatie van de spichiater ik ben 28 feb naar de gedrags terapeut geweest hij zij tege mij dat ik zes stressen had en nog wat voor al mn angsten het zijn allemal moeilijke worden eentje weet ik er nog posttraumatiese stress vlede jaar 17 april dacht ik bij me zelf eindel ben ik bij gemene mensen weg en toen kwam ik bij mn oom en tante mijn oom heeft me toen ook nog is verkracht ik heb een hele tijd dat niet durfen vertelen v de nacht van 4 op 5 had ik een hele erg huil bui ik lag met mn vriend lekker te ... en toen wou ik openeens niet meer het ging pijn doen ik voelde me ies de mensen die dat niet mee hebben gemaakt kunnen dat niet begrijpen maarja de gedrags terapeut die had een voorstel ik ga nou na de zomer vaakantie naar terapie dan zit ik met 5 a 6 mei den in een groep die allemaal het zelfde heeft meegemaakt zo als mij ik ben zelfs bang alleen in huis alleen naar buiten durf ik ook niet enn er zijn nog meer ding elke dag denk ik weer hadden ze maar dood laten gaan dan deed ik mn vriend ook niet zo veel pijn met mn buien vaak wil ik nog geen een ... dan wil ik ook niet dat hij me aan raakt en dat doet hem ook heel erg pijn
vroeger moest ik alles en nou mag ik alles en ik doe niks in het huishouden ik ga binnekort naar begleid kamer wonen er proberen aan te werken ik wil niet vluchten ik wilniet dood wand ik heb mn vriend
de rest van de mnsen die heel veel dingen hebben mee gemaakt ook sterkte

-edit- verplaatst door admin


Kimyajax07-03-2003 12:39
twee jaar lang ben ik heel erg lichamelijk en geestelijk en fysiek mishandeld ik werd elke dag aan mn haren getroken en met mn hoofd tegen de muur geslagen getrapt ezv en ik heb afwas middel moeten drinken sprinkhanen in mn eten maar dat at ik niet op dus werd ik nog harder geslagen wiet in mn eten spuug honde stront heb ik moeten eten een hondmoeten pijpen elke dag word ik er weer mee geconfronteerd ik wilmn vriend ook niet beminnen zo erg is het ik durf niet over straat bang om alleen thuis te zijn hond zijk moeten oplikken tot een paar keer toe en dat deed ik niet en toen deden ze hun hand in die zijk en stopte het in mn strot en zo zijn er nog meer vieze dingen ik heb ook achter een hoere lijn gezet ze wouden me ook op de keileweg zetten ik heb messen op mn strot gehad haast een glase choclade fles op mn hoofd kapot geslagen ik heb wel een beeld in mn arm geslagen gekregen ik ben tot een paar keer toe bijna dood geweest ik mocht niet slapen en als ik sliep werd ik wakker geslagen en getrapt ik ben misbruikt met een dildo sorry dat ik jullie met dit allemaal hier mee lastig val maar ik moest dit kwijt en toen ik bij die mensen weg werd ik misbruikt door mn oom
en mij tante gloofd me niet jammer genoeg ik ben heel mn leven al geestelijk misbruikt en ook lichamelijk
ik heb nou een vriend ik wil de laaste tijd geen sex met hem ik slaaap heel slecht ik heb steeds buien ik zoek ruzie met mn vriend de 25 maart krijg ik daar medicijnen voor ik ben bang in het donker om te slapen he ik ook medicijnen oxacepam maar daar word ik gewoon door wakker terwijl dat eigelijk niet mag ik ben bang om bij vreemde mensen tegaan wonen maar ik moet naar begleid kamer wonen
aan de ene kant wil ik helemaal niet ik heb 10 keer zelfmoord gepleegd de 9 10 keer lukte het bijna maar mnoom en tante kwamen thuis en die hebben de ambulance gebeld elke dag denk ik weer was ik maar dood maar dan denk ik ook aan mn vriend en aan mn opa en oma en mn andere oom en tante en mn 2 lievelings nichjes en dan doe ik het maar niet maar soms denk ik hadden ze me maar gewoon dood laten gaan wand mn tante heeft nou mn aderes doorgegeven aan de mensen waar ik heel erg bang voor ben en nou staan ze vaak voor mn deur ik durf de deur ook niet meer open te doen
ik ga nu stoppen wand het word me effe teveel iedereen sterkte ik wou dat ik niet zo bang was

-edit- verplaatst door admin


Kimyajax11-03-2003 18:27
elke dag droom ik weer over mijn problemen en wat er allemaal had kunnen gebeuren als ik daar nou nog was
gister avond heb ik een epelepsie aanval gehad de avond arts moest langs komen hij vroeg aan mij of ik god had eslapen ik zij nee en ik zij ook dat ik heel veel klappen op mn hoofd gekregen nou zal ik een paar dingen schrijven van wat ik heb mee gemaakt ik werd elke dag geslagen mnharen getrokken ik moest ook een keer afasmiddel drinken een hond moeten pijpen stront moeten eten achter een hoerelijn moeten werken messen op mn strot gehad bijna een glaze chocolade fls melk op mn hoofd kapot geslagen gekregen een beeld bijna op in mn hoofd geslagen maar ik weerde het af en toen kwam hij in mn arm ze hebben die hond mij laten bijten honde zijk moeten op likken maar dat deed ik niet dus haalde hij zn hand door de zijk en stopte ze hand in mij strot ik mocht mn mond neit spoelen pas een uur later ik mocht ook niet eten en niet slapen en als ik sliep en ze kwamen daar achter trapte ze in mn buik elke keer weer ik moest ook iedere dag en nacht schoon maken op mn knieen elke keer weer en op 17 april werd ik weg ge haald door mn oom en tante toen ik daar woonde heeft mn oom me 5 keer misbruikt ik durfd geen nee te zeggen ik raakte voor de zoveelste keer verstijfd elke dag geef ik me zelf nou de schuld al zeggen veel mensen het is niet jou fout maar dat is makkelijk zeggen op een dag kreeg ik eindelijk de kracht om te zeggen wat doe je nou jij hebt marja en ik heb ook iemand toen ben ik glijk naar mn tante gegaan mn tante gloofde mn niet ik zij ik ga mn frien bellen dat hij me moet op komen halen hij kwam glijk ik ging gliojk met hem mee en sind s dien woon ik samen

alle mensen die ook nare dingen hebben mee gemaakt heel veel sterkte

-edit- verplaatst door admin


Kimyajax15-03-2003 09:22
hallo iedereen daar ben ik weer.
elke dag droom ik weer wat er allemaal is gebeurd.
als ik mn ogen dicht doe .
dan zie ik het al.
ik ben heel mn leven al lichamelijk en geestelijk mishandeld en ook verkracht tot een paar keer toe.
maar twee jaar lang heel erg.
ik heb hele vieze dingen moeten doen.
ik mocht haast nooit douchen of me eige wassen .
alleen als hun vonden dat ik heel erg stonk dan mocht ik douchen.
ik mocht ook niet naar buiten.
alleen wat ik mocht doen de kids naar school brengen in 7 min en boodschappen doen in 10 min en als ik dat moest doen werd ik achtervolgd dus weg lopen kon ik ook niet al zat ik onder de blouwe plekken ik moest gewoon hun kids weg brengen maar vaak maakte ze mij dan heel dik op ik ga nou stoppe wand ik voel me weer niet goed worden

iedereen heel veel sterkte

-edit- verplaatst door admin


Kimyajax17-09-2003 21:15
hoi iedereen ik heb eindelijk hulp van de delta ik hat het nooit verwacht mn trainingen zijn begonnen ik heb nou al 3 lessen gehad het is wel zwaar maar ik hou het vol ik wist niet dat er zoveel mensen waren die hele erge dingen hebben mee gemaakt ik woon nu op begleidzelfstandig wonen ik heb daar een hele goeie vriendin meestal ben ik mn vriendinnen al na eeen maand kwijt haar heb ik nog steeds ik ben blij dat ik haar heb gevonden ze heeft ook een hele lieve vriend en haar zwager is ook een schat ik heb weinig vertrouwen in de mens maar hun vertrouw ik goed he ik ga op karate om te leren voor me zelf te uiten op iets anders dan op mn lichaam wand ik wil niet mn vrienden kwijt ze betekenen alles voor me met hun ga ik naar karate gelukkig wand alleen durf ik niet dus dat is ook weer opgelost ik word gelukkig ook niet meer lastig gevallen ik ben nog steeds vrijgezel dat komt door mn verleden niemand begrijpt me waar ik een relatie mee heb gehad kan ik er wat aan doen iedereen zegt altijd dat het mijn schuld is behalve 5 mensen niet maar toch voel ik me schuldig WAAROMMMMMMMM

GROETJES VAN KIMYAJAX EN STERKTE

-edit- verplaatst door admin


Kimyajax11-10-2003 23:24
hoi allemaal
het is weer eens gebeurd ik zij nee en die gene deed het toch ik voel me vies en vuil ik ben nou bang om alleeen in mijn huis te zijn ik durf daar niet meer te slapen en ik woon er nou 10 weken het si nog wel mn buurman de leiding gaat het pas maandag veder uit zoeken het is mijn schuld meschien had ik moeten gillen maar dat kon ik niet was als gewoonlijk weer verlamd ik weet bijna zeker dat ik nee heb gezegd maar het kan ook dat het mijn gedachte was wand dat denkt iemand die mij heel goed ken
luitjes heel veel sterkte

afz kimyajax

-edit- verplaatst door admin


Kimyajax12-11-2003 22:08
hoi allemaal
mn trainingen gaan nou eindelijk al wat beter.
ik zit op de delta met mn trainingen.ik heb deze maand heel veel nabelevingen .ik val op de grond en kom in een zwarte tunnel terechtdaar loopt mn verleden als een film na ik ben heel erg bang voor mn verleden ik heb heel veel nare dingen moeten eten en drinken ik dacht dat ik daar de enigste mee was maar bij mij op de training zit nog een meisje en die heeft ook heel veel gore dingen moeten eten en drinken en ik ben ook heel erg mishandeld ik heb het daar nou heel erg moeilijk mee elk moment van de daggelukkig heb ik mn begeleiding ook nog die staat altijd voor me klaar

IK HEB EEN VRAAG WIE MAAKT ER ALLEMAAL NOG MEER VAN DIE HERBELEVINGEN MEE EN KOMT OOK IN EEN ZWARTE TUNNEL TERECHT

GREATZZZZZZZZZZ VAN KIMYAJAX NATASCHA

-edit- verplaatst door admin


Leila13-11-2003 16:12
Hoi meid,

Ook ik heb wel herbelevingen gehad tijdens mijn verwerkingsproces.Ik kwam alleen niet in een zwarte tunnel terecht zoals jij die beschrijft...ik vind het heel errug dapper van je dat je erdoor heen gaat want ik weet wel dat het heel zwaar is om alles nog een keer te moeten doormaken....maar erna zul je sterker zijn...gelukkig heb je de juiste begeleiding, dat is heel belangrijk!

Meid heel veel sterkte, hoop ook dat je hier iemand vindt die wel de tunnel herkent.

Groetjes, Leila


Kimyajax27-12-2003 11:57
hoi allemaal daar ben ik weer ik heb weer een relatie ik heb mn vriend glijk verteld en laten leen wat er met mij is gebeurt maar het was moeilijk maar toch gedaan de zaak gaat nog niet vooruit ik ben er nou al bijna 2 jaar mee bezig en nog geen sap voor uit als dat zo door gaat dan lopen ze dadelijk nog vrij rond ook dan worden ze onschuldig verklaart die coba en michelik hoop van niet dadelijk gaan ze hun kinderen nog mishadelen ook de hebben nou al een kut leven maar dat word waarschijnelijk nog erger WAAROM BESTAAN ER VAN DIE MENSEN
er zijn mensen die er niks aan kunnen doen maar zulke mensen als coba en michel moeten in de electriese stoel echt waar en met kerst is het een kanker tijd

groetjes en heel veel sterkte afz tas

-edit- verplaatst door admin


Kimyajax16-01-2004 21:55
vandaag word ik weer lastig gevallen en ik weet maar niet doer wie
mn week was een dinsdag leuk maar een woensdag ging het alweer achteruit. ik had training bij de delta het was heel erg moeilijk
ik dacht dat ik er heel goed mee om kon gaan maar dat viel tegen ik wil mn verleden achter me laten maar het lukt niet om half 9 savonds kwam er een film op rtl4 ik kreeg door die film een herbleving ik wou gaan lopen maar viel op de grond ik kwam in een donkere zwarte tunnel terecht met flitsende beelden van mn verleden later toen ik bij kwam kon kon ik zelf niet op staan mn vriend moest me overeind helpen hij hield me vast ik vond dat heel erg fijn ik voelde me in een veilige omgeving ik vroeg aan hem of hij me in bed wou liggen dat deed hij maar toen belde mn oom mn vriend nam op wand ik was daar nog te zwak voor later belde ik mn oom trug hij vond het niet goed dat ik was weg gegaan bij de asvz maar ik zelf vind het beter al mn buren kwamen maar met hun problemen naar mij terwijl ik al zelf genoeg problemen heb en die wil ik eerst zelf oplossen en niet eerst van alle andere mensen ik wil ze best helpen maar ik wil ook tijd voor mn zelf hebben om mn verleden achter me te laten
mijn fammily respecteerd nooit mijn keuze mijn oom begon ook steeds maar over mijn verleden ik zij tegen hem ik wil mn verleden achter me laten en niet steeds voor me halen hij ging steeds maar door en door die dag mocht mn vriend ook niet aan mij komen ik was eerst bang voor hem na mn training maar later op de avond mocht hij weer aan mij zitten maar toen zat ik met mn oom aan de tel en die kreeg het weer voor elkaar dat mijn vriend niet aan me mocht zitten ik begon te huilen mijn fam weet altijd wel mn leven te verpesten waarom weet ik nog steeds niet is dat normaal of hoort dat zo kan iemand mij dat uit leggen wand mn hele leven zit ik al in de hel behalve nou met mn vriend ben ik gelukkig en met een ex van mij mijn vriend steunt me in alles en ik ben ook heel erg trots op hem ik ben niet tevrede met mn eigen lichaam ik vind me zelf te dik en hij helpt mij met afvallen daar ben ik heel erg blij mee dag met dag voel ik dat het beter gaat met mij maar af en toe heb ik een onijze daling net zo als vanavond mn vriend vroeg iets en ik verstond het verkeerd vandaag huilde ik ook voor het eerst eindelijk ik heb nog nooit kunnen huilen en vandaag wel het was koord maar ik heb gehuild en toch is dat goed zij mn vriend

groetjes aan iedereen en heel veel sterkte afz kimyajax en laat je niet kisten

-edit- verplaatst door admin


Kimyajax20-01-2004 18:28
hoi iedereen het gaat weer is kut met me vandaag heb ik heel de dag in bed gelegen het begon gisteravond al mn vriend mocht mijn lichaam niet zien ik sloot hem buiten hij mocht me niet zoenen hij mocht nixs doen ik vond het wel zielig voor hem maar ik kon het echt niet hebben dat hij aan mij zat ik kwam ik had het weer druk in mn hoofd weer flitsen van dat ik mishandeld werd en verkracht het leek allemaal zo echt dat was echt niet normaal ik ben echt bang maar ik kan niet huilen en dan zit ik met nog een probleem als ik metmn vriend vrij denk ik aan een andere jonge waar ik zielsveel van hou en hij wilt ook met me trouwen

-edit- verplaatst door admin


Kimyajax23-01-2004 00:40
ikben nou al 9 dagen in een rot bui vooral sinds vlede week een vrijdag ik moest door rotterdam ik ben als de dood in rotterdam mn verleden gaat nou al 9 dagen in flitsen door mn hoofd ik ben namelijk lichamelijk en geestijlijk mishandeld en misbruikt vaak denk ik in deze 9 dagen waarom leef ik nog je bent aan de ene kant uit de hel maar je zit er nog steeds in ik ben bang voor die mensen elke keer als de telfoon gaat ben ik bang dat hun het zijn ik moet weer geen eten als ik eten zie denk ik aan het broodje hondestront en bij bepaalde dranke zie ik de hondzijk als ik afwass ruik ik de afwas middel heel erg sterk dat heb ik ook ooit moeten drinken als mn vriend in mijn buurt komt douw ik hem weg maar hij begrijpt mij nog niet zo goed ik ben bang dat hij mij ook gaat slaan maar dat zou hij nooit doen hij doet namelijk geen vlieg kwaad waarom ben ik toch zobang voor de goede mensen om me heen ik wil uit deze hel ik durf niet de waarheid te zeggen wand dan ben ik bang dat ik mensen pijn doeen dat wil ik niet ik haat mezelf heel erg het is mijn schuld zegt mn lichaam en mn hersens en mn hart dat ik 19 jaar geestelijk en lichamelijk ben mishandeld morge heb ik weer training het zou de lichste moeten zijn maar het is lood zwaar een zaterdag komt mn pa ik ben als de dood voor hem maar hij heeft mij nooit geslagen enigste wat hij heeft gedaan is nixs toen ik door mijn stiefzus plus haar man werd geslagen kwam hij een keer opverzieten hij voelde dat het niet goed ging met mij en hij liet mij daar gewoon zitten:( en hij blijft met de smoess komen dat hij mij daar niet kon weg halen omdat mn ma de voogd had ik gloof daar nixs van maar hij blijf zeggen dat het wel zo is ik wil huilen maar ik kan niet huilen als het zo door gaat ben ik bang dat ik doordraai en dat wil ik niet wat moet ik doen heeft er iemand een tip ik loop op de delta daar ben ik bang overal ben ik bang ik ben weer bang dat ik straat vrees krijg of een andere vrees dit is heel erg eng ik wil er van affffffffff greatssss afz natas

-edit- verplaatst door admin


Kimyajax04-02-2004 16:42
ik voel me weer alleen elke dag heb ik weer flitsen over mn verleden elke nacht heb ik een nacht merrie dan droom ik over dat ik ben mishandeld geslagen met de riem in de douch honde zijk moeten op likken en inslikken honde stront moeten eten dat ik een hond heb moeten pijpen en en met een dildo verkracht en nog meer dingen blijven door mn hoofd dwalen deze week denk ik idere keer hadden ze me maar vermoord dan leefde ik niet meer met zoveel pijn ik ben heel vaak bijna vermoord geweest door hun die jacoba vermond en die michel verzuilekom messen op mn strot en gekild en nog veel meer dingen ik heb wel 10 keer zelfmoord gepleegd en het is nog steeds niet gelukt af en toe weet ik niet meer wat ik moet doen ik ben het leven af en toe echt zat

iedereen heel veel sterkte

-edit- verplaatst door admin


Kimyajax08-02-2004 20:10
ik heb weer flitsen en moet het weer op schrijven en dat is een dwang bij mij ik ben 19 jaar lang geestelijk en lichamelijk mishandeld het begon toen ik bij mn echte ouders woonde mijn moeder heeft last van wisselende buien ik moest van mn vader altijd eten klaar maken en ik moest van hun bijde vaak het uishoude doen ik zat toen ik klein was een keer achterop de fiets bij mn moeder en toen viel zij het kwam door haar heb ik van andere mensen gehoord en ik kreeg de schuld ze sloeg mij midden op straat mijn moeder heeft mij ook een keer 3 uur buiten laten staan opmn blote voetjes omdat ik vroeg of ze had gedweild ze wou me slaan dus ik rende naar buiten ik deed de deur open en toen zij ze iedere keer natascha is niet thuis sorry mijn moeder sloeg me ook vaak op mn slaaap ze heeft er ook voor gezorgd dat werd verkracht door een jongen maar zij deed nixs nee ze bleef gewoon beneden zitten er was ook drugs in mn drinken gestopt
iki ben ook misbruikt door mijn oom maar nieman glooft dat ik ben ook mishadeld ddor mn stiefvader mn moeder kwam voor hem op ze deed nixs voor mij ik moest altijd alles doen en later zette mn moeder me uit huis om dat ik te druk was volgens haar en ik moest maar bij coba en michel gaan wonen en ik had veder nixs te zeggen 1 week ging het goed en daar na moest ik het huishouden doen en de kids verzorgen en nog veel meer maar volgens hun ded ik alles fout dus werd ik aan mn haren getrokken en met mn hoofd tegen de muur geslagen en trappe in mn maag honde zijk op likken en honde stront eten en afwasmiddel drinken en aan een sexlijn werken en ik mocht niet slapen als ze er achter kwamen dat ik sliep werd ik wakker getrapt ze hebben in mn eten gespuugd en sprinkhanen en wiet en nog meer met mn eten uit gehaald als ik uerhoupt mocht eten ik stop nu ff anders krijg ik aanvallen en daar heb ik nou niet echt zin in allemaal heel veel sterkte groetjes van natascha

-edit- verplaatst door admin


Kimyajax11-02-2004 00:00
andaag had ik het weer last van willen doodgaan tot twee keer
toe maar vanavond was hij wel heel erg mijn vriend heeft me gered van de dood ik wou de snel weg op
ik liep ook op de weg hij heeft mij daar van trug getrokken zeker wel 20 minuten heb ik niet gepraat
zij hij vanmiddag huilde ik alleen maar zij een mede client en gilde
ik liep weg en heb die trainster die mij in een hoekje liet zitten
helemaal uit gescholden met k dit en k dat ik rende en rende en viel op het gras neer
de taxi chaufeur en janine zette de mij in de taxi
het lijkt wel of de aanvallen met de dag erger worden ik ben bang dat
ik binnekort moet opgenomen moet worden en dat wil ik niet
ik ben bang om kant en klaaar maaltijden te eten om dat diemensen hele vieze dingen in mn eten hebben gedaan
morge schrijf ik wel weer maar nu stop ik ff wand ik voel weer een aanval aan komen

-edit- verplaatst door admin


Leila12-02-2004 09:08
Hoi Natasja,

Ik heb het overgrote deel van jouw stukjes in het verhalenboek gelezen en je bent duidelijk erg getraumatiseerd door wat jou allemaal is overkomen.Dat is niet vreemd als ik lees wat er met je gebeurd is...het feit dat die mensen nog buiten rond lopen is ook een onderdeel ervan dat jij nog steeds zo in die angst leeft lijkt mij. Die mensen moeten zo snel mogelijk veroordeeld worden en verplicht in therapie naar mijn idee.
Toch zie ik ergens ook wel een knokkende Natasja die ondanks de ellende weet dat ze hier doorheen moet. Zo koos jezelf niet meer bij de asvz te willen blijven omdat je daar meer de ellende van andere aan het oplossen was dan die van jezelf. Je kiest dus voor jezelf en dat is goed meis!
Je hebt het ook over ene Cobi en Michel en dat zij ook kinderen hebben. Zij waren diegene die jou dit aandeden? Ik vroeg mij af of je het AMK ook hebt ingelicht over alles wat er met jou is gebeurd en wat hun rol hierin was en dat je jezelf zorgen maakt om hun kroost.

Voor nu wens ik je even een hele berg kracht toe om dit allemaal een plekje te gaan geven.

Liefs Leila


Kimyajax12-02-2004 11:52
beste leila
de polity is en haaft de kinderbescherming gebeld en die zijn gaan kijken gloof ikmaar ze hadden met spoed al heel veel dingen veranderd had ik van iemand gehoord ze hebben nou nog een kind er bij ik ben be zorgd over hun kinderen wand ik weet dat er nou nog steeds iemand geslagen word ik loop te knokken maar inderdaad ik zit nu alleen weer in een hele zwarte put dus ik heb nou haast nergens meer zin in plus die therapie denkt er een ook dat ik voor nixs kom alleen maar omdat ik niet met drie mensen op een gym matje wou zitten endie dag ben ik hellemaal ingestoord maar bedankt voor je berichtje


Kimyajax12-02-2004 12:00
weer een stuk van mijn verleden
elke dag voel ik de klappen en de ingen die ik moest doen alles blijft in mn hoofd ik ben met de riem geslagen hondezijk op moeten likken op mn knieen het huis schoonmaken hondestrond moeten eten en als ik eten kreeg zaten er of sprinkhanen in of wiet of spuug en ik heb een keer afwasmiddel moeten drinken in mn maag vaak getrapt drie keer door hun hond gebeten hun hond moeten pijpen
moeten strippen voor allemaal mensen verkracht met een dildo ze beweerde dat ik michel geilaan zat te kijken en dat deed ik niet ik ben als de dood voor die mensen in mn hoofd hoor ik vaak nog hun stemmen kimy doe di kimy doe dat de mensen die mij kennen weten mij naam
ikmocht niet naar buiten ja alleen als ik de kids naar scool moest brangen of als ik boodschappen moest doen maar ik had 5 min om de kids naar school te brengen en een kwartier om boodschappen te doen ik heb essen op mn strot gehad een beeld bij na op mn hoofd kapot geslagengekregen veder hij was al kapot het was een barok beeld hun zoontje angelooyje had hem van de tafel gegooid ik dacht dat het wel gemaakt kon worden maar zij pakte het en wou hem dus op mijn hoofd kapot slaan ik weerde hem af hij kwam wel in mn arma en daar zal ik altijd een litteken aan over houden bijna een chocomel fles zn glaze fles op mn hoofd kapot geslagen en nog veel meer maar nou stop ik ff wand anders draai ik door

groetjes van kimyajax en allemaal veel sterkte

-edit- verplaatst door admin


Leila12-02-2004 20:15
Onbegrijpelijk he!?! Juist in jouw therapie zou er ruimte moeten zijn dat er wordt geluisterd naar de signalen die jij uitzendt lijkt mij en als daar bij hoort dat jij niet met drie personen op een gymmatje wil zitten dan vind ik dat zij jou meer rust moeten laten daarin tot dat jij daar wel aan toe zou zijn...ik neem aan dat je dat zelf wel zou aangeven, omdat ik aanneem dat je ook uit deze zwarte put wilt komen en uiteindelijk nog enig geluk in je leven wilt vinden....je komt neem ik aan ook hier op de site om op jouw eigen manier van verwerking te vinden en dat is goed. Ga daar zeker mee door hoor.

liefs leila


Kimyajax12-02-2004 20:48
hoi leila
inderdaad ik wil uit die zwarteput komen
ik probeer het op mn eige manier op te lossen maar het lukt niet altijd maar probeer het zo goed mogelijk te doen

jij ook veel sterkte afz natas


Ilone12-02-2004 23:41
Lieve Kimyajax,

Ik wil je even laten weten waarom ik nooit
reageer op jouw verhalen en prikjes.
Dat is omdat het mij erg zwaar valt wat jij hebt meegemaakt.
Ik denk veel aan je,leef enorm met je mee en zou jou graag willen steunen op de site.
Weet iig dat ik met je mee leef.
Ik vindt het lief dat je gereageerd hebt op mijn verhaal.
Dank je lieve Kimyajax.
Ik wens jou heel veel sterkte met alles en weet dat ondanks ik niets van mij laat horen ik wel heel erg met je begaan ben.
Misschien dat ik je voortaan als ik niet weet wat ik kan zeggen om je te steunen, jou igg een knuffel stuur, zodat je weet dat ik aan je denk.

Dikke knuf Ilone


Kimyajax13-02-2004 07:19
hoi ilone
ik begrijp dat het heel moeilijk is om op mijn verhalen te reageren ikheb dat ook soms met verhale die ik lees maar heel erg bedankt voor je bericht het helpt me echt dikke knuffff trug


Vlinder13-02-2004 23:33
Lieve Kimyajax,

Ik heb je stukjes in het verhalenboek gelezen en ik kan niet de woorden vinden om je te zeggen hoe afschuwelijk ik alles voor je vind
Ik leef ontzettend met je mee.

Lieve Kimyajax niemand kan je deze vreselijke nachtmerrie uit je hoofd halen maar het is goed dat je hier op deze site komt, je verhaal wordt gelezen en we kunnen in woorden misschien jou een beetje tot steun zijn.

Weet dat ik aan je denk

Knuffel van vlinder


Dolphin14-02-2004 09:08
Hoi kimyajax.

ook ik heb je verhaal gelezen, en weet niet zo heel goed hoe ik er ook moet op reageren. iig is het afschuuwelijk.. en zou je zo snel mogen hulp moeten zoeken... want dit kan zo niet langer... je voelt je niet echt goed deronder.. en praten helpt echt.

Hele dikke knuffel en ik leef ook met je mee

Liefs Dolphin..


Kimyajax14-02-2004 10:57
dankje wel voor jullie medeleven ik heb hulp in de delta


Kimyajax05-03-2004 14:56
het is weer zover mn verleden zit me hoog mn vader en ik hebben nog ergere bonje ik neem het hem kwalijk van toen hij wist dat ik mishandeld werd dat hij niks deed maar iedere keer kwam hij weer met het verhaal dat hij niks kon doen en dat vind ik onzin bang ben ik echt mn stiefzusje lely zoekt ook weer contacht met me oke zij is ook vaak naar de polity gegaan omdat zij geestelijk werd mishandeld door haar zus en haar zwager ze had ook verteld over mij dat ik werd mishandeld en verkracht al die dingen mn herinderingen worden steeds erger ik wil ze niet weten dus stop ik ze zo ver mogelijk weg zo ver als ik kan maar dat lukt niet en als ik dan bonje met iemand heb word ik heel erg koppig en ga ik me verstoppen en dan geef ik me overal de schuld van ik wil er niet meer aan denken over die hond dat ik hem moest pijpen en zn zijk moest drinken en dat ik zn stront moest eten en dat ik verkracht werd met een dildo door 3 man en dat daar dan nog 2 extra man bij zaten tekijken of dat ik afwasmiddel heb moeten drinken en dat ik messen naar me toe gegooid kreeg en op mn strot en beelden in mn lichaam werden geslagen omdat dat kapot was gevallen of dat ik werd gebeten door die hond of dat er andere mensen naar mij keken als ik een keer mocht douchen en dat er vieze dingen in mn eten werd gestopt en dat ik aan een sex lijn moest werken en nog meer dingen maar dat komt de volgende keer ik ben het echt beu maar ik blijf vechte maar het lukt niet meer

-edit- verplaatst door admin


Leila06-03-2004 10:30
Hoi meis,
heb weer een stukje van je gelezen net. Het valt mij op dat je vaak hetzelfde schrijft. Jouw ervaringen hebben bij jou diepe sporen achtergelaten, ben je nog bij het Delta in behandeling? Ik vind het erg rot voor je dat je steeds herbelevingen hebt en je kunt het zien aan je schrijven dat dan idd alles door je hoofd heendraait wat je hebt meegemaakt.
Vind je hier wel de steun die je zoekt? En hoe vind je de hulp die je in het Delta krijgt, wat vind je er goed en wat kan beter?...sorry als ik zoveel vragen stel, maar je hebt goede hulp nodig denk ik, vandaar. Daar heb je recht op.
Hoe is het nu ondertussen met dat proces( van de daders) zie je vorderingen? Dat zou je ook al een duwtje de goeie richting kunnen geven als dat nou eens wat vaart zou hebben he?

Nou meis hou je taai,
groetjes Leila


Ilone06-03-2004 18:51
Lieve Kimy,

Een hele dikke knuffel.
Ik denk aan je.

Liefs Ilone


Kimyajax06-03-2004 21:11
hoi iedereen
bedankt voor jullie mee de leven ik heb heel goed nieuws ZE WORDEN VERHOORD HEEL SNEL IK HOOR VAN DE WEEK MEER ik ben via de polity bij delta gekomen wand geen ene instechting kon mij helepen de spd niet riagg niet enzevoort eennegste die mij kan helpen ios de delta je kunt naar je huis arts gaan en om door schrijving te vragen en je zou ook contacht kunnen op nemen met jameys schats die is mijn contacht persoon daar groetjes van natascha


Kimyajax30-05-2004 20:52
voor de zoveelste keer mijn verhaal maar nou van mn jeugd to mn 19 toen ik klein was woonde ik bij mijn moeder en vader mijn vader was toen al gokverslaafde hij vergokte vaak al zijn geld het was zelfs een keer zo erg dat we bijna zonder gas water en liocht zaten en de polity ooit mijn kamer overhoop heeft gehaald ik hoor ook van andere mensen dat mijn ouders mij ook misbruikt hebben ik droom er vaak overr maar weet niet of het echt waar is ik ben wel altijd gekleineerd en soms onnodig gestraft of geslagen toen ik 12 was gingen mijn ouders scheiden mijn zusje zij toen iets tege mij waardoor ik boos werd ik sloeg haar pop uit haar handen mijn moeder gaf mij een klap op mijn slaap en daar na is er nog veel meer gebeurd maar toen ik 16 was werd ik door mijn ma en mn stiefpa bij mijn stiefzus geplaatst het ging een week goed daarna ging alles fout werd elke dag geslagen met mn hoofd tege de muur of in mn maag getrapt en nog veel meer sorry ik kan het nu ff niet meer aan binnekort schrijf ik wel weer veder

-edit- verplaatst door admin


Kimyajax06-06-2004 13:19
hoi allemaal daar ben ik weer gister was het weer zo ver ik kreeg flashbacks ikvoelde me weer vies maar er is nog een probleem door mn verleden ben ik bang om bepaalde mensen kwijt te raken en daar door ga ik extra clemen maar met de gene met wie ik nu8 heb wil ik voor goed mn leven delen maar als ik zo door ga dan verstic ik hm en dan raak ik hem kwijt en dat wil ik niet wand hij behandeld me goed en hij is hartstikke lief ik probeer echt minder aandacht aan hem te vragen maardat vind ik heel moeilijk ik weet niet waarom ik had contacht met mn ouders maar ik mag dat niet van mn advocaat ook niet met mn zusje en dat doet me heel veel pijn ik wou dat mn zusje een keer naar me toe kon komen maar die gaat met de daders om dus dat kan en mag niet mn zusje maakt ook heel veel mee ze is te snel volwassen ze is pas 14 en ik ken haar niet beschermen en dat neem ik me zelf heel erg kwalijk mn vader is een kwal die is gokverslaafd ik heb met hem ook het contacjht moeten verbreken en aan mn eige famiely heb ik ook niet echt veel de enigste aan wie ik wat heb is mn verloofde en mn ex f en mn ex schoonmoeder en mn begleiding soms meer niet ik probeer zo weinig mogelijk oxcepams in te nemen maar af en toe moet dat gewoon wand anders ga ik gekke dingen doen en dat wil ik niet ik wil bliven leven ik word er vaak hel;emaal gek van grrrrrr wat hebben die mensen mij toch aan gedaan doe ik zoveel fout maar nu heb ik iemand die mij geen pijn meer doet alleen ik klam me zef aan hem vast wie weer daar iets op

iedereen heel veeel sterkte en sarah dikke knufffff

-edit- verplaatst door admin


Ilone06-06-2004 14:49
Lieve Kim,

Ik vindt het heel vervelend voor je waar je nu weer doorheen gaat allemaal.
Ik ben heel blij voor je dat je nu een lieve vriend hebt.
Je bent al heel goed op weg door zelf in te zien dat jij hem te veel claimt en daar ook iets aan wilt veranderen.
Heb jij je vriend al uitgelegt hoe jij je voeld?
Dat jij het wilt veranderen, maar niet weet hoe?
Misschien komen jullie samen tot een oplossing.
Heel veel sterkte Kim.

Liefs Ilone


Kimyajax30-11-2004 17:26
hoi allemaal ik ben er weer een keer gister moest ik naar de rechter commesaris ik had het al heel moeilijk en wat gebeurde er toen mn stiefvader kwam naar buiten zetten uit de gang van de rechtercommisarissen ik rende weg en kreeg twee paniek aanvallen achter elkaar maar ik moest heel veel vragen beantwoordden heel mn leven werd opgerakelt en heb die dag ook weer mn hand zwaar gekneusd geslagen heb jij een tip voor mij hoe ik met mn depresiie om kan gaan en met stress dit is echt een hulp kreettttttttttttttttt

-edit- verplaatst door admin


nn04-12-2004 14:18
Ik weet dat het moeilijk is,
maar blijf doorgaan.
Al enige tijd lees ik jouw verhalen
en ben daardoor geschokt.
Dat mensen dusdanig wreed kunnen zijn.
Ik wou dat ik je op enige wijze
kan steunen.
Al is het maar met een gesprek.


louise03-04-2005 22:52
Ja, ik herken dit. Bij mij is het een diep donker gat met een randje licht...
Het slijt wel naar mate de jaren verstrijken...maar bij de ene zal het langer duren dan de andere
veel sterkte.


linda13-04-2005 14:20
hallo natascha,
ik had net dat bericht gelezen over jouw in de krant en ik wilde jouw verhaal ook ff lezen wat je hier had geschreven.
ik vind het ongelofelijk dat mensen zoiets kunnen doen met andere mensen,en ook dat je vader niets kon doen vind ik vreemd.
zeker als het je eigen kinderen aangaat kun je alles, daar ben je toch ouders voor!! zoiets weet je dat voel je !!!!
ik hoop in ieder geval dat je geholpen wordt en dat ze krijgen wat ze verdienen!!!!!!! veel sterkte linda


H-J13-04-2005 17:26
..... Gadverdamme ik zat net op internet het normale verhaal (media verhaal) te lezen en dat vond ik al niet normaal, maar nu ik jou verhaal lees word ik al ziek bij de gedachte eraan dat het mij zal gebeuren. (Tip: misschien kan een vertrouwenspersoon, iemand je naar je verhaal luistert en oplossingen + tips geeft, je helpen) Heel veel sterkte!!


Knip13-04-2005 19:03
Hoi Kimyajax

Ik heb vanmiddag het verhaal op nu.nl gelezen.Daarna heb ik wat gegoogeled en ik heb je hier gevonden. Wat een gruwelijk verhaal is dit. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat er mensen bestaan die zulke vreseljke dingen kunnen doen. Helaas dit is de waarheid. Ik hoop dat de daders hun verdiende straf krijgen en ik hoop dat jij de kracht kunt vinden om met deze enorme trauma's om te gaan.
Als ik je op de één of andere manier kan helpen, zeg het maar.

Groetjes en veel sterkte
Knip


Bp13-04-2005 19:41
Hoi Natas,
Blijf er over praten. Het is zeker niet jouw schuld, maar de schuld van diegene die je dat hebben aangedaan. Bedenk dat 100x per dag. Het is NIET jouw schuld. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn daden. Jij hebt er toch niet om gevraagd ?

Get help ! Loodzwaar, ik weet het (en helemaal als er van die stiltes in zo'n gesprek vallen om jou te laten praten, maar je wilt eigenlijk niet, maar je wilt de stilte ook weer niet ect.) Maar bottom line: Bijt jezelf erdoor, want uiteindelijk helpt het ECHT !

Hang in there kanjer, en ik hoop dat de ECHTE schuldigen krijgen wat ze verdienen !


Isabella13-04-2005 22:18
Hou moeilijk het nu ook voor je is, bedenk dat het nu voorbij is. Je hoeft deze vernederingen niet meer te doorstaan, je hebt eindelijk jouw verhaal kunnen delen. Geloof er in dat vanaf vandaag het altijd een stapje beter met je zal gaan. En vraag steun aan je vrienden en familie. Je komt hier sterker uit.

Heel veel sterkte,
Isabella


natascha14-04-2005 00:39
dankje wel allemaal


Kimyajax14-04-2005 00:51
hoi iedereen ik heb eindelijk is goed neiuws nou goed nieuws ik moet de 15 de dus vrijdag naar de rechtbank om me eis te hoiren en nou kom ik ook op tv en die mensen hopelijk ook want ik wl laten zien wie mij het hebben aan gedaan

-edit- verplaatst door admin


Maria14-04-2005 00:52
Hoi Kimy,

Beter nieuws!
Welk tv programma is het?
Dan zal ik kijken en ze vanuit de huiskamer flink verrot schelden ;-)

Sterkte vrijdag


Frans14-04-2005 07:44
Lief Natascha!

Ik heb zowel het nieuwsbericht als jouw eigen verhaal gelezen. Jij bent toch echt door een ‘hel’ gegaan, dat is wel duidelijk. De afgelopen jaren heb jij geleefd in angst en pijn! Maar zie in dat het einde van deze ondraaglijke situatie is begonnen. Het einde van deze ellende opent namelijk een nieuwe deur. Een begin van een leven zonder die pijn en angsten. Een nieuw begin om een vredevol bestaan te kunnen opbouwen en een liefdevol leven te kunnen leiden.

Natuurlijk heb je nog veel frustraties, boosheid, woede, teleurstelling, verdriet en pijn door de wereld, door anderen, door zij die jou zo pijn gedaan hebben. Wat er met je is gebeurd is werkelijk mensonterend. Dat zal iedereen ongetwijfeld met mij eens zijn. Er zijn moeilijk woorden te vinden om het maar een beetje goed uit te drukken. Als ik lees en me probeer voor te stellen wat mensen jou hebben aangedaan voelt het bijna alsof een mes in mijn hart gestoken wordt die vervolgens een slag wordt gedraaid; en kun je nagaan, dan lees ik het nog maar. De pijn is jou in het écht overkomen.

Maar kijk nu naar je leven. Kijk nu hoe je verder wilt. Je hebt een relatie; een lieve vriend, die je, zoals je zei, nooit pijn zal doen. Er zijn vast dierbaren om je heen die je niet zullen laten vallen en die er voor je zijn; ook al zie je dat zelf misschien niet zo helder meer. Misschien heb je jezelf de laatste tijd veel afgesloten van de buitenwereld; veel afgezonderd van je omgeving; je geïsoleerd binnen je woonruimte; weg van al de mensen om je heen. Als dat zo is; probeer dan nu een omwenteling te maken door juist weer wat meer onder de mensen te komen en zo te ontdekken dat mensen ook goed en lief voor je kunnen zijn. Probeer “nieuwe” contacten te maken met nieuwe mensen. Probeer nieuwe relaties op te bouwen met mensen.

Ook zou ik me goed kunnen voorstellen dat je juist weg wilt van de pijnlijke plaats waar je momenteel bent; of weg wilt van het pijnlijke gevoel dat schuil gaat in jezelf; dat overal in je lichaam lijkt te zitten.

Het zou heel goed kunnen dat je nu depressief bent; het zou zelfs logisch zijn gezien al het gebeurde. Maar probeer jezelf niet op te vreten met al die negatieve gedachtes die je hebt. Hoe vaker je dat gaat doen, hoe meer die negatieve gedachtes bezit van je zullen gaan nemen en de kans krijgen jouw belevingswereld te gaan domineren. Wat er is gebeurd is een feit; maar nu is het belangrijk hoe jij er mee om gaat; hoe jij je verwerkingsproces de kans geeft om haar gang te gaan en hoe jij dit ondersteunt.

Geloof me dat de wereld jou nog veel goeds en liefdevols te bieden heeft. Ook al zie je het nu totaal niet in (want depressie is een toestand waarin je niet of nauwelijks openstaat voor wat de wereld jou te bieden heeft); het is er toch en het zal op jouw pad komen. Je hoeft het alleen maar toe te laten.

Iemand die depressief is, is in zichzelf gekeerd, heeft weinig of geen binding meer met iets of iemand anders, heeft geen zin meer en ziet dus ook geen nut meer in iets anders, ziet geen alternatieven meer. Als je het idee hebt dat er niets “zinnigs” is dat je meer kan doen, bedenk dan dat er desalniettemin een kern van waarheid in het eeuwenoude cliché schuil gaat dat de tijd de wonden (deels) zal genezen. Het betekent niet persé dat je volledig zult herstellen van het gebeurde, maar naarmate de komende maanden en jaren zullen verstrijken zul je er steeds beter mee kunnen gaan leven. Er zullen vanzelf (hopelijk al op korte termijn) weer nieuwe interesses op je pad komen die je de zin geven om je leven op volle toeren weer op te pakken. Belangrijk is dat je het verwerkingsproces niet in de weg gaat staan of tegenwerkt.

Laat jezelf niet overtuigd raken van de gedachtes dat de wereld niets goeds meer te bieden heeft. Ga de wereld niet bezien door de ogen van iemand die het véchten na een zware tegenslag denkt op te geven.

Je leven heeft nog genoeg te bieden; of het werk is, of een opleiding, of een hobby, of een leuke sportactiviteit, of een afspraak met een ander om iets (leuks) te gaan doen, bijvoorbeeld vakantie vieren. Noem maar op. Natuurlijk ben je nu nog in de ban van lusteloosheid en een neerslachtig gevoel; maar probeer wel open te staan voor (nieuwe) activiteiten en bezigheden. Probeer nieuwe drijfveren te ontwikkelen en te volgen. Laat de afstand tussen jou en de wereld niet groter worden.

Een mens heeft herinneringscellen. Soms kan het gevoel dat gebeurtenissen uit het verleden opnieuw zouden kunnen gebeuren zo beangstigend worden, en de behoefte om (deze) gedachtes uit je hoofd te doen verdrijven zo groot worden, dat je in een toestand van wanhopige paniek terechtkomt. De neiging om dan domme dingen te doen kan haast onbeheersbaar groot worden. Maar alsjeblieft, probeer dan toch de juiste mensen (die je vertrouwt) te benaderen en ze te informeren over je gevoelens, gedachtes en emoties. Belangrijk is dat je “signalen” uitzendt naar mensen om je heen.

Je bent niet gek als je anderen laat weten dat je niet meer voor jezelf kunt instaan. Je bent juist letterlijk stom (want stom zijn betekent: niets zeggen) en figuurlijk stom als je anderen helemaal niets laat weten.

Je hebt gelijk als je zegt dat jij niet om dit leven gevraagd hebt. Maar bedenk dat eigenlijks niemand om zijn leven gevraagd heeft. Toch ben jij wel mooi wie je bent met het leven dat je geleid hebt tot nu toe. En op dit moment ben jij gewoon het slachtoffer van een uiterst pijnlijke situatie en gebeurtenis. Jij bent niet de mislukkeling, maar zij die verantwoordelijk zijn geweest voor het toedoen van de pijn die jij hebt moeten ondergaan zijn mislukkelingen.

Ik kan mij goed voorstellen dat je ook erg teleurgesteld bent in je vader. Hij heeft je gewoon voor jouw gevoel nogal in de steek gelaten; en daar mag je je best boos of verdrietig om voelen. Hij is niet de vader zoals jij graag gehad had, en dat doet pijn, maar geloof me dat hij ongetwijfeld wel van je zal houden. En naarmate de tijd nu verstrekt en de gebeurtenissen in het (korte) verleden steeds meer aan het licht komen; zal hij ook op een zeker moment tot besef komen dat hij er niet (of te weinig) voor jou geweest is en het zal hem ook veel pijn gaan doen. En het is aan jou of je hem zal vergeven of niet, maar vergeten zal je het nooit en hij evenmin.

Misschien dat je vader niet per definitie slecht is, maar dat hij het zo ontzettend druk had met zichzelf (zijn eigen leven), dat er nauwelijks tijd en energie overbleef om zich ook nog emotioneel in anderen te verplaatsen; hij faalde erin uit zichzelf aan te voelen hoe zijn eigen kind er emotioneel en lichamelijk aan toe was. Dat soort mensen worden zich meestal pas van de emotionele verwaarlozing van hun medemens bewust als er iets mis dreigt te gaan, of als het zich al in een ver stadium doet verkeren, wat bij jou het geval was. Maar goed, hij is je vader; jouw dierbare; jouw directe bloedverwant. Hij had moeten kunnen zien en/of voelen dat het niet goed met je ging; dat er zich iets “vreselijks” afspeelde in je leven en hij had moeten ingrijpen door tenminste met jou te gaan praten!

In een crisis als deze waarin je nu verkeert, kun je ook beter niet gaan wachten op hulp van anderen; daarom is het vaak zo belangrijk om zo snel mogelijk uit jezelf goede hulp te vinden. Ik denk toch echt dat je wel dringend wat psychische hulp kunt gebruiken; wat steun om je door deze zwaar moeilijke situatie heen te kunnen slaan; om je leven weer wat op de rails te krijgen die zo langdurig ontspoord is geweest.

Als je je echt heel beroerd voelt of speelt met de gedachte om iets stoms te doen; is het toch ontzettend belangrijk voor je om TOCH iemand in vertrouwen te nemen!! Geloof me meisje; je vertrouwen dat zo geschaad is in de mens mag niet je niet doen laten voortvloeien in het wantrouwen van een ieder ander mens. Zeg niet dat er niemand is, want in werkelijkheid is er altijd wel iemand als jij maar de stap durft te nemen. Praat over wat je overkomen is; dat hoeft niet in de detail te treden; maar voor zover jij dat zelf wenst. Maar dat praten is wel belangrijk, zelfs als je verschillende mensen moet proberen vóórdat je de reactie krijgt die je zoekt. Probeer anders ook een vriend(in) - of een ouder, desnoods van een ander, zelfs als je ervan overtuigd bent dat ze het niet begrijpen. Ga dan naar iemand met wie je in vertrouwen kunt praten, zoals een dokter, een leraar, mentor, geestelijke, of bel de telefonische hulpdienst of een crisiscentrum. Zij zullen beslist reageren.

Begin gewoon met te zeggen: 'Help me, ik voel me echt ontzettend rot.' Het is een eerste stap om eruit te komen: iemand vinden die weet hoe te reageren op een manier die jou aanspreekt. Overigens, het doet er niet toe of je deze raad al eens eerder hebt opgevolgd en het toen niets hielp. Deze keer zou het wel kunnen helpen. En bovendien, de tijd is op je hand. Met de tijd zou je over een heleboel dingen van gedachten kunnen veranderen. Vooral als je die tijd gebruikt om iemand te ontmoeten die bereid is je bij de hand te nemen en je te laten zien dat wat jou bedreigt niet alleen van buiten, maar (vaak) ook van binnen komt. Vaak huilen we om of vluchten we voor de dingen die ons door onze eigen gedachten gesuggereerd worden.

En het zou ook goed zijn als je jezelf gewoon toestemming gaf om wel te huilen; op die manier laat je je emoties los in plaats van dat je deze aan het opkroppen bent.

Ik kan mij ook goed voorstellen dat het vertrouwen in mensen behoorlijk geschaad is. Ik denk dat het nu ook belangrijk voor je is om een goede afleiding te vinden. Dat je iets gaat doen wat JIJ leuk vind. Iets waar jij je “gelukkig” bij zou voelen. Denk aan een leuke sportactiviteit of een hobby. Ga anders samen met je vriend of een goede vriendin op tennisles; of ga samen bij een atletiekvereniging aan hardlopen doen. Iets wat je leuk vind en iets waar je wat energie in kwijt kunt. Ook met weinig (of zelfs zonder) financiële middelen zijn er genoeg dingen te bedenken hoor.

Het is niet om je problemen te vergeten; maar meer om een nieuwe start te maken en leuke afleidingen te hebben om zo minder met je ‘angsten’ bezig te zijn. Veel frisse lucht is ook goed voor je. Stukken wandelen of fietsen samen met een vriendin of met je vriend kan ook leuk zijn én het is ook nog goed voor je. Veel zonlicht omvat ook een helende werking voor je geest. En luisteren naar muziek die jij leuk vindt is ook altijd goed voor je. Probeer jezelf een beetje te verwennen. Lief zijn voor jezelf. Je hebt het nodig.

Ik begrijp dat dit het ergste is dat je ooit is overkomen. Laat de demonen uit je verleden geen toestemming geven te bepalen wat je vandaag de dag wel of niet doet.

Ik zeg je nogmaals dat het belangrijk is dat je je gaat richten op een bepaalde hulpverlener; een psycholoog bijvoorbeeld. Zij zijn er niet voor niets en ze zijn vaak in staat om meer voor je te betekenen dan je op het eerste gebied verwacht. En als het zo loopt dat je hem/haar niet mag of niet vertrouwt (zelfs al is het je huisarts), dan is het terecht om iemand anders op te zoeken. Er is niks met je mis als je de eerste de beste therapeut die beschikbaar is, niet mag. Het doet er niet toe hoe belangrijk of bekend die specifieke persoon is volgens anderen. Jij moet iemand vinden waarmee het goed “klikt” tussen jou en die hulpverlener. Maar geloof me; het is zeker WEL zinvol dat je het doet.

Tot slot zeg ik je dat als je de behoefte hebt om te praten met mij dat je me altijd mag mailen; dag en nacht. En ik zal je mail beantwoorden. Mijn e-mail adres is: elora_cherlindreahotmail.com .

Veel sterkte meid en “geloof” in de toekomst en geloof in jezelf! Op een hoger niveau is alles in evenwicht. Het goede zal op je pad komen om de weegschaal van pijn en liefde weer wat in balans te brengen. Moge de kracht van de zon en de sterren je bijstaan!

Liefs en licht,

Frans


peter14-04-2005 09:43
Ik zit hier met de tranen in m'n ogen nadat ik de link op een andere pagina kreeg...
Hoop dat dit ooit over voor je zal zijn of dat je het in ieder geval een plekje kan geven...
Hoop dat je veel steun krijgt van mensen die gewoon van je houden...
Probeer met je vriend wat op te bouwen...ik weet van mijn huidige relatie dat een vrouw die iets meegemaakt heeft, niet te vergelijken met jou trieste verhaal..., zelfs na 10 jaar nog wel eens rot zit..
Sorry dat ik dit nu schrijf maar dat is jammerlijk de realiteit..
Dus veel sterkte en meer geluk gewenst..
Peter


helena14-04-2005 10:16
Ik wil ook kijken! Dan weet ook ik welke mensen ik voortaan vuil aan moet kijken....
Veel succes en ik hoop dat je gerechtigheid krijgt.


francis14-04-2005 13:33
hoi kim
Wel moedig hoor vanje dat je t op de tv laat uizenden.
Ik ben zelf slachtoffer van ernstig huishoudelijk geweld.
Ik ben nu bezig met de verwerking maar is best moelijk.
Hou je me op de hoogte hoe het verder met je gaat ?


Jonnepon15-04-2005 09:44
Hoi Natas,

Wat Dapper van je,en Moedig!!Laat je weten hoe het is afgelopen?Enne je Kan Het he.....ik denk aan je.

Heel veel liefs,
Jonnepon


hoi iedereen die heeft gereageerd17-04-2005 17:13
het was op sbs 6 actie nieuws maar ze kregen een verbod en ze mochten het niet uit zenden maar dat hebben ze wel gedaan en nou ben ik een frak door dat ik maak weer alles heel erg mee in junie komt de eis werd er op tv gezegt ze hebben geen beld van hun laten zien kut sbs6 grrrrrr ik hat ze


Natascha03-05-2005 23:22
het gaat weeris zwaar slecht met me het is druk in mezelf zie beelden wat er niet meer gebeurd en stemmen die er niet zijn probeerde alleen te zijn maar nog lukt dat nieet want dan zie ik coba en lely e twee vrouwen en michel de man en dan zie ik vaak nog de beelden van sbs6 en van de krante de texsten waarom vraag ik me vaak af waarom doen mensen zo word ik ooit nog gezond verklaart kan ik weer werken zonder black out te krijgen gelukkig heb ik en mijn betse maatje nou een pas begonne klusbedrijf en hoop dat dat gaat beter lopen de beelden wil ik weg hebben me flitsen van vroeger mis mn zusje ze is ook mishandeld door mn stiefvader nou word ze in de ots geplaatst ik weet het ff niet meer wil het liefst een einde aan me leven brengen al ga ik dan niet naar de hemel maar naar de kelder ik moest van daag naar delta ziekenhuis oor en na gesprek omdat ik met spoed ben opgenomen in een time out voor 4 dagen en hij zij je moet stoppen met je rechtzaak ik zij dus toen nou dat doe ik dus echt niet he dan loop ik zwaar gevaar plus mn zusje loopt zwaar gevaar 1 van de advocaten loop me ook zwart te maken grrrrr ik kan er echt niet meer tegen en weet niet wat ik moet doen

-edit- verplaatst door admin


kimyajax07-05-2005 00:21
hoi knip ik red het ook niet ik zit aan vijf verschillende tabletten per dag en nog voel ik me vaak deprie ik weet niet meer hoe ik er mee om moet gaan vaak durf ik nog geen eens op straat heb blackouts en angst aanvalen en ga zo maar door


ellen09-05-2005 18:37
Lieve Natasja,
Ik hoop dat je een beetje rust gevonden hebt. Je zult nog moeilijke tijd tegemoet met heelveel pijn en verdriet. Ik herken wel wat je zegt over dingen die je leest of ziet.Soms lees ik iets in de krant wat ik herken omdat ik het ook meegemaakt heb en moet ik me inhouden om niet heel hard te gaan schreeuwen. Mijn rechtszaak moet nog komen ,maar ik weet wel dat dat de allerzwaarste dag van mijn leven gaat worden.Jij wilt doorgaan met de rechtzaak dus je wilt vechten voor jezelf en wat je is aangedaan. Ik vind je ontzettend dapper en ik hoop dat er een dag komt waar op je je goed voelt.Hou vol meisje, er komt een tijd dat je je wel goed gaat voelen en dat je van het leven gaat genieten ook al kun je je dat nu niet voorstellen.


natascha12-05-2005 00:06
hoi ellen ik hoop 1 ding dat je niet hoef te getuigen want dat is echt heel zwaar dat heb ik ook moeten doen er zijn mensen die zeggen dat ik moet stoppen maar dat wil ik niet ik wil door gaan anders word mn angst alleen maar erger want hun komen dan vrij jij ook heel veel sterkte en mijn eis en iutspraak en schadevergoeding moet nog komen gr natascha


ilonka30-06-2005 15:59
hoi ik heet ilonka en wil je graag helpen
ik weet hoe je je voelt want ik het zelf ook
maar ik doe het dan op een andere manier
ik ben naar een pyscholoog gegaan en die heeft mijn dingen laten zien op een papiertje om er mee om te kunnen gaan
ik noem ze wel ff op :

ga in je kussen schreeuwen.
ga tekenen.
ga schrijfen ( schrijf je verhaal op)
ga met een stift op je arm krassen
haal alle scherpe dingen uit je kamer zorg dat je er niet bij kan.
ga met een bal tegen de muur smijten ( helpt bij mij heel goed ik heb zo'n stress balletje en daar gooi ik dan kijhard tegen de muur aan)
zorg dat je op dat moment met iemand kan praten.

ik hoop dat je er wat aan hebt
groetjes ilonka ( 14 )


natascha// kimyajax16-07-2005 22:42
hoi ilonka bedankt voor je antwoord ik ga het proberen meschien werkt het wel


natascha// kimyajax16-07-2005 22:44
hoi iedereen 19 jullie is mn rechtzaak ik heb het er heel erg moeilijk mee ik proeer het te verwerken maar het gaat niet zo makkelijk wou dat het beter ging


kim25-11-2005 23:06
hoi
ik ben kim 17 ik vindt het dapper van je
ik had ook gerechtigheid

veel sterkte en ik zal voor je duimen


Kimyajax02-12-2005 23:15
hoi mensen ik ben heel lang niet geweest
omdat ik jullie niet tot last wou zijn en vanwege de kranten

maar nu wil ik toch wel weer ff wat kwijt

dit gebeurde 29 juni 2005

ik was alleen thuis.
mn verloofde nu was weg en mn schoonvader ook.
een jonge die ik als broer beschouwde kwam langs.
ik heb heel duidelijk gezegt ik wil niet en ik kan het niet.
maar toch ging hij door ik bleef zeggen ik kan het niet en ik wil het niet.
vandaag 2 december was de eis en het was 30 maanden waarvan 10 voorwaardelijk.

ik ben het er niet mee eens maar ach ja wat kan ik zeggen .

ik ga met de dag achteruit.
en weet niet meer wat ik moet doen ik ben het zat steeds.
maar rechtzaken .
ik wil niet meer maar hoe ken ik het wordje zeggen dat iemand echt ietsbegrijpt.

heb je tips laat het me weten
gr killerpino/natascha fr

-edit- verplaatst door admin


Tina05-12-2005 16:13
Lieve Kimyajax
Jammer genoeg heb ik geen tip voor je. Maar ik wil je laten weten, dat ik sinds ik het eerste maal gelezen heb over de dingen die je gebeurt zijn, veel aan je denk. Het is zo mensonterend. Ik kan zo goed begrijpen, dat je wil meer of min gebroken en kapot gemaakt is. Dat daarom misschien ook je nee niet echt als NEE aankomt. Je durft je w.s. niet echt te weer te zetten.
Wat wordt er voor jou gedaan om je echt te helpen?
Ik kan me voorstellen, dat je door zulke dingen helemaal de kluts kwijt raakt.
Ik kan alleen maar zeggen dat ik je veel kracht wens om te overleven en de moed niet op te geven.
Zelf vind ik veel troost en hulp in het geloof.
Zou dat voor jou ook een optie kunnen zijn?
Liefs en sterkte van Tina


kimyajax/natascha06-12-2005 01:15
bedant voor het reageren


Kimyajax06-12-2005 01:16
hoi iedereen de de dader die me heeft misbruikt op 29 junie kreeg de eis van 30 maanden waar van 10 voorwaardelijk presies vandaag 02-12-2005 is de uit spraak gekomen hij was vervroegd
hij is of vandaag al vrij gekomen of morge pas
ik ga met de dag achteruit en weet niet meer wat ik moet doen

-edit- verplaatst door admin


Naam onbekend06-12-2005 15:39
hou het vol geef de moed niet op


linda06-12-2005 17:31
heej meis je leeft in angst maar laat zien dat je sterk bent geworden het is makkelijker gezegd dan gedaan ik weet het maar geef het niet op sterkte


deborah07-12-2005 13:26
Kom op Natas niet opgeven!Ga door je kan het!


ikke07-12-2005 17:03
ik ben ook misbruikt 3jaar geleden maar je moet nie opgeven dat heb ik ook niet gedaan en de dader is ook vervroegd vrijgekomen ik was ook heel bang maar je moet gewoon veel lol maken me je vrienden en aan iets anders denken en dan gaat dat voorbij GELOOF MIJ!!!!!


anoniempje07-12-2005 17:08
hoi
ik weet hoe je je voelt maar toch kan ik je niet helpen maar je moet vooral de moed hebben om me iemand der over te praten en ook me je ouders ofzoww...
xxx en het ga je goed


kimyajax/natascha08-12-2005 02:31
ik geef ook niet op maar ik zelf heb haast geen vriende meer vanwege me verleden


kimyajax/natascha08-12-2005 02:34
hoi anoniempje

met mn ouders heb ik geen contacht ik praat soms met mn vriend maar werkt niet echt


Kimyajax06-05-2006 05:39
ik ben het helemaal zat met de riagg ik wil hulp en het word alleen maar veder uit gesteld mn spyheloog van de delta denkt dat het goed gaat met me maar dat gaat het helemaal niet de flashbacks bijven komen ik wil er van af maar de riagg doet er zolang over nou willen ze nog meer weten van me en moeten ze mn oude spycheloog van delta eerst spreken en daarvan spullen hebben nou dat is een tien jare plan ik wil veder met me leven maar zo gaat dat echt niet ik ben het echt helemaal zat ik wil therapie en niet alleen maarelke dag herindert worden aan alees wat er is gebeurd

gr kimy/natascha

-edit- verplaatst door admin


ellen06-05-2006 19:56
Ik kan je niet zoveel steunen maar ik begrijp dat je het heel erg zwaar hebt.Ik hoop echt dat je rust zult gaan krijgen en dat mensen begrijpen dat je nu hulp nodig hebt.
liefs ellen.


Kimyajax08-06-2006 15:16
vandaag voel ik me redelijk
ik heb over vroeger gepraatmet wie ik heb gepraat was aardig
maar het riep wel herinderinge op ik voel me nu wel ff heel erg kut laat mn verleden me ooit met rust is de vraag ik hoop het wel ik wil terapie en niet voor even maar tot het me goed helpt ik leef van dag tot dag
ik word er gek van gr kimyajax

-edit- verplaatst door admin


Joosje08-06-2006 21:22
Hoi Kimyajax, dit is even doorbijten. Op een gegeven moment zul je zonder al te veel emoties naar je verleden kunnen kijken, maar het is goed om daar nu even doorheen te gaan. Neem hier de tijd voor (zoals je zelf ook al zegt :-) en zet andere dingen even opzij (behalve dat wat jij leuk vindt om te doen, waar je blij van wordt of energie van krijgt. Het komt echt goed, hou vol en wees ondertussen lief voor jezelf!


Freedom09-06-2006 22:39
Hoi Kimyajax,

Ik werd er zelf inderdaad ook moedeloos van. Niet vooruit kunnen kijken, zelfs geen uur. Heer irritant.

Erg goed van je dat je erover bent gaan praten. Dat is al geen makkelijke stap en tuurlijk brengt dat weer gebeurtenissen naar boven. Ik vond het echter erg prettig dat in therapie mij dingen werden verklaart. Bijvoorbeeld waarom heb ik mezelf zoveel pijn gedaan? Waarom reageerde ik soms alsof ik buiten mezelf was.

Het vertrouwen krijg je langzaam en met pieken en dalen weer terug, maar het komt terug! Hang in there! Je kunt het!

Heel veel succes en een dikke knuffel,
Freedom


kimyajax11-06-2006 13:26
hoi freedom en joosje

ik heb met barbera van de linda gepraat
therapie gesprekken gaat nog een tijdje duren ben ik wel mee bezig maar ik sta op een wachtlijst nou over twee jaar ben ik aan de beurt denk ik zelf hoop eerder maar ik wacht maar af
dikke knuffel en sterkte gr kimyajax


Kimyajax02-12-2006 20:51
hoi
ik ben er weer eens .
ik heb /had een baan .
ik werk er niet eens twee maanden.
en heb al een trug val gehad.
ik ben een vrijdag bij mn spichiater geweest.
ik heb weer last van stemmen in mn hoofd.
mn vriend was er ook.
en die ging een beetje tegen mij in .
terwijl de stemmen met mij in strijd was.
ik stond op en liep hard huilend weg.
ik ging naast de lift zitten tegen een muur.
eerst kwam er 1 iemand en die vroeg waar mn vriend was .
ik zij bij mn spichiater.
toen kwamen er nog 2 bij .
1 begon te zeuren dat ik op een stoel moest gaan zitten ,
toen zij ik nee dat wil ik niet.
toen zij zij maar het is vies op de vloer zitten.
tot 6 keer toe zij ik boeit me niet.
ze bleef zeuren .
toen kwam mn pedagoge die liep langs en zag me zitten .
en vroeg wat er was .
en ik zij dat ze de overhand wouden nemen huilend.
ze ging snel mn vriend en de spichater halen.
ze kwamen met zn drieen en toen namen ze de overhand.
toen ik bij kwam had ik haren in mn hande
mn vriend zij dat ik weer een erge aanval had gehad.
mn pedagoge en mn spichater en mn vriend vroegen of ik mee kwam.
want dat was veiliger voor me zelf ik ging mee.
naar het kantoor /kamer.
hij vroeg.
wat ik wou aan de grote deelse kant wou ik opgenomen -
worden .
omdat ik een gevaar voor mn zelf was want ik had al drie dagen last van zelfverwonding.
maar mn vriend zij je kan beter ot de volgende dag 2 maal daags je medicatie proberen.
ik zij ja dat kan ook want ik weet groten deels niet eens wat ik zelf wil dan wil ik dit dan wil ik dat.
dus nu tot 7 maart moet ik het proberen met mn medicatie .
maar de stemmen zijn er nog.
en als ik dan depresief reageer dan geeft mn vriend zich zelf de schuld.
in januarie heb ik weer een rechtzaak.
ik heb er totaal geen behoefte aan.
maar de meese mensen zeggen dan dat het beter is .
dan kan de rechter zien hoe het met me gaat.

gr mij iedereen heel veel sterkte

-edit- verplaatst door admin


meloen03-12-2006 15:18
he,
ik weet hoe je je voel.
doordat ik ook aan meloenzelfverwonding ben gaan doen, denk ik ookweleens dat t beter is dat ik opgenomen wordt.
maar ik heb van mijn maatschappelijk werker gehoord dat je vaak slechter terug komt dan dat je er heen gaat.
dus m,s is het toch niet zo slecht voor je om eerst die medicatie te proberen.
veel sterkte.


kimyajax03-12-2006 18:14
hoi meloen

bedankt voor je reactie
ik ben al is eerder openomen en toen kwam ik rustiger trug
maar nu probeer ik mn medicijnen werken nog niet echt
gr mij


abbygail03-12-2006 18:38
hoi kimyajax,ik wou even zeggen dat het echt een goed idee is om je medicatie te nemen,ik weet hoe moeilijk dat is omdat de meeste medicijnen in die categorie,meestal pas tussen de 4 en 6 weken hun werk doen (dit schijnt ook een rede te zijn dat veel mensen niet door zetten)......ik hoop dat je doorzet en dat het je zal helpen veel liefs en doorzettings vermogen toegewenst........-xxx-abbygail


- streepje03-12-2006 21:47
Hee kim, wat akelig dat het nu weer zo slecht met je gaat zeg! Wat abbygail zegt klopt als een bus, qua medicijnen. Zet asjeblieft door en dan zal je je zeker beter gaan voelen....Reageer asjeblieft alle haat niet opjzelf af. En tel je zegeningen, zoals je vriend die naast je staat. Meis je kan het en je heb genoeg om voor te gaan! Kom op he?


Sarah04-12-2006 09:36
Lieve Kimyajax

Wat naar dat het weer minder gaat. Ik hoop dat die medicijnen zullen helpen op den duur.
Mag ik vragen wat voor rechtzaak je hebt? is dat weer tegen je zus?
Ik denk aan je en je mag me mailen als je wilt!!
liefs Sarah


pebbles04-12-2006 11:35
Hoi Kim...erg voor je dat je je zo slecht voelt..ik wil je heel veel sterkte wensen en een dikke knuffel voor jou!!Fijn dat je vriend je zo steunt!!Dat verdien je echt hoor..iemand die lief voor je is!!
Ik hoop dat je medicijnen snel gaan werken en dat je je dan wat beter voelt..niet opgeven he meissie!! liefs en nog een knuffel, pebbles


kimyajax08-12-2006 09:23
hoi iedereen bedankt voor het reageren
mijn medicijnen werken inderdaad pas binnen 4 a 6 weken nu slik ik bijna 2 weken de seroqwel en ze werken nog steeds niet
ik wil heel graag werken
maar gister belde ik naar mn werk en kreeg ik het gevoel dat ik ontslagen word
maar ik zie het wel zo ja jammer dan ik behoud mn uwv toch wel volgende keer beter meschien ben ik wel tevroeg gaan werken hoe zit/zat dat met jullie
de rechtzaak die ik krijg in januarie
is niet vanwege mn stiefzussen en ex zwager maar de zaak van mn ex kennis
die me heeft m ik zie daar heel erg tegen op

iedereen heel erg bedankt die heeft gereageerd heel veel sterkte



kimyajax14-02-2007 23:00
hoi iedereen ik wou even laten weten hoe het was gegaan de dader kwam in de rechtsgebouw binnen ik zat daar og te wachten ik wou glijk wegf ik bleef zeggen ik wil weg de vrouw van slachtoffer hulp zij weet je het zeker tot 6 keer toe ik zij tot 6 keer toe ik wil weg toen ik een maal stond lag ik voor ik het wist alweer op de grond toen ik bij kwam waren er veel mensen om me heen later viel ik nog een keer en toen hebben ze me onder steuning geven tot dat ik aan de andere kant zat zodat de dader mij niet zag en ik hem niet maar toch bleef de angst
22 jan hoorde ik dat hij die dag glijk is opgepakt en dat ze de zaak weer helemaal hebben geopend en opnieuw gaan onderzoeken of zo iets

sorry dat ik het nu pas laat weten
iedereen heel veel sterkte veel liefs van kimyajax


Kimyajax22-02-2007 11:11
hoi iedereen

ik voel me vandaag naar eigelijk niet alleen het is al vanaf vlede week vrijdag ik weet niet hoe het komt en moet dadelijk proberen aan mn therapeut uit te leggen hoe dat komt
ik snap niks van me zelf ik heb het gevoel dat ik mijn vriend dadelijk ook nog is weg jaag al is hij nu al 3 jaar 8 maanden bij me en zeg hij dat hij nog steeds met me wil trouwen en dat hij van me houd ik hou niet eens van me zelf dus vraag ik me vaak af hoe kunnen andere mensen wel om mij geven /houden ik kijk nu al tegen op 8 mei dan is er weer een rechtzaak komt hij weer vrij vraag ik me af ik hoop van niet 1 van mn persoonlijke begleiders die is van af maart mn begleider niet meer en dan krijg ik een man grrrrrrr ik vind het niet leuk dat word dus haast helemaal niet meer praten
mijn pbr die ik nu nog heb gaat team lijder worden
voor haar vind ik het top maar ik vind het zwaar k...te dat zij dan mn pbr niet meer is

iedereen heel veel sterkte

de wijze geest is als een hart, iedereen heeft er een, sommigen hebben hem alleen nooit ervaren

-edit- verplaatst door admin


sannie23-02-2007 08:24
Hallo, ik had net reactie ingetypt, staat ie er niet, dus nu effe kort: vraag expliciet om een vrouwelijke begeleider. Jij en zij hebben er niets aan als je dichtklapt. Het lijkt mij dat je hen wel kunt uitleggen waarom je hier moeite mee hebt, toch?
Succes,
sterkte, en probeer te genieten van de liefde die je krijgt in de nieuwe relatie.


kimyajax23-02-2007 12:45
hoi sannie
dan heb ik gevraagd maar van haar moet ik het eerst met hem proberen en als de klik er nniet is dan gaat zeveder kijken
hoe en wat we kunnen doen want er waren maar 2 vrouwelijke pbr en nu zijn is er nog maar 1

gr van mij


sannie23-02-2007 12:54
Oh, nou, anders kijk je het effe aan, en als het je echt tegenstaat dan zeg je gewoon na de eerste keer dat je dit niet kunt. Ik snap je wel hoor. Ik heb ook liefst vrouwelijke hulpverlener, alhoewel daar ook rare tussen zitten.
Hoop dat het wat beter met je gaat intussen. Het is hier rustig trouwens op de site, dat viel me wel op.


kimyajax28-02-2007 11:31
hoi sannie
ik kijk ook wel hoe het gaat
aanstaande dinsdag is het eerst gesprek ik kijk er heel erg tegen op

gr en heel veel sterkte van mij


Kimyajax20-05-2007 15:35
hoi iedereen
ik ben weer is helemaal op
ik ben een woensdag er achter gekomen dat de dader
weer vrij rond loopt de hoofd dader m van z
die 2 vrouwen lopen allang vrij
maar hij schijnt alk vanaf januarie vrij rond te lopen niemand die het me heeft gemeld een woensdag was ik met mn vriend effe in het internet cafe en mn vriend zag dat iemand hem had toegevoegd
hij accepteerde die gene en vroeg wie het was en na een aantal minuten kwamen we er achter dat het die kloot zak was grrrrrrrrrrrrrrrr
ik ben glijk heeel erg bang en weer trugval gehad ik was al weer wat veder en nu gewoon weer trug bij af
en dan kom je bij de politie en dan word je gewoon afgepoeierd grrrrrrrrrrrr :'(

-edit- verplaatst door admin


kimyajax24-01-2008 22:34
hoi iedereen sorry dat ik zolang niks va me heb laten horen ik volg nog steeds de linnhehan therapie vanwege mn boorderline die ik aan mn verleden heb over gehouden het werkt wel maar toch voel ik mij nu zwaar depresief maar heb geen zelf verwonding acties meer of tunnel maar wel nog vaak nacht merries vooral nu dat ik heeeeeeeeeeeeeeeeel veel pijn heb in mijn schouders en rug
het leven is vaak echt verot als ik 1 tip kan geven aan mensen die boorderline hebben
probeer zeker de linnehan curses het help je zeker bij mij echt
gr en sterkte aan iedereen


kimyajax06-02-2009 01:23
hoi iedereen
met mij gaat het al heel veell stukke beter mn therapie is afgelopen ik werk weer en zit ook weer op school alleen ben zo zwaar dat ik zak tuurlijk heb ik soms nog een dipje vandaag ook weer een kennis van mijn partner en die zij dat hij niet met ze ommgingen nu keek ik op hyves en zag dat hij die mensen gewoon in zn vriende lijst hebben staan
veel liefs kimyajax


   Reageer